Mikä olisi paras ja yksinkertaisin FTP ohjelma, suht aloittavalle kotisivun tekijälle?
Paras FTP - Ohjelma
3
246
Vastaukset
- retretreqttr
Nykyään tiedostonhallintaohjelmat tukee sftp:tä ja ftp:tä. Eli sama ohjelma millä muutenkin tutkailet kovalevyn sisältöä toimii aika hyvin myös ftp-ohjelmana. Windowsista minulla ei ole kokemusta mutta käsittääkseni resurssienhallintaan voi kirjoittaa osoiteriville tyyliin ftp://munpalvelin.net ja sitten se kyselee salasanat ym.
- guugl googl
filezilla on paras ja helppo
- maksullinen
Flash FXP on todella käyttökelpoinen ja muistuttaa aika lailla tota filezillaa. Olen sitäkin kokeillu, enkä tykännyt siitä ollenkaan, vaan hankin tuon Flashin, kun kaveri suositteli ja olen ollut siihen tyytyväinen. Avaa nopeasti yhteyden, siirto on nopeaa, eikä mieti niin kuin aikaisemmin käyttämäni Ipwitch Ws, joka sekin on kaupallinen, mutta hidas, jonka ulkoasu on Smart FTP:tä muistuttava mutta ihan ok ja ei kuitenkaan käytettävydessä yllä ollenkaan tuon Flashin tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka923009GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770