Silkroad Online

Semi-nolife

Olis semmosta kysyttävää, että millanen peli tuo mahtaa olla pelattavuudeltaan? Lueskelin noita pari vuotta vanhoja keskusteluja kyseisestä pelistä ja porukka vinissy että kovasti lagittaa bottien takia. Wikipediassa taas luki, että tän vuoden alussa ne ois saanu kunnon suojat ja saanu vähän karsittua niitä. Uudempia keskusteluja en oo mistään lukenu, eikä tuolla wikipediassa hirveesti oo kenenkään mielipiteitä.
Tähän saakka oon wowia hakannu (ja tulen hakkaamaan tulevaisuudessakin), ja ois kiva että ois joku peli siinä sivussakin. :D Koneesta kyllä tehoja löytyy, uskoisin, ja Runes of Magicia en jostain syystä saanu ladattua. Tää Silkroad on ainaki kuulostanu ja näyttäny suhteellisen kivalta. Mutta jos joku sitä pelannut vois vähän kertoa, niin oisin aika ilonen. :3

1

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grind

      Tosiaan ei se peli lagi yhtään oikeestaan, varsinkin ku sanoit et koneesta löytyy tehoja :D
      Ainut bottien aiheuttama vika on että Serverit on aina tukossa :D (Ei nyt ehkä ihan aina, mutta päivisin)...
      Eli peli on ihan mahtava! Ennen pelissä oli vaan Chinese -side eli vaan kiinalaisia hahmoja pysty tekemään, jolla on elementti kykyjä ja vähän simppelimpiä aseita, kun taas uudistuksen myötä tuli European -side ;D Ja nyt voi pelata eurooppalaisilla ukkeleilla joilla on aika harvinaisia taitoja..

      Peli on aivan mahtava, mut en tiiä löytyykö sieltä enään niin paljoo pelaajia kun ennen..

      European ukkelit hittaa enemmän mutta hp potioneita voi ottaa vain kerran 10 sekunnissa..
      Chinese ukoilla dmg ehkä vähän pienempi mut potuja voi ottaa kerran sekunnissa :D

      Chinese ukkelit saa elementeissä lvl 30 Nuke iskut.. ;D (Semmoset himo vahvan elementti iskun)
      Europeanit saa taas jotain hienoja taitoja Classista riippuen..

      Ööö.... en nyt tiijä auttoko yhtään asiaa mitä kysyit, mut ei tästä voi haittaakaan olla.. ;D Kyllä siellä huipulla tajuaa että kannattaa tehä Chinese ukkeli :D Ne on vaan parempia :D

      - Kokeile jos haluat... Ite en enään pelaa ^^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe