Ollaan mietitty poikakaverini kanssa lähtöä Montenegroon kesällä heinäkuussa. Ei oikein vain meinaa löytyä tietoa kohteesta. Onko siellä nuorille tekemistä? Paljon kiinnostaisi esimerkiksi ranta-elämä ja elämykset:) Ja millainen lomakohde montenegro on? Onko lähtemisen arvoinen paikka?
Onko tekemistä?
2
1991
Vastaukset
Kyllä se lähtemisen arvoinen on, vaikka onkin vähän kuin köyhempi Kroatia. Kiertelin Balkania pari viikkoa huhtikuussa, siitä enimmän ajan Montenegrossa (muuten Dubrovnik ja Mostar). Kevät oli sielläkin myöhässä ja kelit vasta lämpenemässä. Rantoja putsattiin, paikkoja vasta availtiin ja kunnostettiin. Eipä ollut turisteista ruuhkaa. Nuorille esim. Budva on oiva kohde, siellä on rantoja ja yöelämää. Muuten kaupunki oli varsin rumanoloinen ja vanhakaupunki todella pieni. Vietin Budvassa kolme vuorokautta, kävin mm. Cetinjessä ja Sveti Stefanin saarella, joka sekin oli vielä kunnostustöiden takia suljettuna. Budvasta pääsee myös järvialueelle, minä jätin sen välin kolean kelin takia. Kotorissa olin kolme vuorokautta, Perastissa kaksi ja Herceg Novissa yhden yön. Montenegrossahan pelataan euroilla, joten hintataso on heti selvillä. Ei mitään halpaa, mutta edullisestikin elää jos haluaa. Minun hostellimajoitukseni maksoi 12€/yö aamiaisella.
Ota yhteyttä, jos haluat lukea matkakertomukseni.
[email protected]
Taika- Stefan Jovetic
Kaiken kattava videoraportti Montenegrosta suomeksi:
http://www.youtube.com/watch?v=82VuubQRbdw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954