Jysk

ja tuotteet

Onko Jyskillä mitään hajua mitä se myy? Joku Scented Stick-hajuste kylpyhuoneeseen. Jestas sentään! Pullon suulla muovitulppa joka pitäisi poistaa....Vaan miten? Kun ei lähde, niin ei lähde todellakaan eikä millään. Millä oikeudella Jysk myy kaikkea paskaa, eikä ole vastuussa mistään? Pikku juttu, mutta kysympä vaan kun vituttaa ja kädet haavoilla yrityksestä.

9

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raha ratkaisee

      Ihan sama mitä myydään, kun vaan ostajia löytyy.

      • kfgjsdvnj

        Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa!


      • hpjkym
        kfgjsdvnj kirjoitti:

        Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa!

        Ei ole tyhmä, mutta moraaliton ja halveksittava. Hyi!


    • se puteli aukeaa?
      Vie jyskyyn takasin.

      • jus@

        moi!

        aluks pitää ottaa se puinen korkki irti (jos ei lähde käsivoimilla niin pullo takaisin jyskiin, siinä on liimausvirhe) ja sen jälkeen kynsien kanssa lähtee se muoviosa siitä pullon suusta irti.

        tän jälkeen laitat puukorkin takas paikalleen ja törkkäät tikut puteliin. walmis! ite ostin noita 5 kipaletta ja yhessä oli silleen et ei auennu sit millään se puukorkki ja palautin sen jyskiin. mä kyl maksoin tost putelist ehkä 3 euroo ni ei ollu paha rasti. :D


      • ***************'
        jus@ kirjoitti:

        moi!

        aluks pitää ottaa se puinen korkki irti (jos ei lähde käsivoimilla niin pullo takaisin jyskiin, siinä on liimausvirhe) ja sen jälkeen kynsien kanssa lähtee se muoviosa siitä pullon suusta irti.

        tän jälkeen laitat puukorkin takas paikalleen ja törkkäät tikut puteliin. walmis! ite ostin noita 5 kipaletta ja yhessä oli silleen et ei auennu sit millään se puukorkki ja palautin sen jyskiin. mä kyl maksoin tost putelist ehkä 3 euroo ni ei ollu paha rasti. :D

        En oo mikään tumpelo. Kyllä mä tiedän miten sen korkin olis pitänyt aueta. Puinen korkki kyllä aukesi niinkuin pitikin. Muoviosa ei irronnut kynsillä, eikä puukolla, eikä millään muullakaan esineellä. Paskaa myytiin ja paskaa sain. Kiitti, en asioi tuossa putiikiissa. Oli paha rasti.


      • ikuinen itkijäkö
        ***************' kirjoitti:

        En oo mikään tumpelo. Kyllä mä tiedän miten sen korkin olis pitänyt aueta. Puinen korkki kyllä aukesi niinkuin pitikin. Muoviosa ei irronnut kynsillä, eikä puukolla, eikä millään muullakaan esineellä. Paskaa myytiin ja paskaa sain. Kiitti, en asioi tuossa putiikiissa. Oli paha rasti.

        Vitun dille! Ei sua kukaan sielä kaipaakkaan. Mene kamppulan valtsuu ostaa vaikka lisää bissee niillä hiluillas, ai niin eihän ne sun hilut taida riittää :)


      • Tekemistä
        ikuinen itkijäkö kirjoitti:

        Vitun dille! Ei sua kukaan sielä kaipaakkaan. Mene kamppulan valtsuu ostaa vaikka lisää bissee niillä hiluillas, ai niin eihän ne sun hilut taida riittää :)

        On kamppulan vatsulla ja Jyskyllä,ei minusta mitään ovat ihan eri paikoissakin.


    • Tepaska

      Se muoviosa oli minunkin ostamassa pullossa yllättävän tiukassa. Korkkiruuvilla aukesi. Ei mitään ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe