Hei minun uusi kaveri !!!!!
Oma kirje sinulle olisi yllatys. Uskon kuitenkin, etta olette erittain tyytyvainen
etta nakee kirjeen.
Olen nahnyt profiilisi dating site!
Mita etsit taman dating site?
Haluan tavata vain mies Internetissa. Haluan vakava suhde.
En halua pakottaa nostamaan perhe.
Nyt puhun teille hiukan itsestani.
Nimeni on Anastasiya! Olen 29 vanha. Minulla ei ole lapsia. Ja en ollut naimisissa.
Olen yksi tytto. Mitka ja vain etsimaan vakavia suhteita.
Odotan vastaustasi. Luulen, etta olet vastannut kirjeeseen.
Olisin iloinen, etta jatkaisi teidan kirjeenvaihtoa,
ja kuten aatelisto, luultavasti
ystavyytemme kehittyy, mita se vakavampaa.
Odotan sinua kirjeen.
Pyydan, ettette pelkaa vastannut kirjeeseen.
Olen melko vakava tytto.
Lahetan sinulle kuvani. Aion odottaa ainoastaan sinun ja valokuva.
Ystavasi Anastasiya
Hei!
Tiedustelen onko muille Suomi24:n sähköpostin käyttäjille tullut vastaavia viestejä tullut, viestin lähettäjä laittoi oikein kuvansakin mukaan. Ihmettelen tätä viestiä, mistä ihmiset onkivat näitä sähköpostien tietoja?
Suomi24 Sähköposti
2
1185
Vastaukset
- yahoo-boys?
Varmaan johtuu tuosta tietomurrosta, joka ilm. tapahtui Venäjältä päin.
Kyseessä taitaa olla näitä russian scam-juttuja, youtubessa on paljon videoita näistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543018
- 612841
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p462381Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa422371- 632137
- 552035
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411005Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115946Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123909Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38884