Ollaan mietitty poikakaverini kanssa lähtöä Montenegroon kesällä heinäkuussa. Ei oikein vain meinaa löytyä tietoa kohteesta. Onko siellä nuorille tekemistä? Paljon kiinnostaisi esimerkiksi ranta-elämä ja elämykset:) Ja millainen lomakohde montenegro on? Onko lähtemisen arvoinen paikka?
Onko tekemistä?
2
2027
Vastaukset
Kyllä se lähtemisen arvoinen on, vaikka onkin vähän kuin köyhempi Kroatia. Kiertelin Balkania pari viikkoa huhtikuussa, siitä enimmän ajan Montenegrossa (muuten Dubrovnik ja Mostar). Kevät oli sielläkin myöhässä ja kelit vasta lämpenemässä. Rantoja putsattiin, paikkoja vasta availtiin ja kunnostettiin. Eipä ollut turisteista ruuhkaa. Nuorille esim. Budva on oiva kohde, siellä on rantoja ja yöelämää. Muuten kaupunki oli varsin rumanoloinen ja vanhakaupunki todella pieni. Vietin Budvassa kolme vuorokautta, kävin mm. Cetinjessä ja Sveti Stefanin saarella, joka sekin oli vielä kunnostustöiden takia suljettuna. Budvasta pääsee myös järvialueelle, minä jätin sen välin kolean kelin takia. Kotorissa olin kolme vuorokautta, Perastissa kaksi ja Herceg Novissa yhden yön. Montenegrossahan pelataan euroilla, joten hintataso on heti selvillä. Ei mitään halpaa, mutta edullisestikin elää jos haluaa. Minun hostellimajoitukseni maksoi 12€/yö aamiaisella.
Ota yhteyttä, jos haluat lukea matkakertomukseni.
[email protected]
Taika- Stefan Jovetic
Kaiken kattava videoraportti Montenegrosta suomeksi:
http://www.youtube.com/watch?v=82VuubQRbdw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865