Tuosta linkistä pystyt seuraamaan yläpuolellamme kulkevaa lento-liikennettä.
http://www.flightradar24.com/
Lento-koneet
3
360
Vastaukset
- .........
niitä koneita, joilla on transponderi päällä ja reitti koodattuna siihen. Pikkukoneet ei näy, Ilmavoimien koneet ei näy jne. Lähinnä suihkumatkustajakoneet näkyvät tuossa, eli esim Air Balticin Fokkeria on turha tuolta bongailla. Muutenkin Etelä-Karjalan alue on vähän raja-aluetta tuossa, mutta korkealla lentävät matkustajakoneet näkyy kyllä yleensä. Voi tsekata mikä kone vetää viivaa taivaalle :)
- hauskalla tavalla
lievästi sekaiselta, mutta hauskaa seurata noiden kulkua. olen useasti pohtinut kun kirkaalla kelillä näkee savujuovan ja kirkkaan pisteen, että mistähä tuokin kone on tulossa.
- .......
hauskalla tavalla kirjoitti:
lievästi sekaiselta, mutta hauskaa seurata noiden kulkua. olen useasti pohtinut kun kirkaalla kelillä näkee savujuovan ja kirkkaan pisteen, että mistähä tuokin kone on tulossa.
ja tuon ansiosta minä olen jo nähnyt livenä uuden Airbus A-380 superjumbon :) Emiratesin koneet lentävät välillä tästä yli matkallaan Dupaista Amerikkaan tai takaisin. Käyttävät yleensä Boeing 777 koneita, mutta muutaman kerran on A-380 mennyt yli. Se onkin vaikuttavan kokoinen ilmestys taivaalla, vaikka lentäisikin 9 - 11 kilometrin korkeudella tästä yli. Samalla reitillä näkyy välillä Moskovan ja Amerikan välistä liikennettä jenkkiläisillä tai venäläisillä yhtiöillä.
Tuolla risteävällä reitillä sitten taas menee niitä tavallisia, kuten Lufthansa, KLM, JAL, Air France, SAS, Alitalia jne matkalla kauokoidästä Eurooppaan tai päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713398
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541919Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471839Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591774- 771624
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481589Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811439The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251185- 1581182