Erään kylpylä höyrysaunassa

Höyrystetty

Olin työmatkallani asettunut erääseen tunnettuun kylpylähotelliin ja illan suussa alas saunaosastolle. Suihkusta höyrysaunaan. Olin aivan yksin siellä ensi alkuun kunnes ovi avautui ja kuulin vaan matalan tervehdyksen, kun kaveri istui viereeni. Höyry oli sen verran paksua, että en nähnyt hänestä muuta kuin ääriviivat. Lopulta hän alkoi jutustelemaan höyrysaunan mukavuudesta hengitykselle ja keholle. Yht'äkkiä hän sanoi höyryssä saavan aina niin helposti seisokin ja jatkoi samaan hengen vetoon, että jos halusin vaikka koettaa. "Eeh, enhän mä voi", sanoi änkyttäen. "Koeta, koeta nyt vaan", tuntematon jatkoi koettaen samalla polveani. Sitten hän ihan reilusti otti kädestäni kiinni ja vei sen kyrvälleen! Se oli suuri!! Poikavuosien jälkeen en ollut koettanut kenenkään kalua, mutta nyt seisoi minullakin. Otin siis kiinni siitä ja aloin runkkaamaan häntä. Miehen hengitys tiivistyi ja hän alkoi keinuttamaan lannettaan. Sitten hän ähkäisi ja tunsin jotain märkää, mutta lämmintä bvaluvan käsilleni.
Tämän jälkeen hän hamusi minun kullini käteensä, eikä sitä tarvinnut montaa kertaa vetää, kun minäkin laukesin. Olin aikä hämilläni, kuinka nopeasti kaikki oli käynytkään.
Sitten hän nousi ja sanoi, että jos haluaisin tavata illalla, hän olisi baarin tiskillä, pilarin vieressä ja vaikka raapisi silloin tällöin korvan taustaansa. Niin hän katosi. Istuin hiljaa höyryssä ja mietin tapahtunutta.
Sitten ovi aukesi ja sisään tuli kaksi muuta herraa ja varmaan haistoivat sperman tuoksun tuossa pienehkössä tilassa.
Huoneessani mitein, mitä tekisin, mutta uteliaisuus ja jännitys voitti. Otin pari paukkua ja suunnistin hotellin baariin. Oli helppo löytää hänet, sillä sillä sivulla ei ollut muita. Hänkin arvasi, sillä kysäisi heti: "höyrysaunassako?". Nyökkäsin vaan ja hän pyysi minut seuraansa. siitä illasta tuli todella mieliinpainuva. En ole vieläkään tohtinut vaimolle asiasta kertoa. Fantasioin vaan usein tapahtuneesta, kun runkkailen matkoillani.

3

34771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateellinen

Kiihottavaa, koveni hetkessä kun luin. Pääsisipä joskus kokemaan samanlaista!

• lisää

Kerro vielä jatkosta, oli niin kiihottavaa.

• nopsa käsi

Olipahan juttu homoilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3894
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2584
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2208
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1809
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe