KRP SÄHELTÄÄ VIIKOSTA TOISEEN

mikä mättää????

http://columbonblogi.blogspot.com/


KIITOKSET COLUMBOLLE. OLET KIRJOITUKSILLASI AUKAISSUT MONIEN SILMÄT NÄKEMÄÄN
VALTARAKENTEISSA OLEVAN MÄDÄNNÄISYYDEN.

Valitettavasti tämän palstan älykääpiöt eivät ymmärrä lukemaansa.

13

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DDR:KÖ?????

      Pitää paikkansa.

      Wincapita oli täysin rehellinen yritys.
      HENKILÖ TAI YRITYS ON REHELLINEN, KUNNES RIKOLLISEKSI TODETAAN.

      WC:tä vastaan ei ole edes nostettu yhtään syytettä. MIKSI??????????????
      SIKSI, ETTÄ MITÄÄN RIKOKSEEN VIITTAAVAA EI OLE LÖYTYNYT.
      SIKSI SYYTTÄJÄT EIVÄT OLE LÄHTENEET EDES SYYTTÄMÄÄN.
      KRP:llä on vain perättömiä väitteitä ilman todisteita.

      KRP on vastuussa siitä, että yrityksen toiminta keskeytettiin viranomaismääräyksellä.

      Rahat ovat tietysti tallessa treidausfirmojen lisensseissä.
      WC oli vain kirjanpitoalusta, joka ei varmasti tehnyt valuuttakauppaa.

      KRP:N RYÖSTÖYRITYS ONNEKSI EPÄONNISTUI.

      • Mr Toppila

        >>>Rahat ovat tietysti tallessa treidausfirmojen lisensseissä.

        WC:n myymät lisenssit olivat voimassa 6 kuukautta.
        Rahat ovat varmaankin edelleen tallessa, mutta eivät rivijäsenten käytettävissä.
        Vai oletko paljonkin tulouttanut viimeisen vuoden aikana?

        >>>KRP:N RYÖSTÖYRITYS ONNEKSI EPÄONNISTUI.

        Kenen mahtoi onnistua?

        .


      • nillittää.

        "WC:tä vastaan ei ole edes nostettu yhtään syytettä. MIKSI?????????????? "

        Kysyy nimetön nettinikki. Ja vastaa omaan kysymykseensä väärin:

        "SIKSI, ETTÄ MITÄÄN RIKOKSEEN VIITTAAVAA EI OLE LÖYTYNYT."

        Syy miksi Wincapitaa vastaan ei ole nostettu syytettä on se, että Wincapitaa ei juridisessa mielessä ole olemassakaan. Syytteet nostetaan yksittäisiä henkilöitä vastaan, ei jotain kassakirjaa.

        "Rahat ovat tietysti tallessa treidausfirmojen lisensseissä. "

        Missä ihmeen lisensseissä :-) Taidat olla aivan sekaisin.


      • nillittää. kirjoitti:

        "WC:tä vastaan ei ole edes nostettu yhtään syytettä. MIKSI?????????????? "

        Kysyy nimetön nettinikki. Ja vastaa omaan kysymykseensä väärin:

        "SIKSI, ETTÄ MITÄÄN RIKOKSEEN VIITTAAVAA EI OLE LÖYTYNYT."

        Syy miksi Wincapitaa vastaan ei ole nostettu syytettä on se, että Wincapitaa ei juridisessa mielessä ole olemassakaan. Syytteet nostetaan yksittäisiä henkilöitä vastaan, ei jotain kassakirjaa.

        "Rahat ovat tietysti tallessa treidausfirmojen lisensseissä. "

        Missä ihmeen lisensseissä :-) Taidat olla aivan sekaisin.

        Lisenssit ovat varmassa tallessa kuten muutkin "Habbo" tuottet.
        Kun ne on kerran ostettu niin ei ne mihinkään häviä jos ei löydä ostajaa.
        Uusi Capita oikean rahan vaihtamisineen sitävastoin on toinen juttu.


    • AdaFlink

      ..., että meidän "älykääpiöiden" lukemisen ymmärtäminen on jotenkin sidoksissa Columbon sanomisiin? Meidän älykääpiöidenkö pitäisi pitää totena sitä, mitä Columbo blogissaan inisee? Onko se älykääpiön merkki, jos ei ole samaa mieltä Columbon kanssa?

      Ja mitaan ette voi...

    • 13+8

      "Valitettavasti tämän palstan älykääpiöt eivät ymmärrä lukemaansa."

      Tuosta ymmärrän sen verran, että arvioit itseäsi.

      • paljasta

        itseään, ollaan vain hissukseen, ajatellaan asiat parhaipäin.


    • fuhrer 13+176

      tätä omaa blogiasi jonkinlaisena totuuskomissiona, vai?

      Blogikirjoituksiesi perusteella sairastat melko pahaa mielialahäiriötä joka aiheuttaa että sen pidät omia harhakuvitelmiasi totuutena sillä seurauksella että aivosi eivät enää suostu ottamaan vastaan saati käsittelemään loogisesti sille annettua tietoa, aivot siis torjuvat kaiken järjellisen tiedon vastaanottamisen.
      Vastaavanlainen mielialahäiriö on kuitenkin melko yleinen, mm. natsisaksan aikana tätä oli havaittavissa erittäin paljon, Natsien/Hitlerin propagandaa uskoivat jopa monet Hitlerin läheiset vaikka näkivät totuuden omin silmin. Eli kyseessä on vain aivohäiriö, joten voinet jopa parantua siitä lääkityksellä.

      • näin on...

        Alkaa rahan kotiutus, niin uskon ainakin joidenkin ymmärtävän kuinka kansaa on kusetettu KRP.n ja median toimesta parisen vuotta. Vieläkään ei ole syytettä nostettu. JOS olisi todisteita rikoksesta, niin tuomiot olis jaettu aikaa sitten.


      • ja kolehdinkeruu
        näin on... kirjoitti:

        Alkaa rahan kotiutus, niin uskon ainakin joidenkin ymmärtävän kuinka kansaa on kusetettu KRP.n ja median toimesta parisen vuotta. Vieläkään ei ole syytettä nostettu. JOS olisi todisteita rikoksesta, niin tuomiot olis jaettu aikaa sitten.

        että hommeli nytkähtäisi taaksepäin


      • 6+8
        näin on... kirjoitti:

        Alkaa rahan kotiutus, niin uskon ainakin joidenkin ymmärtävän kuinka kansaa on kusetettu KRP.n ja median toimesta parisen vuotta. Vieläkään ei ole syytettä nostettu. JOS olisi todisteita rikoksesta, niin tuomiot olis jaettu aikaa sitten.

        Vai vielä rahan kotiutus alkaa. Miksin ette kotiuttaneet jo maaliskuussa 2008? Kuka on estänyt rehellisen treidausfirmojen lisenssien palautuksen? Äläkä yritä KRP:ta.


      • ekso
        näin on... kirjoitti:

        Alkaa rahan kotiutus, niin uskon ainakin joidenkin ymmärtävän kuinka kansaa on kusetettu KRP.n ja median toimesta parisen vuotta. Vieläkään ei ole syytettä nostettu. JOS olisi todisteita rikoksesta, niin tuomiot olis jaettu aikaa sitten.

        Puhut asiaa täysin, olen samaa mieltä. Vedet virtaa ,menkööt flink tekeemään uusia puroja.


    • suonenriver.

      kvaak kvaak, myö vaan treidaillaan tiällä savoossa ja paska haesoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe