Heippa!
Osaako kukaan sanoa maksaako McDonalds palkkaa kerran kuussa vai kaks kertaa?
McDonalds:in palkka
8
1181
Vastaukset
- mcduunari
kaks kertaa kuussa.
- töihin89
Kiitos:)
- EiOOEituuMCäkkäritä
Oletko ihan tosissasi menossa jonnekin Mäkkäriin töihin x))
Orjatyötä se on ja paskapalkalla. Mutta kai niille läskeille jonkun on se ihra kannettava.;)- "McJob"
Orjatyötä paskapalkalla..
- Just just
Vais niin : D No ite käyn koulua teen töitä mäkkärillä sekä eräällä toisella paikalla muutaman vuoron, vapaa-aikaa kans riittävästi nii kyl siin kuussa 2500 e tulee tilille : D Et shilleen...
=) ( lisät)- rahaa ja työtä
Otetaanko mäkkäriin myös töihin viisikymppisiä naisia? Vai sopiiko ne siivoojaksi vain? Ajattelin vain, kun on niin hyvä palkka.
- et silleen
" 2500 e tulee tilille : D Et shilleen... " Älä kuseta, myyjien palkat ei edes miehillä ole tuota luokkaa.. Ravintola alan palkat vielä huonompia kuin muiden myyjien..
- Helenia
Perus mäkkiliksa on 9.47 ilman ikälisiä, harjoitteluajan 80%. Itse teen Heseä, jossa siis sentilleen sama palkka, mutta osa-aikaisilla harjoittelijoilla puolet lyhyempi harjoitteluaika kuin mäkissä eli ei suurta eroa. Ja saan kyllä välillä sunnuntaivuoroja ottamalla helposti sen 2000 euroa /kk ja sivussa opiskelenkin, tosin vain 3 päivää viikossa.
Kauppaduuniin verrattuna pikaruokaduunissa on huonommat iltalisät, mut toisaalta nuorekas työilmapiiri voi monille nuorille opiskelijoille olla parempi ja sopivampi, kuin kauppaduuni.
Kukin tyylillään, paskaduuneja ei Suomessa varsinaisesti ole, kaikella elää, mutta jos omaa duuniaan ei itse pysty arvostamaan, niin ei sitä tee kukaan muukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059