Mikä olisi paras ja yksinkertaisin FTP ohjelma, suht aloittavalle kotisivun tekijälle?
Paras FTP - Ohjelma
3
247
Vastaukset
- retretreqttr
Nykyään tiedostonhallintaohjelmat tukee sftp:tä ja ftp:tä. Eli sama ohjelma millä muutenkin tutkailet kovalevyn sisältöä toimii aika hyvin myös ftp-ohjelmana. Windowsista minulla ei ole kokemusta mutta käsittääkseni resurssienhallintaan voi kirjoittaa osoiteriville tyyliin ftp://munpalvelin.net ja sitten se kyselee salasanat ym.
- guugl googl
filezilla on paras ja helppo
- maksullinen
Flash FXP on todella käyttökelpoinen ja muistuttaa aika lailla tota filezillaa. Olen sitäkin kokeillu, enkä tykännyt siitä ollenkaan, vaan hankin tuon Flashin, kun kaveri suositteli ja olen ollut siihen tyytyväinen. Avaa nopeasti yhteyden, siirto on nopeaa, eikä mieti niin kuin aikaisemmin käyttämäni Ipwitch Ws, joka sekin on kaupallinen, mutta hidas, jonka ulkoasu on Smart FTP:tä muistuttava mutta ihan ok ja ei kuitenkaan käytettävydessä yllä ollenkaan tuon Flashin tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180