mulla oli tänää sellane hassun hauska hetki et olin saamas nukee hc team deathmatchis ja sitten siinä 23 streakis tulee semmone hassun hauska team mate ampumaa selkää ja mikä hauskinta se oli mun khamu joka oli vaa joinannu session in progress AAARGHH.
Eli jos sulle on käynyt jtai vastaavaa nii kerro toki ;)
sinun vituttavin mw2 kokemus?
mw_jupa
2
415
Vastaukset
- counter-teterrorist
NO perkskule keran pelasin mw2 nazie-tsombie moodia niin mulla oli reepperi ja parrakuta niin tuli sompi ja tappo mut yhestä lyönist vaikk mulla oli jukkernáutit ja topel täpit sillp vitutti
- 53<Y
olin 3 prestiges mw2 olin sain nuken mut just ku olin laittamas sitä päälle tuli sikon poika ja käveli nettijohon päältä ni lähti irti ni en saanu.. nyt oon prestige 7 52lvl ja oon tehny yhteensä yli 60nukee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569