Amen-Ran kirous

hopegirl

Ihan ekaksi kiitos wixenille, joka suositteli Kaiken oudon ensyklopediaa. Selailin sitä vähän ja pakko oli hankkia itelle kun on kiinnostunut näistä asiosta laajemminkin.

Siinä kirjassa on tosi hyvä juttu Amen-Ran kirouksesta. Eli jotkut kolme englantilaista löytää naisfaaraon muumion ja sen jälkeen kaikille tapahtuu jotain pahaa. Sen jälkeen muumio joutuu Englantiin ja se aiheuttaa siellä pahaa onnea kaikille ketkä on sen kanssa tekemisissä. Lopuksi amerikkalainen miljonääri ostaa sen ja se laitetaan laivaan, eli Titaniciin, ja se makaa nyt siellä merenpohjassa. Kirjassa sanotaan, että juttu on keksittyä.

Toinen yhtä mielenkiintoinen on Hopen timantti, joka varastetaan jonkun hindujumalan otsasta ja sen jälkeen se aiheuttaa huonoa onnea kaikille jotka sen omistaa. Siitä on kuulemma tehty elokuvakin.

Ja sitte on vielä tapaus, että James Deanin auto, little bastard, olise ollut kirottu ja aiheuttanut Deanin kuoleman.

Uskoo kuka haluaa, mutta tosi mielenkiintoista. Laittakaa lisää kirousjuttuja, jos tiedatte.

3

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtyui9o0+

Nää 'muumioiden aiheuttamat' kuolemat on selitettävissä bakteereilla, aika jännää silt että toimii.

• Säteily selittää

Tutankhamonin balsamoidun ruumiin sisältä löydettiin erittäin radioaktiivista uraania, joka oli jopa tuhonnut (polttanut) itse muumiota. Egyptiläiset balsamoivat ovelasti uraaniseoksella, siinä faaraon kirous.

Radioaktiivinen säteily Tutankhamonin haudan löytämisessä selittää tutkijoiden syöpäkuolemia.

• tosimies1958

hohhoijaa, näitä hupijuttuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe