Eikös tämän palstan valvoja voisi tehdä jotakin?! Vai onko valvojaa ollenkaan?
Kun täällä kirjoitellaan kaikkea asiatonta ja alapää-juttuja henkilöiltä, jotka eivät ole varmaan edes käyneet Tunisiassa.
Tunisia on viimeisimpiä etelänlomakohteita Portugalin kanssa, jotka ovat suht´koht edullisia ja melko siistejä.
Palsta pilalla!
8
528
Vastaukset
- Kaitsu-Sousse
Mitä lueskelet näitä juttuja,valittaja.
- jep jep
olen kanssasi samaa mieltä!!!
- Tunis1
No voi hyvänen aika sentään. Ettekös nyt tajua, idiootit, että tottakai tänne tulee lukemaan, jos on kiinnostunut Tunisian matkailusta. Ja ei todellakaan ole mukava törmätä rivoihin asiattomuuksiin! Toisaalta, kaipa näilläkin raukoilla joku purkautumispaikka pitää olla. Parempi, että pysyvät kaduilta poissa!
- Tunisiaan-haaveileva
Tätä palstaa häiriköi voisi sanoa että sairaat tyypit. Ihan sama mitä kysyt tai keskustelet niin aina mennään samoihin teemoihin eli alapäähän.... suomi24 haluaa varmaan ottaa sen linjan että keskustelu-palstat menevät heidän osaltaan pois muodista ja vain asiattomat viestit täällä pyörivät, kun eivät mitään asian eteen tee :)
- sinkkunen :)
Poliisit valvovat kyllä , älä siis murehdi :)
- _anonyymi_
minuakin ärsyttää tosi paljon nuo helvetin häiriköt....
olen lähdössä tunisiian ensi kesänä ekaa kertaa ja aluksi paikka vähän epäilytti minua kun luki näitä kaiken maailman juttuja mutta ei enää... :D
siis ilosin mielin aurinkoiseen tunisiaan! =)- Tamppereen rouvat
Mekin vedetään narusta ja nautitaan kesästä ja äijät saa jäädä kotiin.
Nääs. - masa mansesta
Tamppereen rouvat kirjoitti:
Mekin vedetään narusta ja nautitaan kesästä ja äijät saa jäädä kotiin.
Nääs.Hyvä Tamppereen rouvat! Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait773392Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41284Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41071- 261036
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es42760Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45729Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29683Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4667