Vietin 2 ihanaa viikkoa Karibialla (en mainitse maat, ettei tuttavat tunnista). Olen hiljattain eronnit 47-vuotias nainen ja juuri päättyneellä lomallani tunsin todella olevani Lady. Tutustui ihanaan paikalliseen mieheen joka vietti seurassani lähes koko loman. Myös yöt! :)
Ihanan viriili ja ulkoisilta avuiltaan varsin mittava mies. Kohtelias ja ymmärtäväinen. Aivan toista mihin olen Suomessa tottunut. Lupasin palata ensi talvena samaan paikkaa ja hän lupasi odottaa minua. Saatoin jopa hieman ihastua häneen.
Suosittelen kaikille vapaille naisille matkaa Karibialle, sillä teitä kohdellaan kuten naista tulisi kohdella...
PS. myös maisemat, ilmasto ja ruoka olivat ihania
Karibian miehet
3
544
Vastaukset
- ...........
ihanaa, olen onnellinen puolestasi :) , taidampa minäkin, 40-vuotias nainen lähteä Karibialle....voi kun suomipoikakin ottaisi mallia heistä.
- Suomipoika rulaa
Macho-maissakin...
Kyllä, mutta olen ottanut suomipoikana oppia Karibian miehistä jo vuodesta 1996.
Kuuba, Dominikaaninen...valkoisen miehen mekkoja...
- 32---
totta, mutta kokemuksesta tiedän, että miehet siellä (kuuba, dom. tasavalta) ja naiset odottavat kieli pitkällä että pääsevät Eurooppaan, koska luulevat, että kaikki eurooppalaiset ovat rikkaita. Gentlemannimainen käytös saattaa myös hyvin nopeasti muuttua jopa agressiiviseksi, jos LADY pistääkin rahahanat kiinni, ei annan kalliita lahjoja jne...
Mutta lomaromanssi mielessä ovat mitä parhaita rakastajia jne. Jos ja haluaa tänne tuoda niin tulevat varmasti ja odottavat että on pysyvä oleskelulupa taskussa ja sitten se on moro. Itse pysyisin kuubalaisista erossa sekä naisista että miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.571853Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup151409Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141085- 2591002
- 62957
- 146913
- 49835
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113827