Miten kannattaisi laittaa isompi määrä littlest pet shop-hahmoja myyntiin kirppikselle? Tarkoitan, että muutamia pussiin vai koko satsi n. 90 kpl kerralla? Oheis tavaraakin on ja 4 taloa. Vai laittaa hahmoja taloihin ja silleen, mutta ne voi kyllä itsepalvelukirppikseltä hävitä... tiedä häntä. Eli olisiko ideoita? Tai löytyisikö täältä halukkaita ostamaan, eihän tämä kyllä mikään myyntipalsta ole, mistä tulen kuulemaan...
Kiitos asiallisista kommenteista ja mukavaa kevättä kaikille.
Littlest Pet Shop asiaa!
13
2610
Vastaukset
- toinen kirpparihiiri
Katso huuto.netistä vastaavia paketteja, siellä varmasti kannattaa myydä omasi. Siellä myydään yksitellen, kaksitellen, ja esim. paketteina, joissa on talon lisäks otuksia. :)
- Kolmen lapsen mamma
taas suosittelisin myymään ihan semmoisissa pienissä paketeissa, itse olen tarjonnut lähes alkuperäisiä hintoja, mikäli lelut ovat uusia.
Taloille kolme-neljäkymppiä, itse otuksille muutama euro.
Täälläpäin ainakin ollut haluttua tavaraa kirppareilla :)
Suomi24:n myyntiosioonkin kannattaisi laittaa ilmoituksia, voisi saada paljon ostajia suosituille elukoille. - kirppu-äiti
Kolmen lapsen mamma kirjoitti:
taas suosittelisin myymään ihan semmoisissa pienissä paketeissa, itse olen tarjonnut lähes alkuperäisiä hintoja, mikäli lelut ovat uusia.
Taloille kolme-neljäkymppiä, itse otuksille muutama euro.
Täälläpäin ainakin ollut haluttua tavaraa kirppareilla :)
Suomi24:n myyntiosioonkin kannattaisi laittaa ilmoituksia, voisi saada paljon ostajia suosituille elukoille.Paljon kiitoksia molemmille vastaajille. LPS:t on viety kirppikselle pikku pussukoissa, yhtä, kahta, kolmea, pikku tavaroineen pakkasin pusseihin. Talot silleen et pelkästään tai joitain hahmoja ja tavaroita mukana. Saas nähdä meneekö kaupaksi, osan vasta vein ja jos kauppa käy, vien lisää.
- möpöti
olisin halukas ostamaan!
s posti:[email protected]- kirppu-äiti
kaikki pet shopit meni silloin toukokuussa kirppiksellä.
- jaali
mulla olis pari petsii myytävänä.
- jaali
pinkki rapu ja pinkki kala
- jaali
jaali kirjoitti:
pinkki rapu ja pinkki kala
siis lila rapu eikä pinkki
- jaali
jaali kirjoitti:
siis lila rapu eikä pinkki
onko kiinnostuneita????????????????
- jaali
jaali kirjoitti:
onko kiinnostuneita????????????????
hinta 2 e yhteensä
- häääää
kui litlepetsi ei toimi enää siis se vaa lataa ja lataa eikä palvelintakaa voi ottaa=?!
- lpsluver123
Mä oisin kiinnostunu jos on LPS koiria mut voin kyllä lähettää rahat vaan postissa
sähköposti on: [email protected]- lpsluver123
Ja jos koiria olis COLLIEITA niinku nää http://republika.pl/blog_zz_4724014/7207576/tr/colliedoglista.jpg
nii voisin ostaa :) t lpsluver123
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067