Ei...

xXx

Kuivasin hiuksiani pyyhkeeseen koulun pukkarissa.
Muut tytöt, jotka eivät olleet vaivautuneet käymään suihkussa, vetivät jo kenkiä jalkaan. Katselin haikeana kaikkia, jotka olisivat voineet olla ystäviäni.
Lopulta viimeinenkin tyttö poistui pukkarista, jättäen minut vetämään farkkuja jalkaan.
Juuri kun vedin vetoketjun kiinni, ovi aukesi, ja sisään astui miespuolinen liikan maikkamme, Max.
Max oli komea, tumma, pitkä ja lihaksikas, mutta ainkin kymmenen vuotta minua vanhempi. Ja sitäpaitsi, olin onnellinen oman kundini kannsa.
Säikähtyneenä vedin pyyhkeen alastoan ylä vartaloni päälle.
-Ei tarvitse vaivautua, Anna, hän sanoi, ja istui viereeni.
Tuijotin häntä epävarmana.
Max kurottautui lähelleni, ja minä vetäydyin kauemmas.
-Anna, minun täytyy kertoa sinnulle jotain... Olen tarkkaillut sinua siitä asti kun olet ollut liikunnan tunneillamme, ja taidan olla rakastunut... Hän kuiskutti, ja kumartui suutelemaan minua.
Hämmästyneenä en pannut vastaan.
Maxin suudelma muuttui märäksi nuoleskelemiseksi, ja yhtäkkiä hän riuhtaisi pyyhkeen pois ympäriltäni.
-Ei, anna se takaisin! Max! Kiljuin, mutta Max kähisi: -Sinun on parasta antaa minun tehdä mitä haluan, sillä osaan tehdä elämästäsi todella kurjaa!
Mietin kaikkea katalaa mitä Max voisi tehdä, ja annoin hänen puristella rintojani.
Maxin kädet valuivat alas paljasta vatsaani, ja kohta hän veti jo housujani pois.
Tuijotin Maxia, ja ajattelin, että ehkä hän ei olekkaan yhtä vanha kuin luulin, ehkä tästä tulisi ihan hauskaa... Mutta sisimmissäni pelkäsin tätä yli kaiken.
Max tunki sormensa pilluuni, joka alkoi kostua hiljalleen.
Hänen kielensä tunkeutui haarojeni väliin, joka tuntui osittain mukavalta.
Max riisuutui itsekkin alastomaksi, ja meni lattialle makaamaan, penis pystyssä.
Hän käski minun istua sen päälle, ja niin minä tein.
Penis ohjautui syvälle sisääni, ja Max rupesi heiluttamaan lantiotaan edestakaisin.
Jännitin lihaksiani, mutta lopulta nekin alkoivat antamaan periksi mukavuudelle.
Max työnsi minut pois, nosti syliinsä ja painoi minut seinää vasten.
Hän rupesi puristelemaan minua seinää vasten, kova kulli edelleen märässä pillussani.
Rupesin huohottamaan, aloin nauttimaan tästä täysin tehoin.
Tunsin orgasmin olevan lähellä.
Max aavisti sen, ja laittoi minut penkille istumaan.
Kuin itsestään, jalkani aukesivat haaralle. Max tunkeutui syvälle minuun, ja valuimme molemmat maahan voihkimaan.
Max kääntyi taas alleni, ja alkoi läpsimään takamustani.
-Max, olet ihana! Kiljahdin, kun orgasmi sai minusta vallan.
Maxkin laukesi, ja makasimme päällekkäin huohottaen onnesta...
Olin sekaisin... Sekaisin rakkaudesta...

2

5374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

sekaisin rakkaudesta? no just joo.... tais olla eka novellis? juu menisin kyl iteki sekasin rakkaudesta jos tultais raiskaan.

• m82

Heh, aika osuva kommentti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      113
      3471
    2. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      220
      2497
    3. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      214
      1935
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      49
      1772
    5. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      52
      1157
    6. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      67
      957
    7. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      879
    8. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      18
      835
    9. Koulussa puukotus

Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p
      Helsinki
      25
      786
    10. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      68
      723
    Aihe