Eikös tämän palstan valvoja voisi tehdä jotakin?! Vai onko valvojaa ollenkaan?
Kun täällä kirjoitellaan kaikkea asiatonta ja alapää-juttuja henkilöiltä, jotka eivät ole varmaan edes käyneet Tunisiassa.
Tunisia on viimeisimpiä etelänlomakohteita Portugalin kanssa, jotka ovat suht´koht edullisia ja melko siistejä.
Palsta pilalla!
8
493
Vastaukset
- Kaitsu-Sousse
Mitä lueskelet näitä juttuja,valittaja.
- jep jep
olen kanssasi samaa mieltä!!!
- Tunis1
No voi hyvänen aika sentään. Ettekös nyt tajua, idiootit, että tottakai tänne tulee lukemaan, jos on kiinnostunut Tunisian matkailusta. Ja ei todellakaan ole mukava törmätä rivoihin asiattomuuksiin! Toisaalta, kaipa näilläkin raukoilla joku purkautumispaikka pitää olla. Parempi, että pysyvät kaduilta poissa!
- Tunisiaan-haaveileva
Tätä palstaa häiriköi voisi sanoa että sairaat tyypit. Ihan sama mitä kysyt tai keskustelet niin aina mennään samoihin teemoihin eli alapäähän.... suomi24 haluaa varmaan ottaa sen linjan että keskustelu-palstat menevät heidän osaltaan pois muodista ja vain asiattomat viestit täällä pyörivät, kun eivät mitään asian eteen tee :)
- sinkkunen :)
Poliisit valvovat kyllä , älä siis murehdi :)
- _anonyymi_
minuakin ärsyttää tosi paljon nuo helvetin häiriköt....
olen lähdössä tunisiian ensi kesänä ekaa kertaa ja aluksi paikka vähän epäilytti minua kun luki näitä kaiken maailman juttuja mutta ei enää... :D
siis ilosin mielin aurinkoiseen tunisiaan! =)- Tamppereen rouvat
Mekin vedetään narusta ja nautitaan kesästä ja äijät saa jäädä kotiin.
Nääs. - masa mansesta
Tamppereen rouvat kirjoitti:
Mekin vedetään narusta ja nautitaan kesästä ja äijät saa jäädä kotiin.
Nääs.Hyvä Tamppereen rouvat! Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882