Mistä halvalla Suzuki Pv tai Honda Monkey projekti?

viilllliii

Joo eli hinta sais olla jottaai 70-200

30

4022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just..

      Kertokaa Ihmeessä Ois Halvan Monkeyn Tavis Minullakin

    • Monkibomber_93

      Kahdellasadalla saat korkeintaan puhkinussitun, kilvettömän ja paperittoman pevun tai mankin.

      • nussitun mutsis

        honda monkey on luotettavampi kuin pv mutta sama juttu jos ostaisin sulta sun puhkinussitun mutsis. nä kilvetön,paperiton puhkinussittu. ja hintaa korkeintaan 200e. Ainakin sinä olit kuin ripulissa uitettu märkä rotta kun tipuit pää edellä sieltä lortosta. et ollu sairaalassa kun synnyit. mutsis keitti sun juopolle sika isällesi pontikka teidän saunassa silloin. sipulipussissa kasvatettu ja sipulipussi päälle puettuna sinä vain ajelet monkey bike nimisellä mopolla. osuvasti sen nimikin,sillä kun ajelevat vain koulutetut apinat perjantaisin ja imppaavat bensaa. kiertävät rinkiä kylää ympäri. "kylä lähtee. prön prön,ja pröt. " Pökäleitä navasta ja rommia pullo,häh häh hää!


      • Mannehesasta
        nussitun mutsis kirjoitti:

        honda monkey on luotettavampi kuin pv mutta sama juttu jos ostaisin sulta sun puhkinussitun mutsis. nä kilvetön,paperiton puhkinussittu. ja hintaa korkeintaan 200e. Ainakin sinä olit kuin ripulissa uitettu märkä rotta kun tipuit pää edellä sieltä lortosta. et ollu sairaalassa kun synnyit. mutsis keitti sun juopolle sika isällesi pontikka teidän saunassa silloin. sipulipussissa kasvatettu ja sipulipussi päälle puettuna sinä vain ajelet monkey bike nimisellä mopolla. osuvasti sen nimikin,sillä kun ajelevat vain koulutetut apinat perjantaisin ja imppaavat bensaa. kiertävät rinkiä kylää ympäri. "kylä lähtee. prön prön,ja pröt. " Pökäleitä navasta ja rommia pullo,häh häh hää!

        Mulla olisi myynnissä. Huippukuntoinen Honda Monkey vuosimallia 1998, ei mitään vikaa, hyvin vähän ajettu, hintapyyntö olisi 150e.

        Ei ole kilvissä, rungon numero viilattu pois, sain sen tuosta kaverilta.


      • dfg3
        Mannehesasta kirjoitti:

        Mulla olisi myynnissä. Huippukuntoinen Honda Monkey vuosimallia 1998, ei mitään vikaa, hyvin vähän ajettu, hintapyyntö olisi 150e.

        Ei ole kilvissä, rungon numero viilattu pois, sain sen tuosta kaverilta.

        Hahahaha!
        Että mannehesasta sai sen kaveriltaan ja runkonumero viilailtu poies :p


      • Mankiostaja
        Mannehesasta kirjoitti:

        Mulla olisi myynnissä. Huippukuntoinen Honda Monkey vuosimallia 1998, ei mitään vikaa, hyvin vähän ajettu, hintapyyntö olisi 150e.

        Ei ole kilvissä, rungon numero viilattu pois, sain sen tuosta kaverilta.

        Manne hesasta tota onks toi totta???


      • Rhajxn
        nussitun mutsis kirjoitti:

        honda monkey on luotettavampi kuin pv mutta sama juttu jos ostaisin sulta sun puhkinussitun mutsis. nä kilvetön,paperiton puhkinussittu. ja hintaa korkeintaan 200e. Ainakin sinä olit kuin ripulissa uitettu märkä rotta kun tipuit pää edellä sieltä lortosta. et ollu sairaalassa kun synnyit. mutsis keitti sun juopolle sika isällesi pontikka teidän saunassa silloin. sipulipussissa kasvatettu ja sipulipussi päälle puettuna sinä vain ajelet monkey bike nimisellä mopolla. osuvasti sen nimikin,sillä kun ajelevat vain koulutetut apinat perjantaisin ja imppaavat bensaa. kiertävät rinkiä kylää ympäri. "kylä lähtee. prön prön,ja pröt. " Pökäleitä navasta ja rommia pullo,häh häh hää!

        :D mitä vittua sää slität:DD


      • MankitOnPaskoja
        nussitun mutsis kirjoitti:

        honda monkey on luotettavampi kuin pv mutta sama juttu jos ostaisin sulta sun puhkinussitun mutsis. nä kilvetön,paperiton puhkinussittu. ja hintaa korkeintaan 200e. Ainakin sinä olit kuin ripulissa uitettu märkä rotta kun tipuit pää edellä sieltä lortosta. et ollu sairaalassa kun synnyit. mutsis keitti sun juopolle sika isällesi pontikka teidän saunassa silloin. sipulipussissa kasvatettu ja sipulipussi päälle puettuna sinä vain ajelet monkey bike nimisellä mopolla. osuvasti sen nimikin,sillä kun ajelevat vain koulutetut apinat perjantaisin ja imppaavat bensaa. kiertävät rinkiä kylää ympäri. "kylä lähtee. prön prön,ja pröt. " Pökäleitä navasta ja rommia pullo,häh häh hää!

        Paskapuhetta.. Meillä on ollu pv kunnossa 30vuotta ja kaverilla menee manki paskaks koko aja.. Mankit on apinoille!


      • Anonyymi
        Mannehesasta kirjoitti:

        Mulla olisi myynnissä. Huippukuntoinen Honda Monkey vuosimallia 1998, ei mitään vikaa, hyvin vähän ajettu, hintapyyntö olisi 150e.

        Ei ole kilvissä, rungon numero viilattu pois, sain sen tuosta kaverilta.

        Onko vielä myynnissä 2022


    • 20v

      kertokaa nyt ihmeessä mist sais honda monkeyn halavalla =)

    • Miska_

      ^Niimpä ?

    • nussija jaakko

      mul on pikkutankkinen halloo mut en vaa myy sitä

    • vg

      juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    • haloo haluun mopon

      oon aina halunnu honda monkeyn tai suzuki pw halvalla jumman kumman ku sais nii oisin tyytyväine

    • tahdon sellasen."#32

      Mistä mä saan

    • nettimoto

      nettimoto

      • Mopoostaja

        Myykää mulle manki/pv 150/200€


    • masai<33

      jumalauta nettimotossa on lähes kaikki tai nettivaraosasta voi löytää rungon ja jotai sälää!

      • Utsjokipvmiesmanne

        Asiaa


    • ....................

      Etvivä löytää...

      • pvn.etvijä

        Totta. Täytyy kanssa alkaa etvimään.


    • Jaakko238577:8/828:

      Mäki halusin

    • pv50boy

      Kertokaa jos jollain olis myytävänä hyväkuntoinen pv max hinta 600€

    • Ei mistään!

    • Utsjokipvmiesmanne

      No niin idiootit mulla ois myydä teille 100 Suzuki pv ajan patinaa paljon tosiaan runkonumero viilattu pois ;) ja maalattu hyvä syrjäisille alueille ei Jöö kiinni ;) . Soittakaa nmr 112 . Asun utsjoella ;) . Tarjoon kahvit kaupan päälle

    • tinoheden

      juu on halpaa kamaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe