mulla oli tänää sellane hassun hauska hetki et olin saamas nukee hc team deathmatchis ja sitten siinä 23 streakis tulee semmone hassun hauska team mate ampumaa selkää ja mikä hauskinta se oli mun khamu joka oli vaa joinannu session in progress AAARGHH.
Eli jos sulle on käynyt jtai vastaavaa nii kerro toki ;)
sinun vituttavin mw2 kokemus?
mw_jupa
2
535
Vastaukset
- counter-teterrorist
NO perkskule keran pelasin mw2 nazie-tsombie moodia niin mulla oli reepperi ja parrakuta niin tuli sompi ja tappo mut yhestä lyönist vaikk mulla oli jukkernáutit ja topel täpit sillp vitutti
- 53<Y
olin 3 prestiges mw2 olin sain nuken mut just ku olin laittamas sitä päälle tuli sikon poika ja käveli nettijohon päältä ni lähti irti ni en saanu.. nyt oon prestige 7 52lvl ja oon tehny yhteensä yli 60nukee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512832Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541