Nyt olis hyvät neuvot tarpeen...
Olen vielä tällä hetkellä täällä Australian mantereella vaihto-oppilaana mutta paluu Hong Kongin kautta Suomeen on yllättävän lähellä... siis torstaina 30.4 (kyllä, vappuaattona) olisi tarkoitus lentää Brisbanesta Hong Kongiin ja viettää siellä kolme päivää ennen paluutani Suomeen.
Vähäisen matkailukokemuksen omaavana ei ole hirveesti hajua siitä että miten nuo kolme päivää kannattaisi Hong Kongissa mahdollisimman tehokkaasti käyttää? Matkalaukku natisee jo nyt liitoksistaan ja koulun apurahatkin jo tullut käytettyä täällä Ausseissa joten shoppailua olisi nyt parasta välttää...
Mutta siis, Hong Kong, mitä muuta sieltä löytyy kuin pilvenpiirtäjiä ja kauppakeskuksia?
ja mistä halpa ja ei-liian-eksoottinen ruokapaikka?
ja onko totta että Hong Kongissa on siis Disneyland?
Olisko muuten sattumalta muita suomalaisia samaan aikaan ihmettelemässä tätä pientä suurta kiinalaiskaupunkia?
Matkavinkkejä Hong Kongiin
Supi-83
1
712
Vastaukset
- sealseal
Ostaa octobus card,jolla pääset liikkumaan joka puolella.
Metro pelittää mainiosti,ja sillä pääsee nopeasti paikasta a paikkaan b.
Victoria peak,Disneyland,Sea world ovat must paikkoja,niin ja Star Ferry.
Macaoonkin pääsee lautalla,mutta ei taida kolme päivää riittää kaikkeen.
Kun selailet HK.n matkailusivuja netissä löytyy paljon informaatiota eri paikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882