Löytyykö tietoa miten parhaiten pääse Ateenasta saarelle ja mitä maksaa. Saari kiinnostaa mutta en todellakaan ole valmis maksamaan pakettimatkasta aurinkomatkoille yli 800€.
Netistä tilaamalla lennot ja hotellin pääsen puolet halvemmalla mutta löytyykö linja-autoasema lentokentän läheltä ja kulkeeko laiva saarelle usein.
Jos kokemusta olisi kiva saada vinkkejä.
Lähtö on syyskuun loppupuolella.
Ateena -> Skiathos
5
2349
Vastaukset
- agiapelagia
Hei, itse en ole Skiathoksella käynyt, mutta aikataulut ja hinnat löytyy varmaan helpoiten www.greekferries.gr - sivuilta, tai sitten laivayhtiöitten omilta sivuilta esim www.anek.gr , www.minoan.gr, www.bluestarferries.gr . Olen varannut lippuja netistä ja ihan hyvin on toiminut. Mutta syksyllä voi olla tietenkin myrskyjä tms. eli kannattaa varata paluulaiva Ateenaan tai siis Pireukseen pienellä varalla, ia pysähtyä vaikka päiväksi Ateenaan, ettei myöhästy paluulennolta.
Ateenan kentältä on bussiyhteys Pireauksen satamaan. Bussit kulkevat vuorokauden ympäri ja hinta on EUR 3,20 per henkilö.
Toivottavasti näistä on apua - agiapelagia
Eli, kannattaisi varmaankin ajatella ennenkuin kirjoittaa.. Anteeksi..
Eli Skiathos on Ateenasta pohjoiseen, eli Ateenan kentältä bussi numero 93 Liosion-bussiasemalle ja sieltä sitten bussilla Agios Constantinos josta sitten laivalla Skiathokselle. Tai Volokseen ja sieltä taas laivalla Skiathokseen. Aikataulut löytyy www.greekferries.gr- reisulle halvemmalla
Olen itse pyytänyt tarjouksia muutamasta toimistosta ja saanut pari vastausta. (halvin 665€) mukaanlukien yöpyminen ateenassa.
Nyt noilla neuvoilla pääsen taas eteenpäin ja on sanottava että tuo matkatoimistojen hinnoittelu on aivan perseestä kun opaspalveluita en tarvitse.
- Loma tulee
Mene www.greekacom.forth-crs.gr ja sieltä "tickets". Löytyy helposti.
Ateenasta bussitiedot: www.skopelos.net/travel/ag-constantinos.htm
Bussi menee 2 h 15 min, ohjeet englanniksi sivuilta.
Olemme itsekin menossa saarille kolmen viikon päästä, ongelmia vaan on löytää hotelli sataman läheltä yöksi, minkä johdosta avasin juuri uuden ketjun.- Kreikanmeri
Hei, jos haluaa nähdä enemmän kreikan saaristoa niin piipahdappa tutustumassa http://www.purjehdusmatkat.fi/ sivuihin. Itse ollut nyt kaksikertaa ja menossa kolmannen. Aina löytää jotain uutta ja siistiä, eri paikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441