BP -matkat

simo45

onko kokemuksia BP matkat
oli ainakin hyvät kotisivut

8

5229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kostoretke

      Todella huonoja kokemuksia!!! Sairastelusta huolimatta eivät palauttaneet vanhan sairaan ihmisen rahoja! Hävetköön ahneet järjestäjät!

      • Anonyymi

        Todella ikävä palaute. Ihmettelenpä kommentoijan motiiveja.


    • Matkanjärjestäjä

      Hei Kostoretke!

      Olemme erittäin pahoillamme, että äitisi sairastui juuri ennen matkan alkua.

      Huutaminen. Pelottelu eikä uhkailu myöskään yleensä auta asioiden hoitamista,
      menee helposti päinvastoin.
      Kuten sinulle puhelimessa kerroin yritämme hankkia äitisi matkakaverille, hyttiin
      ja hotelliin jonkun toisen mutta ymmärrät varmaan, kun lähtö on jo 18.4. mahdollisuudet
      matkakaverin saamiseen hänelle ovat kyllä heikot.

      Tässä yrityksemme ja kaikkien muidenkin pitkällä aikajänteellä tekevien
      matkatoimistojen matkaehtojen lisä- ja erityisehdot.
      Jos luet vaikka viiden tai kymmenen pitkiä matkoja tekevien matkatoimistojen sivuja, löydät sieltä samanlaiset lisä- ja erityisehdot. Syynä lain mukaan lisäehtoihin on juuri matkojen erikoislaatuisuus niiden pitkien laiva, hotelli, opas ja retkitarjonnan ja sopimusten takia.

      Matkan peruuttamiseen ei tarvita edes sairautta. Matkan voi LAKIEN mukaan peruuttaa ilman mitään syytä ... Meille on tullut samanlaisia peruutuksia kuin äidillesi joka vuosi ja useita mutta
      tämä on ensimmäinen kerta kun asiakkaalla ei ole matkavakuutusta, jolloin korvausta voi
      hakea vakuutusyhtiöltä. Matkavakuutus vaikka Eurooppalaisesta maksaa muutaman kympin.

      Matkavakuutus on mielestämme samanlainen kuin kaikki muutkin kodin vakuutukset.
      Ne pitää olla kunnossa, pahan päivän varalle.

      Olemme lähettäneet äidillesi ja kaikille muillekin asiakkaillemme aina laskun mukana
      liitteen jossa on selkeästi ISOLLA, kerrottu vakuutuksista, passista, ja muista muistamisista.
      Se, että näitä ohjeita nyt ensimmäistä kertaa ole noudatettu ei ole kyllä yhtään meidän vika.

      Ohessa linkki kilpailu ja kuluttajaviranomaisten sivuille, josta voi lukea lakitekstin sanasta sanaan: ja sen alla meidän lisä- ja erityisehtomme:

      https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/sopimukset/vakiosopimusehdot/yleiset-valmismatkaehdot/

      "Peruutusehdot – äkillinen sairastapaus tai muu vakava tapahtuma. Jos matkustajaa kohtaa odottamaton ja vakava tapahtuma, ja hänellä on valmismatkalain mukainen oikeus peruuttaa sopimus (Valmismatkalaki 15 § 3 mom.,
      Yleiset valmismatkaehdot 5.1 a.b), on matkanjärjestäjällä oikeus periä kohtuullinen korvaus peruuttamisesta aiheutuvista
      tarpeellisista toimenpiteistä, kuten ennakkoon maksetuista palveluista (esim. lennot, hotellit ja agenttipalvelut). Matkanjärjestäjä ei sen sijaan ole oikeutettu korvaukseen esimerkiksi menettämästään liikevoitosta.

      – aiemmin kuin 60 vrk ennen matkan alkua maksamalla toimistokulut 100 euroa.
      – viimeistään 59-30 vrk ennen matkan alkua maksamalla 150 euroa.
      – viimeistään 29-14 vrk ennen matkan alkua maksamalla 50 % matkan hinnasta.
      – myöhemmin kuin 14 vrk ennen matkan alkua maksamalla koko matkan hinnan.

      Lisäksi kehotamme matkustajiamme tarkistamaan myös vakuutuksensa peruutusturvaehtokohdan, varsinkin jos kyseessä on vuosivakuutus tai maksukorttiin sidottu vakuutus. Joissakin vakuutuksissa korvausmääriä on rajoitettu, josta voi seurata matkustajan oman vastuun laajentuminen."

    • Seijafri

      On vain hyviä kokemuksia. Kaikki toimii kuten pitääkin , ei mitään valittamista..

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä upea natka❤️


    • Anonyymi

      Pelkkää hyvää sanottavaa ❤️

    • Anonyymi

      Kaikki toimi hienosti.

    • Anonyymi

      Hienosti toimi homma kaikki hoidettu hyvin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe