Ilta se taas alkaa ja viikko lomaa takana thaimaassa. Tänne vaan kaikki poikamiehet seikkailemaan, jättäkää ne väsyneet happamat suomi-naiset tyystin. Täällä on kova kilpailu länkkäreistä noilla naisilla ja palvelu sen mukaista. Osa haluaa vaan pois parempaan elintasoon, voithan sille sanoa että katsotaan jne..sitten potkasen aamulla pihalle ja vaihdat uuten, kuten itse tänäkin iltana. täytyy sanoa että on aika kiva istua baarissa, ihan joka paikassa. Ei noita muijia näytä läheskään kaikkia mennä "oikeisiin" töihin tienäämaan, kun voivat yrittää koukuttaa jonkun miehen, jotta pääsis itse vähemmällä. Olut kylmää ja naiset kuumia...
MAKIAA MAHAN TÄYDELTÄ
THAIVAASSA::
3
590
Vastaukset
- asiaa....
Olen ajat sitten tehnyt muutoksen. 18-kertaa jo aasiassa käyneenä. mm.filppiinit , vietnam thaimaa , laos. kaikki hyviä matkailu paikkoja. ei suomessa viiti baariin enää mennä kun taso niin surkea.
- ei Thaimaata tarvii
No mutta totta on ennen kaikkea se, että TOSIMIEHEN EI TARVITSE KOSKAAN MAKSAA! Muut ovatkin sitten säälittäviä runkkuja.
- nam nam
ja miestä kunnioitetaan...nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264051
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 553458
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203435- 793407
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633270- 292955
- 812856
- 542745
- 202474