McDonalds:in palkka

töihin89

Heippa!
Osaako kukaan sanoa maksaako McDonalds palkkaa kerran kuussa vai kaks kertaa?

8

1226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mcduunari

kaks kertaa kuussa.

• töihin89

Kiitos:)

• EiOOEituuMCäkkäritä

Oletko ihan tosissasi menossa jonnekin Mäkkäriin töihin x))
      Orjatyötä se on ja paskapalkalla. Mutta kai niille läskeille jonkun on se ihra kannettava.;)

• "McJob"

Orjatyötä paskapalkalla..

• Just just

Vais niin : D No ite käyn koulua teen töitä mäkkärillä sekä eräällä toisella paikalla muutaman vuoron, vapaa-aikaa kans riittävästi nii kyl siin kuussa 2500 e tulee tilille : D Et shilleen...
      =) ( lisät)

• rahaa ja työtä

Otetaanko mäkkäriin myös töihin viisikymppisiä naisia? Vai sopiiko ne siivoojaksi vain? Ajattelin vain, kun on niin hyvä palkka.

• et silleen

" 2500 e tulee tilille : D Et shilleen... " Älä kuseta, myyjien palkat ei edes miehillä ole tuota luokkaa.. Ravintola alan palkat vielä huonompia kuin muiden myyjien..

• Helenia

Perus mäkkiliksa on 9.47 ilman ikälisiä, harjoitteluajan 80%. Itse teen Heseä, jossa siis sentilleen sama palkka, mutta osa-aikaisilla harjoittelijoilla puolet lyhyempi harjoitteluaika kuin mäkissä eli ei suurta eroa. Ja saan kyllä välillä sunnuntaivuoroja ottamalla helposti sen 2000 euroa /kk ja sivussa opiskelenkin, tosin vain 3 päivää viikossa.

Kauppaduuniin verrattuna pikaruokaduunissa on huonommat iltalisät, mut toisaalta nuorekas työilmapiiri voi monille nuorille opiskelijoille olla parempi ja sopivampi, kuin kauppaduuni.

Kukin tyylillään, paskaduuneja ei Suomessa varsinaisesti ole, kaikella elää, mutta jos omaa duuniaan ei itse pysty arvostamaan, niin ei sitä tee kukaan muukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe