Hei, kertokaahan kokemuksianne/tietojanne, auttaako hypnoosi liialliseen alkoholin käyttöön. Montako terapiakäyntiä on tarvittu? Onko tulos ollut pysyvä? Onko tuloksena ollut absolutismi vai kohtuukäyttö? Jne. Kaikki tieto on tervetulutta. Kiitos!
auttaako hypnoosi
6
393
Vastaukset
- T.H.
Oma kokemukseni suggestoterapeuttina päihdeongelmissa: Kysyn heti puhelimessa onko hlö valmis täyteeen raittiuteen, mikäli vastaus on empivä, kehoitan miettimään asiaa eteenpäin, ja ottamaan yhteyttä kun asia on selvinnyt tavoitteen suhteen. Muutenhan tuo on sekä minun ajan haaskausta että asiakkaan rahojen tuhlausta.
Mutta siinä vaiheessa kun hlön tavoite on selvä, niin yhteistyö alkakoot, ja kyseeessä ei ole mikään muutaman kerran tapaaminen, vaan suhde voi kestää jopa vuosia. Tietenkin jatkossa harvakseltaan.
Muista erään entisen asiakkaani, joka oli käynyt Fahlerin luona vuosia sitten, ja Fahler oli sanonut että postsuggestion kesto on 2 kk. Eihän minun asiani ollut kieltää sitä, koska se toimi!! Ja homma toimi hyvin syvän tilan aikana luotujen jälkisuggestioiden avulla.
Ja raittius jatkui....
Tapani Henttonen
Nummela
P.S. laitan tämän omalla nimelläni, koska kyseessä on vakava asia, ja vaatii päihde-että riippuvuuksien ammatitaitoa- esesret
taisi viestisi kadota. siis tämä "jatkoa" Sensuuri iski kovalla kädellä. Hauskaa touhua, eiks vaan
- ammattimies....
Ja on syyytä muistaa se, että päihdeterapia kuuluu vain ja ainoastaan terveydenhuollon henkilöstölle. Ei siis SHY:n tai Hypnoosiliiton maallikoille.
- poistakka viesti
ammattimies.... kirjoitti:
Ja on syyytä muistaa se, että päihdeterapia kuuluu vain ja ainoastaan terveydenhuollon henkilöstölle. Ei siis SHY:n tai Hypnoosiliiton maallikoille.
esim.aa tekee päihdeterapiaa ja siellä ei kysytä koulutuksista. päihdeterapia ei kuulu terveydenhuollon ihmisille. sitä ei ola missään määritelty
- Sama...
poistakka viesti kirjoitti:
esim.aa tekee päihdeterapiaa ja siellä ei kysytä koulutuksista. päihdeterapia ei kuulu terveydenhuollon ihmisille. sitä ei ola missään määritelty
Joo, muttapuhunkin hypnoosiin liittyvästä päihdeterapiasta. Eikä AA tee terapiaa, vaan verkoston tukea, mikä ei ole terapiaa!
- sesesesert
Sama... kirjoitti:
Joo, muttapuhunkin hypnoosiin liittyvästä päihdeterapiasta. Eikä AA tee terapiaa, vaan verkoston tukea, mikä ei ole terapiaa!
olemassa mitään päihdeterapiaa. on vain kesksutelua asiakkaan kanssa. ja mitä terapia yleensä tarkoittaa..sen kun tietäis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279