Miten Harry Potter loppuu mielestäsi?

Neiti N

Alkoi kiinnostaa teidän mielikuvituksen tuotostapa niin paljon, että tahdon tietää miten juuri sinun mielestä Harry Potter-kirja sarja loppuu?

32

3185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti N

      tais olla aika typerä kysymys... no voinhan mä aina harrastaa täällä yksinpuhelua!jee!
      Jos jotain kiinnostaa mun mielipide niin mä epäilen että Harry kuolee 7:n lopussa ja Hermione ja Ron päätyy yhteen (itsestään selvyys?)...

    • !Maiska!

      varmaa sillee jotenkii et voldemort tappaa harryn siin 7 kirjan lopus.. luulisin..

      • ja..

        Rowling haluaa tehdä todella kliseisen(miten kirjoitetaan) lopun, niin Ron ja Hermione menee yhteen, Harry&Voldemort tappaa toisensa, ja puolet ainaskin kirjan sivuhenk. kuolee.


      • Piivi
        ja.. kirjoitti:

        Rowling haluaa tehdä todella kliseisen(miten kirjoitetaan) lopun, niin Ron ja Hermione menee yhteen, Harry&Voldemort tappaa toisensa, ja puolet ainaskin kirjan sivuhenk. kuolee.

        Tuskin Rowling Harrya tapattaa, mutta Voldu kuolee varmasti.


    • Mali

      Oishan se vähän epätoivottava loppu et Harry eläis onnellisena elämänsä loppuun asti...sankarikuolema ois parempi, mut ku aattelee et nää loppujen lopuks on lastenkirjoja ni ois aika raaka tapa päättää seitsen-osanen kirjasarja päähenkilön kuolemaan...pienet lukijat ei välttämättä ymmärtäis sen "hienoutta". Toisaalta ehkä Harry saa sellasia pysyviä traumoja ettei se pysty enää elään normaalia elämää ja muuttaa erakoks jonnekki Bulgariaan:)

      • Twil

        Ja siellä vuorille ja hankkii lammaslauman!Paljon lampaita! Se olisi hienoa.

        Niin,toisaaltahan se olisi raakaa tappaa päähenkilö, mutta eihän kirjailija voi miettiä lukijoitaan kokoaikaa. Mun mielestä se olisi tyylikäs loppu,mutta ehkä ennalta-arvattava,tavallaan..


    • Winky

      Minä luulen, että sarjan lopussa Harry tuhoaisi Voldemortin. Toisaalta luulen myös, että Harry kuolee lopussa. Niin minä tekisin, jos olisin Rowling. Silloin kukaan ei enää odottaisi kirjailijalta kahdeksatta kirjaa.

      • PiPPuRi

        olis kiva jos voldu kuolee ainakin ja sen kuolonsyöjät ja sitten joku opettajista (punurmio vaikka) kuolis.. ja vois tulla viellä sellanen ehkä VK:n kokonen kirja missä kerrottas kaikista et mitä ne tekee työkseen ja kenenkaa ne menee naimisiin :) ja dumbledore vois kuolla jotenkin sankarillisesti että siinä tulisi kyyneleet :')


      • make

        lopussa harry tietty voittaa volden ja herää kodistaan (komerossa portaiden alla) huomatakseen että kaikki oli ollut vain unta.


      • Winky
        make kirjoitti:

        lopussa harry tietty voittaa volden ja herää kodistaan (komerossa portaiden alla) huomatakseen että kaikki oli ollut vain unta.

        Isosiskollani oli aivan samanlainen mielipide pottereiden lopusta!


      • Wilhelmiina
        make kirjoitti:

        lopussa harry tietty voittaa volden ja herää kodistaan (komerossa portaiden alla) huomatakseen että kaikki oli ollut vain unta.

        Se olis karmiva ja surullinen loppu!!! Ei semmosta!!


    • NeitiSnape

      No kun vitosessa kerran sanottiin, että jommankumman on määrä kuolla, Voltsun tai Harryn siis. Noh, kummatkin vois mun puolestani kuolla, mutta jos ajatellaan tätä että toinen tappaa toisen, koska yhdessä ne ei voi samalla pallolla elää -teoriaa, niin sitten Harryn tulisi tappaa Voltsu, koska mä en usko, että Rowling haluaa Voldemortin jäävän velhojen riesaks ainiaaks, ja jos se kuolis, loppu olis onnellinen suurimman osan kohdalla. Että koko kirjasarjan tarkoitus on saada Voldemortin "ura" päätökseen ja vapauttaa kärsivä kansakunta pelon ja kauhun kierteestä. Jos Harry kuolee siinä sivussa, se on pieni uhraus. Mutta jos se jää eloon, niin sitten se vois lopulta tajuta olevansa homo ja alkais kiihkeän yhteiselon Snapun tai Dracon kanssa. Kjäh, kjäh, näin minä voisin kuvitella toivovani...;)

      • Juzzo

        No luulen että kaikki päättyy lopuksi näin:

        Harry ja Voldemort käyvät suuren taistelun lopussa (taisteluun saattaa kuulua muitakin esim; kuolonsyöjiä) ja Harry tappaa Voldemortin, luultavasti jotenkin muuten kuin kedavrattamalla!
        Siis tappokirouksella.

        Ronin ja Hermionen suhde laajenee EHKÄ jopa seurusteluun saakka. Mutta siitä olen varma että ne ihan "julkisesti kirjasssa" tykkää toisistaan.

        Dumbledore tuskin kuolee. Tai siten ei! No varmaan viimeisessä kirjassa mikäli näin käy.

        Rowling on sanonut chatissa minne sai lähettää kysymyksiä että Harryllä saattaa olla jonkun tytön kanssa romanttista säpinää mutta se EI ole Cho! Mielenkiintoista.


      • NeitiSnape
        Juzzo kirjoitti:

        No luulen että kaikki päättyy lopuksi näin:

        Harry ja Voldemort käyvät suuren taistelun lopussa (taisteluun saattaa kuulua muitakin esim; kuolonsyöjiä) ja Harry tappaa Voldemortin, luultavasti jotenkin muuten kuin kedavrattamalla!
        Siis tappokirouksella.

        Ronin ja Hermionen suhde laajenee EHKÄ jopa seurusteluun saakka. Mutta siitä olen varma että ne ihan "julkisesti kirjasssa" tykkää toisistaan.

        Dumbledore tuskin kuolee. Tai siten ei! No varmaan viimeisessä kirjassa mikäli näin käy.

        Rowling on sanonut chatissa minne sai lähettää kysymyksiä että Harryllä saattaa olla jonkun tytön kanssa romanttista säpinää mutta se EI ole Cho! Mielenkiintoista.

        No eihän se nyt Cho voi olla. Sehän on päivänselvää! Ei kukaan halua sellasta lehmää. Yuk, itse neiti ärsyttävyys. Kyllä mä nyt itse Harrystakin sen verran pidän, että haluan säästää sen Cholta. Uuh teidän kanssanne.


      • Mali
        NeitiSnape kirjoitti:

        No eihän se nyt Cho voi olla. Sehän on päivänselvää! Ei kukaan halua sellasta lehmää. Yuk, itse neiti ärsyttävyys. Kyllä mä nyt itse Harrystakin sen verran pidän, että haluan säästää sen Cholta. Uuh teidän kanssanne.

        Se tyttö on tietty Ginny! Onhan siitä et ne menee yhteen ollu vihjeitä ympäri ämpäri kaikissa viidessä kirjassa! Ja Ron ja Hermy...:)


      • lintilla
        Mali kirjoitti:

        Se tyttö on tietty Ginny! Onhan siitä et ne menee yhteen ollu vihjeitä ympäri ämpäri kaikissa viidessä kirjassa! Ja Ron ja Hermy...:)

        Luna Lovegood. On muuten huono suomennos nimellä, tosin en kyllä tietäisi hyvää itsekään, mutta jotain omaperäisempää olis saanu olla.


      • Twil
        lintilla kirjoitti:

        Luna Lovegood. On muuten huono suomennos nimellä, tosin en kyllä tietäisi hyvää itsekään, mutta jotain omaperäisempää olis saanu olla.

        Se nyt olisi paras vaihtoehto mainituista... Mä en ymmärrä, panostaako Rowling miespuolisiin hahmoihinsa enemmän, vai miksi ihmeessä melkein jokaikinen nais-hahmo ärsyttää mua suunnattomasti. Luna nyt on yksi poikkeus, mutta siitä ei vielä ole paljoa puhuttukkaan.


      • Hermy
        lintilla kirjoitti:

        Luna Lovegood. On muuten huono suomennos nimellä, tosin en kyllä tietäisi hyvää itsekään, mutta jotain omaperäisempää olis saanu olla.

        Mä VIHAAN Lunaa... =) Siis ihan alusta asti, ja inho vaan kasvoi koko vitosen ajan. Jos Rowling siitä Harrylle tyttöystävän tekee niin... ...mä alan itkeä ja rajusti. Se on vaan niin ärsyttävä, se käy mun hermoille. Sivuhenkilönä ok (pakkohan kirjassa on olla muutamia oikein vihastuttavia henkilöitä...) mutta ei sen enempää.

        Kaipa se Harry Voldu-raukan hengiltä ottaa. Jos mä kirjottaisin niin pitkään samaa sarjaa, niin en kyllä tiedä voisinko päähenkilön listiä. Mutta toisaalta -siinähän olisi ratkaisu olla jatkamatta sarjaa.

        Ja yh, jos Hermione ja Ron alkaa seurustelemaan. HYVIN kliseistä (no joo, vielä kliseisempää olisi naittaa Hermu Harrylle) ja eikä se vaan olis mun mieleen. Tämä pieni ihminen ei tykkäisi yhtään.

        Hyh, toivottavasti Rowling ei tee mitään noista.


      • Artemis
        Hermy kirjoitti:

        Mä VIHAAN Lunaa... =) Siis ihan alusta asti, ja inho vaan kasvoi koko vitosen ajan. Jos Rowling siitä Harrylle tyttöystävän tekee niin... ...mä alan itkeä ja rajusti. Se on vaan niin ärsyttävä, se käy mun hermoille. Sivuhenkilönä ok (pakkohan kirjassa on olla muutamia oikein vihastuttavia henkilöitä...) mutta ei sen enempää.

        Kaipa se Harry Voldu-raukan hengiltä ottaa. Jos mä kirjottaisin niin pitkään samaa sarjaa, niin en kyllä tiedä voisinko päähenkilön listiä. Mutta toisaalta -siinähän olisi ratkaisu olla jatkamatta sarjaa.

        Ja yh, jos Hermione ja Ron alkaa seurustelemaan. HYVIN kliseistä (no joo, vielä kliseisempää olisi naittaa Hermu Harrylle) ja eikä se vaan olis mun mieleen. Tämä pieni ihminen ei tykkäisi yhtään.

        Hyh, toivottavasti Rowling ei tee mitään noista.

        No tietenkin... Dumppis-pappa kuolee.... *nyyh* Voltsu kukistuu, Ron ja Hermione alkaa seurustelee....
        JA *tättärärää*
        Koko kirja päättyy Harryn ja Dracon kihlaukseen!

        Niin se homma etenee!!! Uskokee minnuu!! =)


      • Winky
        Twil kirjoitti:

        Se nyt olisi paras vaihtoehto mainituista... Mä en ymmärrä, panostaako Rowling miespuolisiin hahmoihinsa enemmän, vai miksi ihmeessä melkein jokaikinen nais-hahmo ärsyttää mua suunnattomasti. Luna nyt on yksi poikkeus, mutta siitä ei vielä ole paljoa puhuttukkaan.

        Selvästikkin Rowlingilla on jotain Lunan varalle, kun se otti sen niin selvästi esittelyy. Harry ja Luna....hmm....mielenkiintoinen yhdistelmä.


    • VampireNaomi

      Kaikilla tuntuu olevan hienoja teorioita. Minulla itselläni ei ole aavistustakaan...

      Aloin kyllä kerran lukemaan fanficcia, jossa Harry muutti Voldyn takaisin vauvaksi viimeisen suuren taistelun aikana. Sitten Harry ja Ginny (jotka olivat juuri kihlautuneet) adoptoivat Voldyn, joka oli tietenkin menettänyt muistinsa.

      Tarinassa muistaakseni seurattiin Voldyn uudelleen varttumista eli koko tarina voisi tavallaan alkaa alusta. Vain päähenkilö vaihtuisi.

      Olisin sitä paitsi valmis antamaan suosikkihahmolleni toisen mahdollisuuden! ;)

      • NeitiSnape

        No joo. Siitä ei olis välttämättä tullu semmonen kun se nyt on, jos jotkin olosuhteet olis ollu toisenlaiset...
        Mutta musta on hassua, että jonkun lempihahmo on Voltsu. Makunsa tietty kullakin, eihän kaikki ymmärrä munkaan Snapu-intoiluani. Voldemortissa ei vaan ole tiettyä syvyyttä tai paljon mitään mystistä. Se on vaan kylmä ja paha, siinä kaikki. Se ei riitä mulle.
        Mutta siis sanoisin, että osa näistä teorioista on vaan vitsillä heitetty, ja kaikkihan on mahdollista, mutta mä joudun varmaan joka tapauksessa pettymään loppuratkaisuun, koska mä en ole pitänyt oikeastaan yhdenkään näkemäni leffan tai lukemani kirjan lopppuratkasusta. Ja toi mun teoriani on aika kaukaa haettua Rowlingin tyyliin verrattuna.


      • VampireNaomi
        NeitiSnape kirjoitti:

        No joo. Siitä ei olis välttämättä tullu semmonen kun se nyt on, jos jotkin olosuhteet olis ollu toisenlaiset...
        Mutta musta on hassua, että jonkun lempihahmo on Voltsu. Makunsa tietty kullakin, eihän kaikki ymmärrä munkaan Snapu-intoiluani. Voldemortissa ei vaan ole tiettyä syvyyttä tai paljon mitään mystistä. Se on vaan kylmä ja paha, siinä kaikki. Se ei riitä mulle.
        Mutta siis sanoisin, että osa näistä teorioista on vaan vitsillä heitetty, ja kaikkihan on mahdollista, mutta mä joudun varmaan joka tapauksessa pettymään loppuratkaisuun, koska mä en ole pitänyt oikeastaan yhdenkään näkemäni leffan tai lukemani kirjan lopppuratkasusta. Ja toi mun teoriani on aika kaukaa haettua Rowlingin tyyliin verrattuna.

        Minä ymmärrän kyllä Snapu-intoilusi. Hän on toisena suosikkihahmojeni listalla ja vain noin 0,001 pisteen päästä Voldysta. Voldy ei kiehdo minua sen takia, mikä hän on nyt, vaan mikä hän oli. Minusta olisi mielenkiintoista tietää enemmän siitä, miksi Tomista tuli paha, seurata jonkin verran hänen lapsuuttaan ym. Aivan samoista syistä pidän Snapustakin.

        Minäkin epäilen pettyväni loppuratkaisuun. On jo jonkinlainen traditio, että suosikkihahmoni kuolevat ja ne ärsyttävimmät pääsevät juhlimaan. Olen siis jo käytännössä varannut kukkia Voldyn ja Snapun hautajaisiin.


    • Wilhelmiina

      En tiedä, onko tälläinen teoria esitetty, mutta loppuun voisi liittyä jotenkin se, että Harry ja Draco ystävystyvät tai pakon edestä solmivat aselevon... Ja Voldemort kuolee, mutta se ei ehkä tapahdu Harryn Avada Kedavra-loitsusta... vähän niinkuin Voldemortin omasta vahingosta... Entäpä jos siihen liittyisi juuri Iseeviot-peili...;P
      Tämmöisiä teorioita mulla ja näitähän on hupaisaa kehitellä... ja joku vielä voi keksiä niistä hyviä ficcejä, jos oikein innostuu!!:))

      • Sirius 4-ever

        Itse tietysti kaikista eniten haluaisin että Sirius heräis henkiin,mut se tuskin on koskaan mahdollista...mutta voi kun Harry pystyisi edes vähän puhumaan Siriuksen kanssa.Hänhän ei ehtinyt sanoa Siriukselle mitään,ennen kuin tämä kuoli.

        Pareista puheenollen;uskon että Harry valitsee kuitenkin Ginnyn ja Hermione vaikka Ronin tai Dracon :) Olisi kiinnostavaa nähdä jos Kalkaros rakastuisi.Cho tuskin liittyy paljonkaan Harryn tulevaisuuteen..


      • mora
        Sirius 4-ever kirjoitti:

        Itse tietysti kaikista eniten haluaisin että Sirius heräis henkiin,mut se tuskin on koskaan mahdollista...mutta voi kun Harry pystyisi edes vähän puhumaan Siriuksen kanssa.Hänhän ei ehtinyt sanoa Siriukselle mitään,ennen kuin tämä kuoli.

        Pareista puheenollen;uskon että Harry valitsee kuitenkin Ginnyn ja Hermione vaikka Ronin tai Dracon :) Olisi kiinnostavaa nähdä jos Kalkaros rakastuisi.Cho tuskin liittyy paljonkaan Harryn tulevaisuuteen..

        Olettekeo ajatellut Rouva.Figg-Voro yhdistelmää


    • Jenkki

      Olis mielestäni jotenkin liian tavallista että Harry kukistaa pahan ja elää onnellisena elämänsä loppuun asti. Jos Harry onnellinen olis, niin epäilen että se jotenkin olis onnistunut muuttamaan historiaa tai jotain muuta epäselvää ja yllättävää... Itse oon ajatellut että Harry kukistaa Voldemortin, ja jää henkiin, mutta taistelujen aikana Harry menettää kaikki ystävänsä ja muut tärkeät ihmiset. Tai jotain että joutuisi uhraamaan ystävänsä yhteisen hyvän vuoksi... Kuitenkin niin että se olis melko yksin, ja ehkä surullinen, mutta maailma olisi pelastettu.

    • Neiti N

      Kiitos kaikille jotka vaivautuivat jopa vastaamaan
      !
      Ihmettelen vaan miksi niin moni luki tämän mutta ei vastannut.. time is money?

      Jihaa! Kesä on täällä! tai ainakin melkein, mutta ketä kiinostaa pikkuseikat?!? ...

      • Danfan

        Se on julkaistu http://www.harrypotter.com !!!


        "No! Stop!" Harry yelled to Lupin, but he didn't hear. He just wanted to kill the one who had murdered his two best friends; Sirius and James. He ran into obvious death, he didn't care, he just wanted to see Voldemort suffering. He didn't see Wormtail behind him, pointing his wand on him and yelling: "AVADA KEDAVRA!"
        "No! NO!" screamed Hermione and Harry, but they just had to watch when Lupin fell, he looked normal when he hit the floor, but Harry knew the truth. Lupin was dead, just like Ron, Dumbledore and Snape. Peter looked confused about what he had done, but then he turned to smile. His selfconfidence was high. He looked Voldemort coldly and said: "I don't have to do what you ask me to anymore."
        Voldemort stared at him. "Wha...""AVADA KEDAVRA!" yelled Peter Pettygrew again. But Voldemort still stared at him, he wasn't dead. How was that possible? "What were you thinking? Didn't you know that Potter boy is the only one who has enough power to kill me?" Voldemort asked.
        Then Harry realized. This was his only change to kill Voldemort.
        "AVADA KEDAVRA!" he said. Voldemort looked confused, then he fell just like Lupin had done few minutes ago. At the second he hit the floor everyone knew it. Voldemort was beaten. But Harry couldn't be happy like everyone else did at the moment. He's best friend, godfather, principal and teacher were gone. It was not a happy though. Hermione turned on him. "What, Harry? Voldemort is dead, you should be happy!" Harry tried to smile. "I just can't be happy when Lupin and Ron and..."
        " I know, Harry. But quess what! You're dead too!"
        "What?"
        "AVADA KEDAVRA!"
        "NOOOOOOOO!"

        "Harry, it's time to wake up!"
        "What...?"
        "Wake up, honey, it's time to go!"
        "What? Time to go where?!?"
        "To the Zoo, honey, of course! It's your birthday!"
        "Wha..." Harry opened his eyes and saw aunt Petunias horselike face in front of him.
        "Aunt Petunia?"
        "Aunt? I'm your mother, silly!" Petunia said. She was smiling.
        "WHAT?!?" Harry understood that he was not at Hogwarts. He was not fighting with Voldemort, neither. He was at Privet Drive.
        "By the way, there's a visitor for you at downstairs, Harpkin! I let... Ermh... Him tell you one really, really odd thing... But before you do what he wants, we're going to the Zoo. He is going with us."
        Harry got up and ran the stairs down. There he saw someone. Someone, who shouldn't be there. No way.
        "Sirius?"
        "Yeah, that's my name..." Sirius grinned.
        "Well?" Harry waited Sirius to explain.
        "Erh... Harry... I don't understand, why no one have told you before, but... I'm your real father. Not Vernon. And Petunia isn't your mother either. Lily Evans is."
        Harry stared at him for a while. What was going on? Was the whole Hogwarts a dream? And Voldemort? Why Sirius was his father? Where was James? "I thought my father was James. James Potter." Sirius looked confused. Then he smiled.
        "Your name is Harry Black. Didn't Petunia tell you that either? James was my friend at school and Lilys first boyfriend. But then he got into dark side... Now he's dead. That's a shame," Sirius rolled his eyes. "He was a nice boy."
        Harry didn't even try to understand. "Ok. And I'll move with you in your house, is that what you mean?"
        Sirius nodded. "But first we're going to the Zoo! Go to upstairs and dress up."
        Harry was going to get upstairs, but then he saw a mirror. He looked himself and smiled. He didn't look like James anymore. No, he was very handsome, and his hair wasn't messed up att all. He didn't have glasses anymore. He looked very much like Sirius.
        But then he saw a strange thing at his forehead. Something was still there. But it wasn't possible, was it? No way. But it was there.
        Somehow he still had his scar.

        ----------

        Eli siinä se oli. Noin Potter oikeasti loppuu. En jaksanut suomentaa sitä, minä kun olen niin huono englannissa.


    • Ron4ever

      Voldu kuolee, joku kuolonsyöjistä muuttuu niinku Uudeks Volduks, mut sen nimi ois joku muu, ja sit uus Voldu onki kiltti ja rakentaa Vaik Voldulandian, Potterist ja uudest Voldust tulee bestiksii, kuolonsyöjät tajuu, et ei oo mitään järkee olla paha, ja parit:
      Neville Ginny
      Harry Cho
      Hermione Ron
      Kalkaros Nevillen Mummo
      McGarmiwa Dumbledore

      Tällänen ois luultavasti mun loppu...
      Ehkä...:Vois kyl tulla aika huono..
      Ottakaa kantaa...:))

    • Anonyymi

      No ehkä Harry tappaa voldin kahdeksannessa osassa ja se alkaa olee ginnyn kaa hermione ja ron Ja sit ne saa penikoita

    • Anonyymi

      Okei kerron oman näkemykseni. Eli spoilerivaroitus! Kaikille näin alkuun tiedoksi, että kirjan loppu on onnellinen. Ennen sitä Harry kuitenkin saa selville, että hänessä on yksi hirnyrkki, eli hänen on kuoltava, jotta Voldemort voi koskaan kuolla. Niin hän menee tämän luokse ja antaa Voldemortin tappaa hänet. Harry ei kuitenkaan kuole, vaan menettää tajunsa. Hän näkee omassa mielessään Dumbledoren, joka selittää mitä on tapahtunut ja että Harry on kuoleman herra sen takia, että hän ei yrittänyt estää kuolemaansa. Tämän kohtauksen jälkeen Harry palaa siihen kohtaan makaamaan maahan, johon Voldemort luuli hänet tappaneen. Hetkeä myöhemmin linnassa sota jatkui, joka päättyi Voldemortin kuolemaan, kun Harry hänet tappoi. En voi sanoin kuvailla sitä onnea, että kirjan loppu on niin hyvä! Pelkäsin tosissani kamalaa loppua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe