tai ei ehkä ihan niin mutta musta tuntui kivalta aloittaa keskustelu näin mutta luulen että sen elokuvan tarkoitus kuten joidenkin muiden kuten tämän elokuvan Tieto jonka vuokrasin vähän aikaa sitten on antaa myyttinen kuva jonka mukaan avaruusolennot ovat ystävällisiä vaikka ovatkin demonisia elokuva Tieto oli melko huono leffa ja luulen että sen tarkoitus oli vihjaista että luottakaa riivaajiin.
E.T on homo
4
137
Vastaukset
- eretyuioi
Homoriivaaja, siinä vasta uhka, jippii!
- eBis
Kerro mitä muita elokuvia otat noin vakavasti, että pidät niitä faktoina?
Aloituksessasi paistaa selvä provoilun meininki.Harry Pottereiden tarkoitus lienee edistää noituutta. Luulen että Tieto-elokuvalla oli sivutarkoitus sanoa että luottakaa riivaajiin. Hellboyssa on demoni sankarina.Sabrina teininoidan tarkoitus on kai antaa noituudesta myönteinen kuva.
Eli luulen että jollain elokuvilla on paha tarkoitus ajaa pahan asiaa myös niillä joissa annetaan avaruusolennoista positiivinen kuva.
Hyvää vappua sulle kaveri.- wdqewdsr
L.J.H kirjoitti:
Harry Pottereiden tarkoitus lienee edistää noituutta. Luulen että Tieto-elokuvalla oli sivutarkoitus sanoa että luottakaa riivaajiin. Hellboyssa on demoni sankarina.Sabrina teininoidan tarkoitus on kai antaa noituudesta myönteinen kuva.
Eli luulen että jollain elokuvilla on paha tarkoitus ajaa pahan asiaa myös niillä joissa annetaan avaruusolennoista positiivinen kuva.
Hyvää vappua sulle kaveri.Eli pidät mielikuvitusta totena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263224Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122369Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762262Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1052001Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451499Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1201170
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126