Ei...

xXx

Kuivasin hiuksiani pyyhkeeseen koulun pukkarissa.
Muut tytöt, jotka eivät olleet vaivautuneet käymään suihkussa, vetivät jo kenkiä jalkaan. Katselin haikeana kaikkia, jotka olisivat voineet olla ystäviäni.
Lopulta viimeinenkin tyttö poistui pukkarista, jättäen minut vetämään farkkuja jalkaan.
Juuri kun vedin vetoketjun kiinni, ovi aukesi, ja sisään astui miespuolinen liikan maikkamme, Max.
Max oli komea, tumma, pitkä ja lihaksikas, mutta ainkin kymmenen vuotta minua vanhempi. Ja sitäpaitsi, olin onnellinen oman kundini kannsa.
Säikähtyneenä vedin pyyhkeen alastoan ylä vartaloni päälle.
-Ei tarvitse vaivautua, Anna, hän sanoi, ja istui viereeni.
Tuijotin häntä epävarmana.
Max kurottautui lähelleni, ja minä vetäydyin kauemmas.
-Anna, minun täytyy kertoa sinnulle jotain... Olen tarkkaillut sinua siitä asti kun olet ollut liikunnan tunneillamme, ja taidan olla rakastunut... Hän kuiskutti, ja kumartui suutelemaan minua.
Hämmästyneenä en pannut vastaan.
Maxin suudelma muuttui märäksi nuoleskelemiseksi, ja yhtäkkiä hän riuhtaisi pyyhkeen pois ympäriltäni.
-Ei, anna se takaisin! Max! Kiljuin, mutta Max kähisi: -Sinun on parasta antaa minun tehdä mitä haluan, sillä osaan tehdä elämästäsi todella kurjaa!
Mietin kaikkea katalaa mitä Max voisi tehdä, ja annoin hänen puristella rintojani.
Maxin kädet valuivat alas paljasta vatsaani, ja kohta hän veti jo housujani pois.
Tuijotin Maxia, ja ajattelin, että ehkä hän ei olekkaan yhtä vanha kuin luulin, ehkä tästä tulisi ihan hauskaa... Mutta sisimmissäni pelkäsin tätä yli kaiken.
Max tunki sormensa pilluuni, joka alkoi kostua hiljalleen.
Hänen kielensä tunkeutui haarojeni väliin, joka tuntui osittain mukavalta.
Max riisuutui itsekkin alastomaksi, ja meni lattialle makaamaan, penis pystyssä.
Hän käski minun istua sen päälle, ja niin minä tein.
Penis ohjautui syvälle sisääni, ja Max rupesi heiluttamaan lantiotaan edestakaisin.
Jännitin lihaksiani, mutta lopulta nekin alkoivat antamaan periksi mukavuudelle.
Max työnsi minut pois, nosti syliinsä ja painoi minut seinää vasten.
Hän rupesi puristelemaan minua seinää vasten, kova kulli edelleen märässä pillussani.
Rupesin huohottamaan, aloin nauttimaan tästä täysin tehoin.
Tunsin orgasmin olevan lähellä.
Max aavisti sen, ja laittoi minut penkille istumaan.
Kuin itsestään, jalkani aukesivat haaralle. Max tunkeutui syvälle minuun, ja valuimme molemmat maahan voihkimaan.
Max kääntyi taas alleni, ja alkoi läpsimään takamustani.
-Max, olet ihana! Kiljahdin, kun orgasmi sai minusta vallan.
Maxkin laukesi, ja makasimme päällekkäin huohottaen onnesta...
Olin sekaisin... Sekaisin rakkaudesta...

2

4896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

      sekaisin rakkaudesta? no just joo.... tais olla eka novellis? juu menisin kyl iteki sekasin rakkaudesta jos tultais raiskaan.

      • m82

        Heh, aika osuva kommentti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe