Onko kellään alluun vaihdettu ko yksikkö jossa on kaasuläppäysikkö? Mulla menee vaihtoon kun ei tyhjäkäynti toimi. On meinaan 500e paukku! Ajettu 130 000km.
Almera N16 1,8 Kaasuläppä
3
922
Vastaukset
- kemmakk
Putsaa se jollakin rasvanpuhdistusaineella.
- harmimpi
mutta ei tainnut auttaa. Lähtötilanne oli että käynnistyksessä piti antaa heti kaasua, muuten meinasi sammua. Sanoivat että "opetetaan tyhjäkäynti uudelleen" ja putsaivat langan. Hetken luulin että nyt on ok. Mutta sitten huomasin että menee ykkäsellä ylämäkeä ilman kaasua! Kun kierrokset putoo mottorijarrutuksessa 1200r/min alkaa kone uudelleen vetämään! Oisko vika edelleen langassa vai....
Oisko opetettu 1,5 allun tapoja..?? - että näin
harmimpi kirjoitti:
mutta ei tainnut auttaa. Lähtötilanne oli että käynnistyksessä piti antaa heti kaasua, muuten meinasi sammua. Sanoivat että "opetetaan tyhjäkäynti uudelleen" ja putsaivat langan. Hetken luulin että nyt on ok. Mutta sitten huomasin että menee ykkäsellä ylämäkeä ilman kaasua! Kun kierrokset putoo mottorijarrutuksessa 1200r/min alkaa kone uudelleen vetämään! Oisko vika edelleen langassa vai....
Oisko opetettu 1,5 allun tapoja..??tuo vetäminen on ihan normaala. moottorijarrutuksessa kun kierrokset tippuu tarpeeksi alas pensansyöttä käynnistyy uudelleen. Muutenhan se sammuis kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899