Vietin 2 ihanaa viikkoa Karibialla (en mainitse maat, ettei tuttavat tunnista). Olen hiljattain eronnit 47-vuotias nainen ja juuri päättyneellä lomallani tunsin todella olevani Lady. Tutustui ihanaan paikalliseen mieheen joka vietti seurassani lähes koko loman. Myös yöt! :)
Ihanan viriili ja ulkoisilta avuiltaan varsin mittava mies. Kohtelias ja ymmärtäväinen. Aivan toista mihin olen Suomessa tottunut. Lupasin palata ensi talvena samaan paikkaa ja hän lupasi odottaa minua. Saatoin jopa hieman ihastua häneen.
Suosittelen kaikille vapaille naisille matkaa Karibialle, sillä teitä kohdellaan kuten naista tulisi kohdella...
PS. myös maisemat, ilmasto ja ruoka olivat ihania
Karibian miehet
3
634
Vastaukset
- ...........
ihanaa, olen onnellinen puolestasi :) , taidampa minäkin, 40-vuotias nainen lähteä Karibialle....voi kun suomipoikakin ottaisi mallia heistä.
- Suomipoika rulaa
Macho-maissakin...
Kyllä, mutta olen ottanut suomipoikana oppia Karibian miehistä jo vuodesta 1996.
Kuuba, Dominikaaninen...valkoisen miehen mekkoja...
- 32---
totta, mutta kokemuksesta tiedän, että miehet siellä (kuuba, dom. tasavalta) ja naiset odottavat kieli pitkällä että pääsevät Eurooppaan, koska luulevat, että kaikki eurooppalaiset ovat rikkaita. Gentlemannimainen käytös saattaa myös hyvin nopeasti muuttua jopa agressiiviseksi, jos LADY pistääkin rahahanat kiinni, ei annan kalliita lahjoja jne...
Mutta lomaromanssi mielessä ovat mitä parhaita rakastajia jne. Jos ja haluaa tänne tuoda niin tulevat varmasti ja odottavat että on pysyvä oleskelulupa taskussa ja sitten se on moro. Itse pysyisin kuubalaisista erossa sekä naisista että miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061