Ilta se taas alkaa ja viikko lomaa takana thaimaassa. Tänne vaan kaikki poikamiehet seikkailemaan, jättäkää ne väsyneet happamat suomi-naiset tyystin. Täällä on kova kilpailu länkkäreistä noilla naisilla ja palvelu sen mukaista. Osa haluaa vaan pois parempaan elintasoon, voithan sille sanoa että katsotaan jne..sitten potkasen aamulla pihalle ja vaihdat uuten, kuten itse tänäkin iltana. täytyy sanoa että on aika kiva istua baarissa, ihan joka paikassa. Ei noita muijia näytä läheskään kaikkia mennä "oikeisiin" töihin tienäämaan, kun voivat yrittää koukuttaa jonkun miehen, jotta pääsis itse vähemmällä. Olut kylmää ja naiset kuumia...
MAKIAA MAHAN TÄYDELTÄ
THAIVAASSA::
3
567
Vastaukset
- asiaa....
Olen ajat sitten tehnyt muutoksen. 18-kertaa jo aasiassa käyneenä. mm.filppiinit , vietnam thaimaa , laos. kaikki hyviä matkailu paikkoja. ei suomessa viiti baariin enää mennä kun taso niin surkea.
- ei Thaimaata tarvii
No mutta totta on ennen kaikkea se, että TOSIMIEHEN EI TARVITSE KOSKAAN MAKSAA! Muut ovatkin sitten säälittäviä runkkuja.
- nam nam
ja miestä kunnioitetaan...nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696841
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes562287- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611231Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947