Liian vanha?

Vanha?

Oon 15.v ja haluisin alottaa lumilautailun ja kehittyä tarpeeksi hyväksi päästäkseni kisoihin ja saada ehkä ammatin siitä. Ongelma on että en ole aloittanut vielä tai edes kokeillut lumilautailua ja haluisin aloittaa ensitalvena heti kun on mahdollista päästä rinteesee. Onks enää mahiksii päästä vaik niinku pitkän pitkän harjoittelu ajan jälkee esim. olympialaisii. Vai onko tää ihan turha unelma, kun oon jo niin vanha päästäkseni niin pitkälle?

4

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha?

      Siis toi ei ollu mikään päähän pisto vaan oon jo kauan ajatellu tota, eli en niinku tyylii ajatellu sitä: mäpäs haluunki ammattilautailijaks. Kun kaikki sanoo että oon jo liian vanha yrittääkseni menestyä ton lajin kaa, varsinki kun en oo alottanu ees vielä.

      • pidto

        Mee eka kokeilee. Sit päätä.


    • snowboarder97

      Et oo liian vanha. Mä kyllä ite alotin lumilautailun 10 v. (oon nyt 13 v. tyttö) Mutta harjoittelussa ei menny mulla ainakaan kauan. Menin lautailemaan aina 2 kertaa viikossa ja olin rinteessä n. tunnin. Että silleen opin jo 3 viikossa laskemaan hyvin. Ens talvena tulee jo 4 vuotta täyteen ja alan menemään jo enemmän suuremmistakin hyppyreistä. En tajua kun jotkut menee heti hyppyreistä kun on oppinu just pystyssä pysymään. Mut kuitenki kannattaa todellakin alottaa, tosi mahtava harrastus! Siihen tarvitaan aikas paljon et voi ihan ammatiks lumilautailla, mut kovaa yritystä vaan niin susta voi tulla tosi hyvä lautailija!

      • pirunvaikeelaji97

        Joo rinteesee vaan kokeilee tai jos haluut heti kesällä tietää et pysykkö pystys nii testaa skedel (skeittilaudal) et pysykkö pystys. ite alotin 8v (oon nyt 13 ja poika) mut en saa ees kolmosta päälle et kyl se (ainaki mul) vie aikaa et oppii ponnistaa oikeesee aikaa ja ländää täydellisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe