Nyt olis hyvät neuvot tarpeen...
Olen vielä tällä hetkellä täällä Australian mantereella vaihto-oppilaana mutta paluu Hong Kongin kautta Suomeen on yllättävän lähellä... siis torstaina 30.4 (kyllä, vappuaattona) olisi tarkoitus lentää Brisbanesta Hong Kongiin ja viettää siellä kolme päivää ennen paluutani Suomeen.
Vähäisen matkailukokemuksen omaavana ei ole hirveesti hajua siitä että miten nuo kolme päivää kannattaisi Hong Kongissa mahdollisimman tehokkaasti käyttää? Matkalaukku natisee jo nyt liitoksistaan ja koulun apurahatkin jo tullut käytettyä täällä Ausseissa joten shoppailua olisi nyt parasta välttää...
Mutta siis, Hong Kong, mitä muuta sieltä löytyy kuin pilvenpiirtäjiä ja kauppakeskuksia?
ja mistä halpa ja ei-liian-eksoottinen ruokapaikka?
ja onko totta että Hong Kongissa on siis Disneyland?
Olisko muuten sattumalta muita suomalaisia samaan aikaan ihmettelemässä tätä pientä suurta kiinalaiskaupunkia?
Matkavinkkejä Hong Kongiin
Supi-83
1
819
Vastaukset
- sealseal
Ostaa octobus card,jolla pääset liikkumaan joka puolella.
Metro pelittää mainiosti,ja sillä pääsee nopeasti paikasta a paikkaan b.
Victoria peak,Disneyland,Sea world ovat must paikkoja,niin ja Star Ferry.
Macaoonkin pääsee lautalla,mutta ei taida kolme päivää riittää kaikkeen.
Kun selailet HK.n matkailusivuja netissä löytyy paljon informaatiota eri paikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196