Miatähän on kyse, kun minulla on nyt noin viiden päivän ajan tullu verisiä hyytymiä, vaikka menkat eivät pitäisi alkaa. olen syönyt n. 5 vuotta Yasmin pillereitä ja aiemmin tällaista ei ole ollut.
olen parin viikon aikana laihtunut n. 6 kg noudattamalla hyvin niukkaenergista ruokavaliota, eli korvaamalla ateriankorvikkeilla ruokani. Lähellekkään alipainoinen en kuitenkaan ole, eli liian alhaisesta painosta tämä ei voi johtua. Voiko nopea painonpudotus silti aiheuttaa tällaista, vaikka ylipainon puolella vielä ollaankin? Varsinaisiksi kuukautisiksi näitä ei voi sanoa, vaan tosiaan wc käynnin yhteydessä huomaan paperissa verisiä paakkuja. Myös alavatsaan koskee hieman välillä.
Sukupuolitaudista tai raskaudesta ei ole kyse.
olen parin viikon aikana laihtunut n. 6 kg noudattamalla hyvin niukkaenergista ruokavaliota, eli korvaamalla ateriankorvikkeilla ruokani. Lähellekkään alipainoinen en kuitenkaan ole, eli liian alhaisesta painosta tämä ei voi johtua. Voiko nopea painonpudotus silti aiheuttaa tällaista, vaikka ylipainon puolella vielä ollaankin? Varsinaisiksi kuukautisiksi näitä ei voi sanoa, vaan tosiaan wc käynnin yhteydessä huomaan paperissa verisiä paakkuja. Myös alavatsaan koskee hieman välillä.
Sukupuolitaudista tai raskaudesta ei ole kyse.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Ja nyt on kutakuinkin kierron puoliväli...