Heippa!
Osaako kukaan sanoa maksaako McDonalds palkkaa kerran kuussa vai kaks kertaa?
McDonalds:in palkka
8
1226
Vastaukset
- mcduunari
kaks kertaa kuussa.
- töihin89
Kiitos:)
- EiOOEituuMCäkkäritä
Oletko ihan tosissasi menossa jonnekin Mäkkäriin töihin x))
Orjatyötä se on ja paskapalkalla. Mutta kai niille läskeille jonkun on se ihra kannettava.;)- "McJob"
Orjatyötä paskapalkalla..
- Just just
Vais niin : D No ite käyn koulua teen töitä mäkkärillä sekä eräällä toisella paikalla muutaman vuoron, vapaa-aikaa kans riittävästi nii kyl siin kuussa 2500 e tulee tilille : D Et shilleen...
=) ( lisät)- rahaa ja työtä
Otetaanko mäkkäriin myös töihin viisikymppisiä naisia? Vai sopiiko ne siivoojaksi vain? Ajattelin vain, kun on niin hyvä palkka.
- et silleen
" 2500 e tulee tilille : D Et shilleen... " Älä kuseta, myyjien palkat ei edes miehillä ole tuota luokkaa.. Ravintola alan palkat vielä huonompia kuin muiden myyjien..
- Helenia
Perus mäkkiliksa on 9.47 ilman ikälisiä, harjoitteluajan 80%. Itse teen Heseä, jossa siis sentilleen sama palkka, mutta osa-aikaisilla harjoittelijoilla puolet lyhyempi harjoitteluaika kuin mäkissä eli ei suurta eroa. Ja saan kyllä välillä sunnuntaivuoroja ottamalla helposti sen 2000 euroa /kk ja sivussa opiskelenkin, tosin vain 3 päivää viikossa.
Kauppaduuniin verrattuna pikaruokaduunissa on huonommat iltalisät, mut toisaalta nuorekas työilmapiiri voi monille nuorille opiskelijoille olla parempi ja sopivampi, kuin kauppaduuni.
Kukin tyylillään, paskaduuneja ei Suomessa varsinaisesti ole, kaikella elää, mutta jos omaa duuniaan ei itse pysty arvostamaan, niin ei sitä tee kukaan muukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754