Littlest Pet Shop asiaa!

kirppu-äiti

Miten kannattaisi laittaa isompi määrä littlest pet shop-hahmoja myyntiin kirppikselle? Tarkoitan, että muutamia pussiin vai koko satsi n. 90 kpl kerralla? Oheis tavaraakin on ja 4 taloa. Vai laittaa hahmoja taloihin ja silleen, mutta ne voi kyllä itsepalvelukirppikseltä hävitä... tiedä häntä. Eli olisiko ideoita? Tai löytyisikö täältä halukkaita ostamaan, eihän tämä kyllä mikään myyntipalsta ole, mistä tulen kuulemaan...
Kiitos asiallisista kommenteista ja mukavaa kevättä kaikille.

13

2831

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen kirpparihiiri

Katso huuto.netistä vastaavia paketteja, siellä varmasti kannattaa myydä omasi. Siellä myydään yksitellen, kaksitellen, ja esim. paketteina, joissa on talon lisäks otuksia. :)

• Kolmen lapsen mamma

taas suosittelisin myymään ihan semmoisissa pienissä paketeissa, itse olen tarjonnut lähes alkuperäisiä hintoja, mikäli lelut ovat uusia.
        Taloille kolme-neljäkymppiä, itse otuksille muutama euro.
        Täälläpäin ainakin ollut haluttua tavaraa kirppareilla :)

Suomi24:n myyntiosioonkin kannattaisi laittaa ilmoituksia, voisi saada paljon ostajia suosituille elukoille.

• kirppu-äiti
        Kolmen lapsen mamma kirjoitti:

taas suosittelisin myymään ihan semmoisissa pienissä paketeissa, itse olen tarjonnut lähes alkuperäisiä hintoja, mikäli lelut ovat uusia.
        Taloille kolme-neljäkymppiä, itse otuksille muutama euro.
        Täälläpäin ainakin ollut haluttua tavaraa kirppareilla :)

Suomi24:n myyntiosioonkin kannattaisi laittaa ilmoituksia, voisi saada paljon ostajia suosituille elukoille.

Paljon kiitoksia molemmille vastaajille. LPS:t on viety kirppikselle pikku pussukoissa, yhtä, kahta, kolmea, pikku tavaroineen pakkasin pusseihin. Talot silleen et pelkästään tai joitain hahmoja ja tavaroita mukana. Saas nähdä meneekö kaupaksi, osan vasta vein ja jos kauppa käy, vien lisää.

• möpöti
      • kirppu-äiti

kaikki pet shopit meni silloin toukokuussa kirppiksellä.

• jaali

mulla olis pari petsii myytävänä.

• jaali

pinkki rapu ja pinkki kala

• jaali
        jaali kirjoitti:

pinkki rapu ja pinkki kala

siis lila rapu eikä pinkki

• jaali
        jaali kirjoitti:

siis lila rapu eikä pinkki

onko kiinnostuneita????????????????

• jaali
        jaali kirjoitti:

onko kiinnostuneita????????????????

hinta 2 e yhteensä

• häääää

kui litlepetsi ei toimi enää siis se vaa lataa ja lataa eikä palvelintakaa voi ottaa=?!

• lpsluver123

Mä oisin kiinnostunu jos on LPS koiria mut voin kyllä lähettää rahat vaan postissa
      sähköposti on: [email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe