Naapurin rouvan palkkio

nimimerkki_81

Keskiviikko ilta oli jo pitkällä. Istuin kotona yksin sohvalla pyyhe ympärillä, koska olin juuri tullut saunasta. Rouvani oli lähtenyt lastemme kanssa kotiinsa vierailulle ja aikoi tulla kotiin vasta viikonloppuna. Elettiin huhtikuun alkua ja kevät oli mukavasti tarjonnut jo mukavia kelejä runsas lumisen talven jäljiltä.

CSI oli alkamassa ja olin hakenut iltapalaa jo jääkaapista, voisin ihan hyvin mennä nukkumaan heti ohjelman jälkeen. Olimme emännän kanssa riidelleet puhelimessa kaiken hyvän lisäksi aikaisemmin iltapäivällä. Riidan aihe oli sama, minä olin vailla seksiä ja hän koki sen painostamiseksi. Eihän oltu rakasteltu viimeksi kuin reilut 2 kk sitten ja sitä ennen joskus joulukuun alussa. Lähes 30-vuotiaana tunsin suurta turhautuneisuutta suhteessamme. Elin käytännössä selibaatissa, ja vaikka kuinka tein paljon kotitöitä, hoidin lapsia ja hieroin vaimoani ei vain kovin suurta läheisyyttä ole ollut suhteessamme moneen kuukauteen. Olin sitten melko suorasanaisesti puhunut puhelimessa tänään ja fiilikset olivat pitkästä aikaa hyvät, koska olin viimein saanut sen kuuluisan kissan nostettua pöydälle.

Joku koputti takaoveen. Kiskaisin nopeasti t-paidan ylleni ja menin ovelle pyyhe kietaistuna lisäksi alavartalon suojaksi. Naapurin Vuokko seisoi ovella mittakuppi kädessään.

- Anteeksi tämä häiriö, mutta olin leipomassa huomiseksi työpaikalle kakkua synttäreitteni kunniaksi ja huomasin vasta nyt, että jauhot on loppu. Olisinko voinut lainata teiltä hiukan, niin tuon huomenna kyllä takaisin.

-Tottahan toki vastasin.

Kutsuin Vuokon sisälle odottelemaan, ei kuitenkaan huhtikuussa vielä illalla ole niin lämmin jotta ulkona jaksaisi kauan seistä, lämpötilakin oli tainnut jo nollaan tippua. Vuokko oli sitäpaitsi yötakissa ovella. Talomme ovat aivan vierekkäin itse asiassa omistimme yhteisen autotallin Vuokon ja hänen miehensä Jukan kanssa. Astelin keittiöön kuivakaapille ja aloin kaivella jauhopussia kaapista.

-Kuinka paljon laitan, kysyin.
-Laita vaikka koko kipollinen, jos se ei haittaa. Vuokko vastasi ilmeisesti olohuoneesta jonne hän oli hiljaa kävellyt. Kaadoin mittakipon täyteen ja nostin jauhopussin takaisin kaappiin. Kävelin olohuoneeseen ja näin Vuokon makaamassa sohvalla. Hän oli heittänyt yötakkinsa pois päältä ja makasin sohvalla punaisessa alusasussa joka ulottui hänen reisiensä puoliväliin. Vuokko, tuo n.50 vaalea hiuksinen naapurin rouva makasi sohvalla ja katsoi minua kiihottunein silmin.

Katsoin Vuokon vartaloa, joka oli kiinteä eikä ikääntymisen jälkiä vielä ollut näkyvissä. Vuokko levitti jalkansa ja paljasti paljaan pillunsa. Hän hieroi rintojaan ja laskeutui käsillään alemmas vartaloansa. Toisella kädellä hän alkoi hyvällä klitoristaan ja toisella hän laski yöpaitansa niin, että hänen rintansa tulivat näkyviin. Kaluni alkoi siinä vaiheessa turvota pyyhkeen alla. Katselin kuinka Vuokko masturboi työntämällä sormensa pilluun ja liikutti niitä rytmikkäästi välillä ulos näyttäen miten märkä hän oli. Vuokko katsoi minua silmiin ja laski katseensa siitä pullottavaan pyyhkeeseeni. Kullini oli kasvanut täyteen mittaansa. Siinä seisoin kullini pyyhkeen alla täydessä mitassa olohuoneessa mittakuppi jauhoja täynnä. Vuokko kutsui minua kädellään luokseen. Laskin mittakulhon olohuoneen pöydälle ja kävelin Vuokon luo.

Vuokko nousi istumaan ja kiskaisi pyyhkeen päältäni. Nopeasti hän otti kovasta kullistani kiinni ja alkoi hieroa sitä. Hänen kätensä hyväili kullini vartta. Hän otti kullistani otteen ja alkoi runkata sitä hitain liikkein ylös ja alas. Veri pakkautui kullini päähän joka turposi kovaksi hatuksi. Vuokko sanaakaan sanomatta otti kullini suuhunsa ja aloitti hitaasti imemään. Hän otti kulliani suuhunsa syvemmälle ja syvemmälle ja pian tunsin kuinka hänen huulensa koskettivat kullini juurta. Sieltä hitaasti poispäen vetäytyen aina terskan päähän, missä hän sulki kullini terskan suuhunsa ja aloitti lutkuttavan imemisen samalla kun hänen toinen kätensä hyväili pallejani. Tunsin kuinka kullini alkoi vavahdella tulevan orgasmin kynnyksellä, ja niin ilmeisesti Vuokkokin. Vuokko lopetti imemisen ja tarttui kullini varteen ja veti esinahan todella taakse. Sen jälkeen hän otti kullini uudestaan suuhunsa ja aloitti imemisen uudestaan. Tämä tuntui todella taivaalliselta. Kullini alkoi vavahdella uudestaan ja tiesin ettei laukeamiselta voinut enää välttyä. Laukesin Vuokon suuhun. Ilmeisesti hän ei ollut eka kertaa spermaa ottamassa suuhunsa, koska rauhallisesti hän odotti, että olin kaiken antanut ennenkuin hän otti kullini pois suustaan ja nielaisi lastin.
Vuokko puristeli vielä kulliani ja nuolaisi vielä tipat jotka tulivat ulos. (jatkuu)

6

33106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki_81

      Rojahdin Vuokon viereen sohvalle jalat täristen. Vuokko silitteli vatsaani ja kujersi jotain korvaani. Kullini alkoi laskeutua laukeamisen jälkeen.

      -Miltä tuntui? Vuokko, kysyi
      -Hemmetin hyvältä, sanoin lyhyesti.

      Suutani kuivasi ja nousin hakemaan vettä keittiöstä. Pelkka t-paita päällä kävelin keittiöön ja otin lasillisen vettä. Vuokko oli sillä välin tullut keittiön ovelle. Hän oli laittanut yötakkinsa päälle tosin hän ei ollut solminut sitä kiinni. Katsoin Vuokkoa joka seisoi ovella yhä edelleen katse kiihkeänä. Kysyin Vuokolta halusiko hän saunoa, koska muistin että saunassa olisi varmasti vielä lämmintä. Vuokko halusi. Menimme lauteille istumaan ja Vuokonkin kiima alkoi ilmeisesti laantua. Kävi ilmi, että hän oli kuullut vaimoni ja minun puhelin keskustelun tänään. Ikkuna oli ollut auki ja hän oli ollut pihalla. Hän kertoi myös kuinka hänen miehensä oli sairas eikä kyennyt enää tyydyttämään häntä ja hänkin oli ollut ilman miestä jo pitkän aikaa. Vuokon miehellä Jukalla oli mielenterveys ongelmia ja hän oli jo varhaiseläkkeellä ja eleli suurimman osan ajasta heidän yhteisellä mökillään. Istuimme saunassa kunnon hiet pintaan. Lopulta sanoin Vuokolle että nyt pitää kyllä mennä viilentymään tai muuten lähtee taju. Nousin lauteilta ja menin suihkuun.

      Laitoin siuhkun päälle ja menin seisomaan sen alle. Viileä vesi tuntui hyvältä kuumalla saunaiholla. Seisoin siuhkun alla silmät kiinni ja kuulin, että Vuokkokin tuli suihkun puolelle. Olin rinta suihkuun päin ja yhtäkkiä tunsin Vuokon kuumat kädet rintani päällä. Hän painoi kuuman vartalonsa selkääni vasten. Hänen kätensä laskeutuivat alemmas ja tunsin kuinka kullini alkoi jälleen nousemaan. Käännyin Vuokkoon päin jolloin hän suuteli minua tulisesti viileän suihkun alla. Tartuin Vuokon pakaroihin ja vastasin hänen suudelmaansa. Siirryimme pois suihkun alta ja suutelimme samalla kun hyväilimme toistemme vartaloita. Vuokko vetäytyi kauemmas. Olin hieman ihmeissään. Vuokko sanoi, että meidän täytyy peseytyä. Otin saippuaa ja Vuokko etsi itsellensä shampoota. Vuokko vaahdotti hiuksensa ja kysyi voisinko pestä hänet. Olin hieronut jo saippuan omaan vartalooni, joten otin lisää saippuaa. Pesin hänen selkänsä ja pepun. Ujutin käteni hänen peppuvakoonsa ja tunsin kuinka hänen vartalonsa jännittyi hiukan ja hän voihkaisi hiljaa. Jatkoin alemmas, pesin hänen jalkansa ja lähdin nousemaan ylöspäin pesten hänen etupuoltaan seisten hänen selkänsä takana. Varovasti saippuoin hänen jalkovälinsä samalla kun hän huokaili. Nousin seisomaan ja jäykistynyt kullini nousi hänen jalkoväliinsä. Pesin hänen vatsansa ja rintansa samalla kun kullini terska hieroi hänen häpyhuuliaan. '

      Vuokko kääntyi ja pesi minut. Erityisen hyvin hän halusi pestä peppuni ja kullini, ainakin hän tovin niitä vaahdotti. Vuokko astui suihkuun takaisin ja huuhteli itsensä. Hän otti pyyhkeen jonka olin etsinyt hänelle ennen saunaan menoa. Kuivasi hiuksiaan samalla, kun itse huuhtoiduin suihkussa. Vuokko avasi oven ja häipyi kodinhoitohuoneen puolelle. Sammutin suihkun ja kuivauduin pyyhkeeseen. Samalla kun kuivasin kylpyhuoneen lattiaa mietin mitähän tämä ilta vielä tuo tullessaan.

      Kävelin hämärässä talossa eteenpäin ja mietin minne Vuokko oli mennyt. Löysin Vuokon makaamassa sängyllä alasti. Hän hieroi pilluaan jalat levällään ja viittoi luokseen. Nousin makaamaan hänen päällensä jolloin Vuokko suuteli jälleen minua. Kullini kosketteli Vuokon märkää vakoa valmiina uppoamaan sisään. Vuokon suudelma oli märkä, himokas ja voimakas. Hän tarttui kovaan kulliini ja ohjasi sen ajeltuun pilluunsa. Miten hyvältä tuntui kun märkä kuuma pillu hyväili kovan kullini vartta ja sen päätä. Työnnyin hitaasti niin syvälle kuin kullini vain meni. Olimme Vuokon kanssa yhtä. Tunsin kuinka laukeamiseni olisi lähellä ja vetäydyin Vuokosta. Vuokko loi kysyvän ilmeen, mutta samassa laskeuduin imemään hänen nännejään ja työnsin sormeni hänen märkään pilluun. Vuokko voihkaisi nautinnosta. Laskeuduin alemmas ja aloin nuolla hänen klitoristaan. Vuokko voihki kiimasta. Nuolin hänen klitoristaan ja työnsin sormiani rytmikkäästi hänen pilluunsa. Seuraavaksi nuolin hänen märkiä häpyhuuliaan ja laskeuduin alemmaksi ja työnsin kieleni hänen anusreikäänsä. Tämä sai Vuokon voihkimaan entistä kovemmin.

      Jatkoin Vuokon klitoriksen nuolemista. Otin yhden keskisormeni ulos hänen pillustaan ja hyväilin sillä hänen anustaan. Vuokko teki työnsi nyt peppuaan vasten keskisormeani. Hiljaa työnsin sormeni hänen anukseensa samalla kun nuolin. Vuokko alkoi äänekkäämin voihkia ja pian hän jännitti itsensä ja tunsin kuinka hän voimakkaasti laukesi. Vuokko tärisi ja hänen pillun ja anuksensa puristeli sisällä olevia sormiaan. Vedin hiljaa sormeni ulos. Vuokko makasi raukeana selällään ja veti minut päällensä...(jatkuu)

      • nimimerkki_81

        Makasin Vuokon päällä ja suutelin häntä. Hän vastasi intohimoisesti. Vuokko työnsi minut vierelleen ja nousi istumaan päälleni. Hän otti kullistani kiinni ja ohjasi sen sisäänsä. Hiljaa hän alkoi pumpata pillulla kulliani, mikä tuntui taivaalliselta. Kullini liikkui ongelmitta hänen märässä kuumassa pillussaan ja Vuokko todella osasi liikuttaa lantiotaan. Hetken ratsastettuuan Vuokko kumartui ja alkoi pumpata kulliani tosissaan, hän voihki korvaani. Hivelin sormella hänen anustaan ja Vuokko voihki korvaani voisinko työntää sormeni hänen perseeseensä. Työnsin varovasti sormeani hänen anukseensa, mutta kuivana se ei tahtonut upota. Ehdotin liukuvoidetta jottei kävisi kipeästi.

        Kurotin yöpöydän laatikolle, mistä otin liukuvoiteen. Puristin tuubista liukuvoidetta sormiini, minkä hieroin Vuokon anukselle. Sen jälkeen varovasti työnsin sormeni hänen anukseensa. Vuokko voihkaisi korvaani miten hyvältä tuntui kova kullini hänen pillussaan ja sormeni hänen perseessä. Vuokko villiintyi ja alkoi ratsastaa päälläni. Hän kovensi vauhtia, kunnes äkkiä lopetti. Hän nousi päältäni ja otti liukuvoide tuubin käteen. Hän katsoi minua himokkaasti ja puristi liukuvoidetta kullilleni. Hän liukasti kullini ja otti sen käteensä, runkkasi sitä vähän aikaa. Sen jälkeen hän nousi istumaan ylemmäs päälläni ja ohjasi kovan kullini anusaukolleen. Hiljaa hän alkoi painaa kulliani anaaliinsa. Tunsin kuinka kullini pää otti ensin vähän kiinni hänen anaaliin, kunnes se upposi sinne kokonaan. Vuokko voihki kiimasta. Vuokko alkoi ratsastaa kullini hänen anaalissaan. Hän kiihdytti tahtia. Hänen anaalinsa tuntui todella tiukalta ja puristi taivaallisesti. Ei mennyt kauan kun tunsin kuinka orgasmi lähestyi. Yhdyin Vuokon tahtiin. Vuokko kuuli kuinka aloin voihkia ja tiukensi tahtia. Laukesin lopulta hänen anaaliinsa. Vuokko painautui vasten kulliani niin, että olin koko varren mitalta sisällä kun spermat tuli.

        Makasimme hetken hengästyneinä kullini edelleen Vuokon supistelessa anaalissa. Vuokko suuteli minua ja itsensä hitaasti pois kullini päältä. Hän lasketui uudelleen päälleni ja suuteli minua. Siirsin Vuokon kainalooni ja halasin häntä. Vuokko hengitti vielä kiivaasti vierelläni ja painoin hänen päänsä rinnalleni. Vuokko hieroi vielä kädellään tärisevää kulliani. Nukahdin.

        Heräsin aamuauringon paisteeseen. Kello oli jo seitsemän ja olin melkein jo myöhässä. Nousin nopeasti sängystä, laitoin kahvin keittymään ja menin suihkuun. Suihkusta tullessa huomasin olohuoneen pöydällä mittakupin jauhoineen. Vein mittakupin keittiöön, mistä löysin pöydältä lapun.

        "Kiitos siitä, että teit talvella raskaat lumityöt pyytämättä, terveisin Vuokko"

        Katsoin viestiä ja sen jälkeen mittakuppia. Mahtaisiko naapurin rouva Vuokko vielä tarvita niitä, pitää varmaan illalla käydä kysymässä.


    • 77

      Nää on taas näita vantaasioita.

      • ;-)

        Eihän tämä tositarna osastolla olekaan.


    • Ihan hyvä tää on. Itsellä samanlainen fantasia, tosin naapurin rouva on 35v namupala :P

      • tärkein oi

        eli leipoiko se sun jauhoista pullaa ukolleen ja makiat pullan päälle perseestään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe