Erään kylpylä höyrysaunassa

Höyrystetty

Olin työmatkallani asettunut erääseen tunnettuun kylpylähotelliin ja illan suussa alas saunaosastolle. Suihkusta höyrysaunaan. Olin aivan yksin siellä ensi alkuun kunnes ovi avautui ja kuulin vaan matalan tervehdyksen, kun kaveri istui viereeni. Höyry oli sen verran paksua, että en nähnyt hänestä muuta kuin ääriviivat. Lopulta hän alkoi jutustelemaan höyrysaunan mukavuudesta hengitykselle ja keholle. Yht'äkkiä hän sanoi höyryssä saavan aina niin helposti seisokin ja jatkoi samaan hengen vetoon, että jos halusin vaikka koettaa. "Eeh, enhän mä voi", sanoi änkyttäen. "Koeta, koeta nyt vaan", tuntematon jatkoi koettaen samalla polveani. Sitten hän ihan reilusti otti kädestäni kiinni ja vei sen kyrvälleen! Se oli suuri!! Poikavuosien jälkeen en ollut koettanut kenenkään kalua, mutta nyt seisoi minullakin. Otin siis kiinni siitä ja aloin runkkaamaan häntä. Miehen hengitys tiivistyi ja hän alkoi keinuttamaan lannettaan. Sitten hän ähkäisi ja tunsin jotain märkää, mutta lämmintä bvaluvan käsilleni.
Tämän jälkeen hän hamusi minun kullini käteensä, eikä sitä tarvinnut montaa kertaa vetää, kun minäkin laukesin. Olin aikä hämilläni, kuinka nopeasti kaikki oli käynytkään.
Sitten hän nousi ja sanoi, että jos haluaisin tavata illalla, hän olisi baarin tiskillä, pilarin vieressä ja vaikka raapisi silloin tällöin korvan taustaansa. Niin hän katosi. Istuin hiljaa höyryssä ja mietin tapahtunutta.
Sitten ovi aukesi ja sisään tuli kaksi muuta herraa ja varmaan haistoivat sperman tuoksun tuossa pienehkössä tilassa.
Huoneessani mitein, mitä tekisin, mutta uteliaisuus ja jännitys voitti. Otin pari paukkua ja suunnistin hotellin baariin. Oli helppo löytää hänet, sillä sillä sivulla ei ollut muita. Hänkin arvasi, sillä kysäisi heti: "höyrysaunassako?". Nyökkäsin vaan ja hän pyysi minut seuraansa. siitä illasta tuli todella mieliinpainuva. En ole vieläkään tohtinut vaimolle asiasta kertoa. Fantasioin vaan usein tapahtuneesta, kun runkkailen matkoillani.

3

33808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateellinen

      Kiihottavaa, koveni hetkessä kun luin. Pääsisipä joskus kokemaan samanlaista!

    • lisää

      Kerro vielä jatkosta, oli niin kiihottavaa.

      • nopsa käsi

        Olipahan juttu homoilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe