Ilta se taas alkaa ja viikko lomaa takana thaimaassa. Tänne vaan kaikki poikamiehet seikkailemaan, jättäkää ne väsyneet happamat suomi-naiset tyystin. Täällä on kova kilpailu länkkäreistä noilla naisilla ja palvelu sen mukaista. Osa haluaa vaan pois parempaan elintasoon, voithan sille sanoa että katsotaan jne..sitten potkasen aamulla pihalle ja vaihdat uuten, kuten itse tänäkin iltana. täytyy sanoa että on aika kiva istua baarissa, ihan joka paikassa. Ei noita muijia näytä läheskään kaikkia mennä "oikeisiin" töihin tienäämaan, kun voivat yrittää koukuttaa jonkun miehen, jotta pääsis itse vähemmällä. Olut kylmää ja naiset kuumia...
MAKIAA MAHAN TÄYDELTÄ
THAIVAASSA::
3
585
Vastaukset
- asiaa....
Olen ajat sitten tehnyt muutoksen. 18-kertaa jo aasiassa käyneenä. mm.filppiinit , vietnam thaimaa , laos. kaikki hyviä matkailu paikkoja. ei suomessa viiti baariin enää mennä kun taso niin surkea.
- ei Thaimaata tarvii
No mutta totta on ennen kaikkea se, että TOSIMIEHEN EI TARVITSE KOSKAAN MAKSAA! Muut ovatkin sitten säälittäviä runkkuja.
- nam nam
ja miestä kunnioitetaan...nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595650Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1844587En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164102Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k523594- 513561
- 823328
- 113241
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah423112- 322792
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342371