Onko Marmariksessa laadukkaita servicepalveluja ?
maksullisia naisia
15
5032
Vastaukset
- lissu
taas yksi säälittävä mies matkustaa maailmalle siinä paremmassa mielessä? tulee kyllä naiselle hintaa!!!!!!!!!!pitää olla aika tasokasta vaille ku viitsii maksaakkin siitä huvista!!!!!!
- OHO
Ei se Lissu ole sulta pois, vai onko?
- Lässy
taas yksi säälittävä nainen mäkättää asiasta josa ei mitään tajua. Eiköhän se suom. naisten etelänmatkailu ole aika pitkälle juuri sitä samaa, siinä ei vain välttämättä makseta niin konkreettisesti mutta aika usein maksetaan tavalla tai toisella kuitenkin.
- Tarja
Voi kuule...käydään me naisetkin niillä seksimatkoilla. Minä suunnistan aina joka vuosi lomallani joko Turkkiin, Tunisiaan tai Marokkoon harrastamaan seksiä paikallisten miesten kanssa. En niille kyllä suoraan maksa mutta tarjoilen juomia ja ruokia aina illan aikana. Täten saan ne aina varmasti mukaani hotelliin.
- Anonyymi
Tarja kirjoitti:
Voi kuule...käydään me naisetkin niillä seksimatkoilla. Minä suunnistan aina joka vuosi lomallani joko Turkkiin, Tunisiaan tai Marokkoon harrastamaan seksiä paikallisten miesten kanssa. En niille kyllä suoraan maksa mutta tarjoilen juomia ja ruokia aina illan aikana. Täten saan ne aina varmasti mukaani hotelliin.
Sinä oletkin halpa lutka joka ei kunnioita mitään.
- Levanteri
Olen isoilta pojilta kuullut, että maksulliset naiset tulevat halvemmiksi, kuin avio/avovaimot.
Niitä pitää elättää koko ikänsä! No jotkut käy tietty oikeissa töissäkin.
Huono ja tuomittava puoli asiassa on se, että nythän käyt hakemassa nämä kaikki taudit näiltä
portoilta ja tuot ne sitten kotoSuomeen. Täällä
tartutat ensin oman muijasi ja ne kaikki "tasokkaat" täkäläiset, koska teet sitä ihan varmaan täälläkin.
Turha sanoa, että kondomi suojaa, kyllä se on useasti pettänytkin!- niin ihana vaikka hiukka
viiveellä jälleen kerran
taiat ite olla yks sellaane tosi pupuska
kuule kyllä maailman kirjat on niin täynnä sellasii tarinoita monine eri versioineen, miten miehet on ku sulaa vahaa vaan niine elätteineen että sen täytyy olla jokin sisäänrakennettu systeemi jota ei feminismi muuksi muuta
muutamia toistepäiki olevia tappaauksia on tierosa, sellaase ku vaikka et oikkee kaunis - ai pahus ei varmaan saa sanoa kansallisuutta - poika ja sellaane vahanempi äveriäs nainen ja arvaas sit vaan et kenelle testamentti kijuutettiin vai saihan siitä rahoja oottaa aika monta vuosikymmentä mutta mitä sitä ei mammonan perään vai kuis pistäs paremmaks - Anonyymi
Pidä homo pää kiinni.Hame päälle ja Kuusankoskella.
- Eurot likoon
Keskustelu kääntyi taas vituralleen. Vastaus kysymykseen:ON.
- ei kannata
Kyllä niitä taitaa kaikkialta löytyä. Turkissa maailman vanhinta ammattia harjoittavat enimmäkseen venäläiset ja muut Itä-Euroopan naiset, ei niinkään turkkilaiset. Marmariksessa ei kyllä välttämättä ole sen halvempaa kuin Suomessakaan, ja tauditkin jylläävät kun useimmat turkkilaiset miehet eivät suostu käyttämään kondomia edes maksullisen naisen kanssa.
- ulkomaisteri
no löytyy, venakot ja tsekit ym. muut itäeuroopan kaunottaret usein tekevät "töitä" lomareisuillaan.
paikallisia huoria löytyy ei turistipaikoista. toimitaan jonoperiaatteella, kukin käy vuorollaan laskemassa mällit sisälle. liukkautta siis riittää. kalliita on itätytöt 100 eur, 150 DM lähtee hinnat jos tyttö siedettävä. itätytöt kumittomat turkin pojat vaarallinen yhdistelmä. moni suomen tyttökin itkua sitten kotona tuhertanut kun visva valuu ja jännitetään AIDS-testin tulosta.turkin pojat käy päälle jos yrittää tummaa tyttöä. - soomipoika
ulkomaisteri kirjoitti:
no löytyy, venakot ja tsekit ym. muut itäeuroopan kaunottaret usein tekevät "töitä" lomareisuillaan.
paikallisia huoria löytyy ei turistipaikoista. toimitaan jonoperiaatteella, kukin käy vuorollaan laskemassa mällit sisälle. liukkautta siis riittää. kalliita on itätytöt 100 eur, 150 DM lähtee hinnat jos tyttö siedettävä. itätytöt kumittomat turkin pojat vaarallinen yhdistelmä. moni suomen tyttökin itkua sitten kotona tuhertanut kun visva valuu ja jännitetään AIDS-testin tulosta.turkin pojat käy päälle jos yrittää tummaa tyttöä."turkin pojat käy päälle jos yrittää tummaa tyttöä"
- Mutta silti siellä riittää näitä vaaleita turistinaisia kaikille kynnelle kykeneville turkin pojille... - ulkomaisteri
soomipoika kirjoitti:
"turkin pojat käy päälle jos yrittää tummaa tyttöä"
- Mutta silti siellä riittää näitä vaaleita turistinaisia kaikille kynnelle kykeneville turkin pojille...melkein joka kikkarapäällä on vaalea tai punapäinen (soomi)tyttö kainalossa, mutta omia muijia vahditaan sitten oikein porukalla.
- Anonyymi
ulkomaisteri kirjoitti:
melkein joka kikkarapäällä on vaalea tai punapäinen (soomi)tyttö kainalossa, mutta omia muijia vahditaan sitten oikein porukalla.
Muikkuja joita pitäisi opettaa tavoille
- pahaa
Mistäs maksullisia naisia ja miehiä ei löytyisi? Turkissakin mm. Ankarassa ainakin vuosia sitten oli oikein bordelli. Harvemmin ne naiset on turkkilaisia, usein kurdeja ja muualta tulleita. Ja siellä oli jopa lääkärintarkastus säännöllisin väliajoin. En ymmärrä miksei naiset voi mennä seksilomalle, kun miehetkin käyvät A- vai onko se supermatkoilla esim. Thaimaassa. Jos se turkkilaisen miehen kalu on suurempi (niinkuin se kyllä onkin) ja kutaatekevämpi niin varmaankin thaimaalaisen pimpero on tiukempi. Jokainen taplatkoon tavallaan ja nauttii seksistä kenen kanssa haluaa, kun muistaa pitää huolen omasta terveydestään! t. aikuinen nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391