SOITTAJALLE... OSA 1

Rumputtaja

Olin soittamassa rumpalina siinä ravintolassa. Katselin nuorta naista joka näytti olevan miesten mieleen, usein tanssilattialla. Hänen muotonsa houkuttelivat enkä yhtään ihmetellyt, että miehet himosivat niitä puristelemaan ja imemään ja tunkeutumaan lopulta hänen sisälleen. Näin ajattelin, kun huomasin hänen huomanneen minut ja hiukan flirttailevankin. Flirttailin takaisin ja kun aloitimme taukoa, hän käveli orkesterilavamme ohi. Pysäytin hänet ja sanoin kömpelöllä englannillani, että oletpa sinä hyvä tanssija. Hän vastasi, että on kiva, kun me soitamme niin hyvin, että ovatko kaikki Puolassa noin musikaalisia. Juttelimme hetken jolloin kerroin, kun hän kysyi, että asuimme sen hotellin yläkerrassa. Lopulta ehdotin, että voin seuraavalla tauolla näyttää, millaisia huoneita hotellilla oli.

Taas hulmahteli hänen lyhyt, kevyt kesähameensa seuraavan settimme aikana ja minä katselin vesi kielellä. Toivoin, että hänelläkin oli ja kuvittelin hänen naisellista, pientä kieltään, joka varmaan tänäkin yönä tulisi tuottamaan hänelle ja jollekin muulle nautintoa.

Odottamani tauko tuli ja hän tuli luokseni. Tule, sanoin ja nousimme portaat ylös, hotellin huoneita kohti. Hän nousi edelläni ja minä ihailin mekon alle, pyöreitä reisiä. Kun pääsimme ovelleni, annoin hänelle avaimen, että hän aukaisisi oven, koska oli edellä. Kun hän räpelsi lukon kanssa tunnustelin kädelläni hänen pakaroitaan. Olivatpa pyöreät ja pehmeät mutta kuitenkin kiinteät. Tyttö ei häiriintynyt tunnusteluistani yhtään, joten ehdin viedä käteni hameen alle ja pikkuhousujen sisään. Ehdin vielä kuljettaa sormiani uraa pitkin jalkojen väliin. Siellä se oli, kuuma kolo, joka, kuten toivoinkin, oli kostea, miesten viettelyjen kostuttama. Se ihan imi sormeani kuumaan pesäänsä.

Ovi aukesi ja astuimme sisään. Tartuin naiselliseen lantioon ja painauduin pyöreää takamusta vasten. Kaluni oli jo kova, sovitin sitä vaatteiden läpi tuntuvaan pakaroiden väliseen koloon. Sanoin kuumissani, että minun pitää olla viidentoista minuutin kuluttua takaisin soittolavalla. Hän ilmeisesti ymmärsi vihjaukseni, koska antoi painaa itsensä polvilleen vuoteen viereen, vuoteelle vatsalleen. Nostin hameen ylös ja ihailin hetken paljastunutta takamusta. Sitten vedin hitaasti pikkuhousut pois. Nyt pylly oli paljaana ja reisien välissä jo näkyi maalitauluni, naisen ihanan pillun häpyhuulet. Raotin niitä ja kok punainen ihanuus oli siinä kulliani odottamassa. Koska olin kiireessä, painoin paljaan kullini suoraan hänen sisäänsä. Hänen tunnelinsa oli kuuma ja liukas, en voinut kauan vastustaa hänen ihanuuttaan, vaan sulin syvälle hänen sisäänsä. Ei ollut aikaa hoitaa hänen tyydytystään, mutta pyysin, noustessamme ja pukiessamme häntä tulemaan uudelleen, kun soittohukimme kokonaan yöllä loppuisi.

Hän tanssi seuraavat kaksi settiä, kuin mitään ei olisi äsken tapahtunut, viekoittelevana, uhkeana. En varmasti ollut edes ainoa, jonka kulli turposi häntä katsellessa. Työiltamme tuli vihdoin päätökseen. Näytin hänelle merkkiä ja hän tuli taas mukaani. Mutta niin tulivat myös basisti ja kitaristi. Asuimme nimittäin kaikki samassa huoneessa.

Olin huoneeseen päästyämme niin kiimassa, että vein hänet suoraan sängylleni, poistin hänen pikkuhousunsa ja painoin suuni hänen pehmeään, karvojen koristamaan jalkoväliinsä. Soittokaverini katselivat hetken ihmeissään, mutta myöskin iloitsivat näkymästä, joka paljastui, kun käänsin tytön jalkoja erilleen. Lisää näkymiä paljastui kun siinä häntä nuollessani aukaisin hänen mekkonsa yläosan napit, käänsin rintaliivit ylös ja paljastin ihanat puolipallot joissa ruskeat nännit jököttivät kuin tummat pikkusormen päät houkutellen imemään...

1

4059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvoatelija....

Hyvin kirjootettu, ei siinä mitään.
      Go ahead...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      28
      2380
    2. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      60
      2262
    3. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      67
      1855
    4. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      65
      1758
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1697
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      83
      1638
    7. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      116
      1512
    8. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      105
      1262
    9. Martina haluaa tasoisensa miehen

Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1077
    10. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      4
      985
    Aihe