Olen jo puoli-ikuisuutta yrittänyt etsiä meille sopivaa hoitopöytää niin netistä kuin liikkeistäkin - tuloksetta. Tuntuu siltä että löydän joka paikasta ne samat mallit ja värit!
Hakusessa olisi siis tumma (puuta), lipastoksi muunneltavissa oleva hoitopöytä/lipasto.
Osaako joku neuvoa mistä tällaisen löytää, tai ylipäätään lastentarvike-liikettä Helsinki-Espoo-Vantaa alueella josta voisi löytää vähän "erikoisempia"/ yksilöllisempiä lastentarvikkeita/huonekaluja?
Laskettuun aikaan olisi enää reilu viikko, joten tuntuu että aika loppuu kesken :(
Iso kiitos vastanneille :)
hoitopöytä
LA 6.5.2010 <3
1
1047
Vastaukset 1
- hovihankkija
Terve!
Avattiin vastikään uusi lastenhuoneiden huonekaluja myyvä liike Helsingin Lauttasaareen sekä verkkokauppa osoitteeseen www.kidin.fi. Siellä on, mistä valita, joten käy katsomassa! Voit soitellakin, sivuilta löytyvät meidän yhteystiedot!
Toivottavasti näistä löytyisi joku mieluisa malli, muitakin kuin nettisivuilla olevia on saatavilla, mutta emme ole vielä ehtineet päivittää ihan kaikkea verkkokauppaan. Joten kysy rohkeasti!
Terkuin,
Tytti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406