Todellakin

ei koskaan sitä

leimahti lomalla lempi. Mutta sitten sitoutuessamme paljastui karmea mies. Mies oli kyttäävä mustasukkainen muita naisia tollottava, pihi, hiljainen, narsisti, kaljaa kittaava tosikko, sängyssä omien halujen tyydyttämisen tärkeänä pitävä. Lisäksi teki vain yötyötä jolloin ei laatuaikaa ollut mahdollista toteuttaa sitäkään vähää. Naista alistava ja kavereiden kanssa kun saunailtaan lähti niin petti mikä olikin viimeinen niitti juttuun kun sain sen selville. Aina oli kuitenkin valmis arvostelemaan minua.
Että sellainen romanssi.

1

401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööööööööööööööööö

maalainen kumppanisi oli?Minulla syttyi romanssi Egyptissä vähän aikaa sit ja ollaan yhteyksis lähes päivittäin.En voi kyl sanoa että tunnen sitä tyyppiä ainakaan vielä sen paremmin.Sanoo kovasti rakastavansa ja elämänsä menneen sekaisin kun lähdin sieltä.Ei ollu rahan kerjääjä vaan päin vastoin.Halus itse maksaa taksit ja netti kahviloissa käynnit!Kahdesti on tavattu.Hän on koko päivä töissä ja hyvässä ammatissa oleva kaveri.Kouluja käynyt!Ei mikään luuseri tyyppi!Itse olen vaan sellanen joka ei tahdo aina uskoa kaikkkea mitä hän puhuu.Mutta viime reissun jälkeen on uskottavuuus kyllä lisääntynyt kun olen saanut faktaa tietoa ja nähnyt kuinka hän elää.Ystävyys jatkuu mutta en voi edes ajatella että se vois johtaa yhteis elämään.Aika näyttää mihin tämä romanssi sit johtaa...................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27