Liian vanha?

Vanha?

Oon 15.v ja haluisin alottaa lumilautailun ja kehittyä tarpeeksi hyväksi päästäkseni kisoihin ja saada ehkä ammatin siitä. Ongelma on että en ole aloittanut vielä tai edes kokeillut lumilautailua ja haluisin aloittaa ensitalvena heti kun on mahdollista päästä rinteesee. Onks enää mahiksii päästä vaik niinku pitkän pitkän harjoittelu ajan jälkee esim. olympialaisii. Vai onko tää ihan turha unelma, kun oon jo niin vanha päästäkseni niin pitkälle?

4

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha?

Siis toi ei ollu mikään päähän pisto vaan oon jo kauan ajatellu tota, eli en niinku tyylii ajatellu sitä: mäpäs haluunki ammattilautailijaks. Kun kaikki sanoo että oon jo liian vanha yrittääkseni menestyä ton lajin kaa, varsinki kun en oo alottanu ees vielä.

• pidto

Mee eka kokeilee. Sit päätä.

• snowboarder97

Et oo liian vanha. Mä kyllä ite alotin lumilautailun 10 v. (oon nyt 13 v. tyttö) Mutta harjoittelussa ei menny mulla ainakaan kauan. Menin lautailemaan aina 2 kertaa viikossa ja olin rinteessä n. tunnin. Että silleen opin jo 3 viikossa laskemaan hyvin. Ens talvena tulee jo 4 vuotta täyteen ja alan menemään jo enemmän suuremmistakin hyppyreistä. En tajua kun jotkut menee heti hyppyreistä kun on oppinu just pystyssä pysymään. Mut kuitenki kannattaa todellakin alottaa, tosi mahtava harrastus! Siihen tarvitaan aikas paljon et voi ihan ammatiks lumilautailla, mut kovaa yritystä vaan niin susta voi tulla tosi hyvä lautailija!

• pirunvaikeelaji97

Joo rinteesee vaan kokeilee tai jos haluut heti kesällä tietää et pysykkö pystys nii testaa skedel (skeittilaudal) et pysykkö pystys. ite alotin 8v (oon nyt 13 ja poika) mut en saa ees kolmosta päälle et kyl se (ainaki mul) vie aikaa et oppii ponnistaa oikeesee aikaa ja ländää täydellisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe