Pitäisi vaihtaa ulko-oveen lukko kun katosi ainoat avaimet,lukkopesä otettu irti kokonaan ja nyt pitäisi saada uusi tilalle.Pitääkö uuden lukon olla samanlainen kuin entinen vai voiko olla millainen vaan..? en tiedä näistä mitään joten jos joku voisi vähän valaista asiaa.Paljonko maksaa suurinpiirtein? Ja voiko uuden lukon asentaa itse?
Lukon vaihto
5
6613
Vastaukset
- seppä32134
jos sulla on siinä abloy lukko, on silloin ovessa abloyn lukkorunko, eikä siihen muut sovi. Mikäli se on siis abloy, voi sen vanhan avainpesän sarjoittaa uudelleen, mille tahansa avaimelle, jos sulla on esim joku toinen avain? Menet sen avaimen kanssa ja lukkopesän kanssa lukkoliikkeeseen, niin homma onnistuu, ja onnistuu, vaikkei olisi avaimiakaan, siihen tehdään silloin uudet, ihan kokonaan. Hinta vähän riippuu, muttei vie ketään konkaan, muutama kymppi, sanotaan niin.
- wrtg rt er tre
Voi teettää missä tahansa lukkoliikkeessä, jos nyt ei kovin erikoinen lukko ole. Pari avainta sisältyy sarjoituksen hintaan, se on muutamia kymppejä. Toisaalta, jos lukko on jokin ikivanha abloy tms, ehkäpä se lukkopesäkin kannattaisi ostaa uusi. Niitä saa rautakaupoista. Ja niissäkin on avaimet mukana. Mitä maksanee, alle satasen.
- eitajua564
Joo lukko on Abloy ja vanhahan tuo on,oven sai tosiaan auki ilman niitä avaimiakin..:0 Mutta siihen ei sitten ilmeisesti käy mikä tahansa uusi lukko..? Pitää nyt marssia kyselemään lukkoliikkeestä niin selviää..:)
- Anonyymi
Lukon vaihto ei ole kovin vaikea homma https://youtu.be/t6NdzGzONL4
- Anonyymi
LC 101 lukkorunko ja Abloy Cento lukkopesä maksavat n. 230€ + asennus.
Vävy kun on lukkoseppä asnsi meille kaikkiin rakennuksiin yllä olevat kamat.
On siinä sen verren puuhaa että anna lukkoliikkeen asentaa, tulee toimiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844