Oon 15.v ja haluisin alottaa lumilautailun ja kehittyä tarpeeksi hyväksi päästäkseni kisoihin ja saada ehkä ammatin siitä. Ongelma on että en ole aloittanut vielä tai edes kokeillut lumilautailua ja haluisin aloittaa ensitalvena heti kun on mahdollista päästä rinteesee. Onks enää mahiksii päästä vaik niinku pitkän pitkän harjoittelu ajan jälkee esim. olympialaisii. Vai onko tää ihan turha unelma, kun oon jo niin vanha päästäkseni niin pitkälle?
Liian vanha?
4
565
Vastaukset
- Vanha?
Siis toi ei ollu mikään päähän pisto vaan oon jo kauan ajatellu tota, eli en niinku tyylii ajatellu sitä: mäpäs haluunki ammattilautailijaks. Kun kaikki sanoo että oon jo liian vanha yrittääkseni menestyä ton lajin kaa, varsinki kun en oo alottanu ees vielä.
- pidto
Mee eka kokeilee. Sit päätä.
- snowboarder97
Et oo liian vanha. Mä kyllä ite alotin lumilautailun 10 v. (oon nyt 13 v. tyttö) Mutta harjoittelussa ei menny mulla ainakaan kauan. Menin lautailemaan aina 2 kertaa viikossa ja olin rinteessä n. tunnin. Että silleen opin jo 3 viikossa laskemaan hyvin. Ens talvena tulee jo 4 vuotta täyteen ja alan menemään jo enemmän suuremmistakin hyppyreistä. En tajua kun jotkut menee heti hyppyreistä kun on oppinu just pystyssä pysymään. Mut kuitenki kannattaa todellakin alottaa, tosi mahtava harrastus! Siihen tarvitaan aikas paljon et voi ihan ammatiks lumilautailla, mut kovaa yritystä vaan niin susta voi tulla tosi hyvä lautailija!
- pirunvaikeelaji97
Joo rinteesee vaan kokeilee tai jos haluut heti kesällä tietää et pysykkö pystys nii testaa skedel (skeittilaudal) et pysykkö pystys. ite alotin 8v (oon nyt 13 ja poika) mut en saa ees kolmosta päälle et kyl se (ainaki mul) vie aikaa et oppii ponnistaa oikeesee aikaa ja ländää täydellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2573619
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1332598Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta152075Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2271898Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3491879- 571468
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491414- 1111150
- 1031147
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan711130