Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Littlest Pet Shop asiaa!

kirppu-äiti

Miten kannattaisi laittaa isompi määrä littlest pet shop-hahmoja myyntiin kirppikselle? Tarkoitan, että muutamia pussiin vai koko satsi n. 90 kpl kerralla? Oheis tavaraakin on ja 4 taloa. Vai laittaa hahmoja taloihin ja silleen, mutta ne voi kyllä itsepalvelukirppikseltä hävitä... tiedä häntä. Eli olisiko ideoita? Tai löytyisikö täältä halukkaita ostamaan, eihän tämä kyllä mikään myyntipalsta ole, mistä tulen kuulemaan...
Kiitos asiallisista kommenteista ja mukavaa kevättä kaikille.

13

2495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen kirpparihiiri

      Katso huuto.netistä vastaavia paketteja, siellä varmasti kannattaa myydä omasi. Siellä myydään yksitellen, kaksitellen, ja esim. paketteina, joissa on talon lisäks otuksia. :)

      • Kolmen lapsen mamma

        taas suosittelisin myymään ihan semmoisissa pienissä paketeissa, itse olen tarjonnut lähes alkuperäisiä hintoja, mikäli lelut ovat uusia.
        Taloille kolme-neljäkymppiä, itse otuksille muutama euro.
        Täälläpäin ainakin ollut haluttua tavaraa kirppareilla :)

        Suomi24:n myyntiosioonkin kannattaisi laittaa ilmoituksia, voisi saada paljon ostajia suosituille elukoille.


      • kirppu-äiti
        Kolmen lapsen mamma kirjoitti:

        taas suosittelisin myymään ihan semmoisissa pienissä paketeissa, itse olen tarjonnut lähes alkuperäisiä hintoja, mikäli lelut ovat uusia.
        Taloille kolme-neljäkymppiä, itse otuksille muutama euro.
        Täälläpäin ainakin ollut haluttua tavaraa kirppareilla :)

        Suomi24:n myyntiosioonkin kannattaisi laittaa ilmoituksia, voisi saada paljon ostajia suosituille elukoille.

        Paljon kiitoksia molemmille vastaajille. LPS:t on viety kirppikselle pikku pussukoissa, yhtä, kahta, kolmea, pikku tavaroineen pakkasin pusseihin. Talot silleen et pelkästään tai joitain hahmoja ja tavaroita mukana. Saas nähdä meneekö kaupaksi, osan vasta vein ja jos kauppa käy, vien lisää.


    • möpöti
      • kirppu-äiti

        kaikki pet shopit meni silloin toukokuussa kirppiksellä.


    • jaali

      mulla olis pari petsii myytävänä.

      • jaali

        pinkki rapu ja pinkki kala


      • jaali
        jaali kirjoitti:

        pinkki rapu ja pinkki kala

        siis lila rapu eikä pinkki


      • jaali
        jaali kirjoitti:

        siis lila rapu eikä pinkki

        onko kiinnostuneita????????????????


      • jaali
        jaali kirjoitti:

        onko kiinnostuneita????????????????

        hinta 2 e yhteensä


    • häääää

      kui litlepetsi ei toimi enää siis se vaa lataa ja lataa eikä palvelintakaa voi ottaa=?!

    • lpsluver123

      Mä oisin kiinnostunu jos on LPS koiria mut voin kyllä lähettää rahat vaan postissa
      sähköposti on: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe