Näettekö aina jälkikuvia? Vaikka katsoisitte sekunnin ajan esinettä ja siitä samantien pois? Eli teidän ei tarvitse tuijottaa esinettä tai jotain kohdetta kauan, vaan näette siitä muodostuvan jälkikuvan samantien? Ja ympärillenne katsellessanne teillä näkyy niitä? Itse näen niitä aina, kun katson johonkin ja siitä pois. Entä onko muilla http://www.giannistsakiris.com/wp-content/uploads/2009/05/Floaters.png sellaisia? Siinä on myös jälkikuvatesti http://oivalluksen.hoito.org/illuusiot-jalkikuvat.php
Vastailkaa. :)
Jälkikuvat
6
665
Vastaukset
- anonyymful
mulla on ihan samanlaisia oireita!tämä on pelottavaa.. kauan sinulla on kestänyt?
- yyteri78
joo mulla on noita floaterssejaki ja myös jälkikuviasillon tällöin.
mutta en oo asiasta huolestunu ku mitä lukenu niii normijuttu - niinhän se
kuuluukin näkyä
- Anonyymi
Tämä on normaali ilmiö jos mukana kirkas valo. Kirkkaus ja suuri kontrasti ja sitten yleensä normaalisti vaatii hetken aikaa tuijotusta kohteeseen, kirkkaan valon kanssa ehkä sitä ei tarvita kuin hetken. Mutta itselläni tämä ongelma on mielestäni normaalin rajojen yli kun normaalitkin esineet voivat lähteä jälkikuvina välkkymään oikean esineen ympärillä tai mihin katseeni kohdistankaan. Ilman että on kirkasta valoa tms
- Anonyymi
Minulla on. Hirveä pelko ja stressi niistä. Luin englanniksi ilmiöstä "palinopsia" ja olen ihan paniikissa kun tuli vaikka mitä kamalia sairauksia sen aiheuttajaksi. Kävin tänään silmälääkärillä yksityisesti. Ei johdu näöstä tai hajataitosta eikä silmistä hänen mukaan. Silmäni terveet. Sanoi että on aivoperäinen. No se kuulostaa vielä kamalammalta. Pään magneetti otettu viime heinäkuussa puolisen vuotta sitten muun syyn takia ja se oli normaali, mutta näköoireet alkoivat vasta noin 2kk sen jälkeen. Minulla on henkisesti/psyykkisesti todella paha olla. Tuntuu että pelkää katsoa mihinkään kun pelkää näkevänsä niitä. Minulla hyppii jälkikuvat pitkin seinää tai vaikka jos katson katossa olevaa palovaroitinta joka on valkoinen (ei siis mitenkään kova kontrastinen edes) niin sekin näkyy välähdyksinä. Aamulla huomaan tämän erityisen vahvana. En tiedä enää mitä tehdä. Jos olisi Riku RIkas niin menisi yksityisesti uudelleen magneettiin.
Nainen 36v - Anonyymi
Miten muiden oireet ovat nykyään? Helpottaako tää ikinä? Onko teillä hellittänyt tai mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220