Liian vanha?

Vanha?

Oon 15.v ja haluisin alottaa lumilautailun ja kehittyä tarpeeksi hyväksi päästäkseni kisoihin ja saada ehkä ammatin siitä. Ongelma on että en ole aloittanut vielä tai edes kokeillut lumilautailua ja haluisin aloittaa ensitalvena heti kun on mahdollista päästä rinteesee. Onks enää mahiksii päästä vaik niinku pitkän pitkän harjoittelu ajan jälkee esim. olympialaisii. Vai onko tää ihan turha unelma, kun oon jo niin vanha päästäkseni niin pitkälle?

4

642

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha?

Siis toi ei ollu mikään päähän pisto vaan oon jo kauan ajatellu tota, eli en niinku tyylii ajatellu sitä: mäpäs haluunki ammattilautailijaks. Kun kaikki sanoo että oon jo liian vanha yrittääkseni menestyä ton lajin kaa, varsinki kun en oo alottanu ees vielä.

• pidto

Mee eka kokeilee. Sit päätä.

• snowboarder97

Et oo liian vanha. Mä kyllä ite alotin lumilautailun 10 v. (oon nyt 13 v. tyttö) Mutta harjoittelussa ei menny mulla ainakaan kauan. Menin lautailemaan aina 2 kertaa viikossa ja olin rinteessä n. tunnin. Että silleen opin jo 3 viikossa laskemaan hyvin. Ens talvena tulee jo 4 vuotta täyteen ja alan menemään jo enemmän suuremmistakin hyppyreistä. En tajua kun jotkut menee heti hyppyreistä kun on oppinu just pystyssä pysymään. Mut kuitenki kannattaa todellakin alottaa, tosi mahtava harrastus! Siihen tarvitaan aikas paljon et voi ihan ammatiks lumilautailla, mut kovaa yritystä vaan niin susta voi tulla tosi hyvä lautailija!

• pirunvaikeelaji97

Joo rinteesee vaan kokeilee tai jos haluut heti kesällä tietää et pysykkö pystys nii testaa skedel (skeittilaudal) et pysykkö pystys. ite alotin 8v (oon nyt 13 ja poika) mut en saa ees kolmosta päälle et kyl se (ainaki mul) vie aikaa et oppii ponnistaa oikeesee aikaa ja ländää täydellisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      84
      1281
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      834
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      77
      790
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      245
      723
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      601
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      585
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      582
    8. 37
      532
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      522
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      28
      497
    Aihe