yllätin

tapeli

oli ilta olin kaverilla kysyin samilta pääsenkö yöks kysyimme hänen äidiltä joka oli tosi sexy olin silloin 15wee pääsin yöksi ja aloimme nukkumaan siinä 23,30 jolloin samin äitikin meni nukkumaan mä en mahtunut nukkumaan samassa huoneessa joten menin olkkariin yöksi kello oli 02,00 kun heräsin en tiedä mihin mutta kummiskin olin aivan hiljaa kuulin samin äidin huoneesta pano ääniä mutta ei samin äidillä ollut mies ystävää ajattelin mennä käymään vessassa muina miehinä vessa oli samin äidin(minna) oven vieressä näin minnan hän tyydytti itseänsä sormella hän ei huomannut mua vastakun vedin vessan ja tulin vessasta niin hän huusi kuka sielä mä sanoin mikko vaan minna ai mikko tuu käymään täällä menin lähemmäksi hän otti mun munasta kiinni ei aikaakaan kun se oli pystyssä anu oli selvästi kiimassa hän ehdotti et nuolen sen kostean pillun aloin nuolla ahh minna huohotti ei kauvan kestänyt kun se sai orgasmin sitten aloimme naimaan työnsin 16cm munan sen pilluun ei kauvan kestänyt kun se alko huutaa aaaahhh tunsin et sen orgasmi oli tulossa kiihdytin vauhtia koska mäkin halusin lastini tämän seksi pedon pilluun sänky pamahteli jo kovaa kun runkkasin kohta huusin kohta tulee ja kiihdytin tahtia niin että saimme orgasmin kumpikin minna huusi ja kiljui niin et mult tuli kunnon lasti ton pilluun.mieli piteitä

13

14881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

      Liian lyhyt:( muuten aika jees...

    • nonii

      Nonii, muistele tai opettele hyvä mies mitä ainekirjoituksissakin varmaan on sulle huomautettu: Ei kirjoiteta sanoja putkeen vaan käytä pilkkuja, pisteitä ja edes jonkimoisia lauseita. Hirveää luettavaa, ei nämä ole mitään perhanan tekstiviestejä!

    • Örh

      Muuten hyvä mutta voisitko vielä jättää sanavälit sekä pisteet ja pilkut pois niin olis vähän helpompi lukea...

    • lukija

      Eihän tosta saa tolkkua! Jos oli touhu samanlaista kuin kirjoituskin, niin ei jäänyt paljoa muisteltavaa jälkipolville.

    • Mies

      Opettele kirjoittamaan.
      Pistää silmään sinun huono äidinkielesi.

    • ärsyttynyt

      VITTU
      TIETSÄ MITÄÄN MISTÄÄN PILKUISTA PISTEISTÄ JNE.!!

    • Jaakkima

      Ei taida tuo ikä olla edelleenkään yli 15 ja taitaa noi "seksikokemukset" rajoittua vielä haaveisiin. Sen verran huvittavaa tuo teksti oli, myös kirjoitusasunsa puolesta. Ei hätiä, kyllä se elämä vielä sinuakin opettaa.

      • Poju

        muista kortsu...


    • juuso

      opettelisit ensin erottamaan runkkauksen ja panemisen. panemisesta et kyllä tiedä vielä mitään joten keskity runkkaamiseen.anut ja minnat on hyvä myös erottaa toisistaan..

      • joo.

        niinpä kaiken kaikkiaan paska tarina ja jos anu.. minna.. vaihtuu ni on se aika paha eihan ne ees muistuta toisiaan!


    • Leena

      huolestuttavaa tää nykynuorison äidinkielen taso...

    • juuh...

      aika helvetin PASKA!!!!!! xD xD ihan alkaa jo naurattaa tämmönen touhu! x)
      en usko että tämä on tapahtunut! "Minnan" nimikin vaihtu tossa välissä Anuksi!

    • mä vaan...

      ei oo totta!!! ja ainoastaan yks piste koko stoorissa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe