Olen töissä meksikossa, ja minulla on varsin ikävä ongelma! Olen varma että ihollani kävelee pieniä ötököitä kun menen illalla nukkumaan, mutta en vain erota mitään! Mitään pahkuroita tai pistoja ei ole, eikä hirveästi kutitakaan. Tunnen vain tuon kävelyn ja se kutittaa. Olen tuntenut tätä jo muutaman viikon. Lakanat olen vaihtanut lähes muutaman päivän välein, mutta sekään ei ole auttanut!
Luteita? Kirppuja? Mitä ihmeitä??
Yksi päivä näin lattialla kirpun (?) Se oli todella pieni ja pomppi eteen päin. Mutta sängystäni en löydä mitään. Olen vaan jo aivan hermoraunio!!!
Mitä voisin tehdä?
meksikon lakanoissa
kutiaa!!
1
561
Vastaukset
- Johkis___
Ne on bulcia varmaankin. Olen törmännyt niihin muutaman kerran, itse tunnen juuri tuon "kävelyn" tms. Ihmiset reagoi niihin erilailla, kaverini taas saa erittäin pahoja paukamia ja ihottumaa. Ei hajuakaan mitä ne on Suomeksi, jotkut kutsuu niitä bedbugseiksi enkuksi, mutta en ole varma onko sama asia. Lakaoiden pesu tod. kuumassa varmaan on se eka keino. Paikalliset tietänevät mikä bulca on, niin voisi kysellä heiltä vinkkejä, onko jotain ainetta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882