On se sitten typerän näköinen kun aina tossa lippiksessä. Ei lippis edes sille sovi ja ihan törkee toi pitkä tukka. Epäsiisti ja tyhmän näköinen.
TYPERÄN NÄKÖINEN.
8
1051
Vastaukset
- fanifan
Lippista on kyllä helppo pitää, ei lennä kovin helposti tuulessa..
Eikös pitkät hiukset ole muodissa?? Et taida tietää sitä asiaa..- Arska H
Pitkä letti tai kalju tai siltä väliltä, kaikilla on pärjätty niin rallissa kuin F1:ssä.
Eihän ne oo mitään kauneuskilpailuja!
- niko & jani-pete
jamppa-jukkaki sano et kimille ei sovi toi jonnelakki,,. se on vaan tosikoville ja kimi vetää muutenkin jotain redbulii!1111 vittu ES se olla pitää !!!!11111
PS. OLLAAN NIKON MUTSIN KONEEL KU SE ON YÖVUOROS!!! KOLME TÖLKKII ES,, VITTU ET PÄRISEE!!! - Kimifani.
Ei muuta, ku antaa vain tukan kasvaa. Kimi on paljon parempi pitkässä tukassaan!
- ei ummarra
Se on jokin muotijuttu tuolta känstäpiireistä. Nehän piti yhteen aikaan niitä hassuja housujakin, mistä pylly näky, vaan ei päässyt hikoomaan.
- Jukka Tumala
http://www.youtube.com/watch?v=8EWJ9UOURNQ
Haastakaa Kimi! :D --> www.haastakimi.fi - miltä näyttää
Ei tartte olla geeliä päässä ja tinttitukka niinkuin pankin kesäsubbareilla, jotka kävelevät musta puku päällä kesähelteelläkin ja ihailevat itseään joka näyteikkunasta.
- ÄVE RIÄSPÄSSI
JÄYJÄY... TUUN SUN HAUTAJAISIIS PASKALLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762