Hei, kertokaahan kokemuksianne/tietojanne, auttaako hypnoosi liialliseen alkoholin käyttöön. Montako terapiakäyntiä on tarvittu? Onko tulos ollut pysyvä? Onko tuloksena ollut absolutismi vai kohtuukäyttö? Jne. Kaikki tieto on tervetulutta. Kiitos!
auttaako hypnoosi
6
442
Vastaukset
- T.H.
Oma kokemukseni suggestoterapeuttina päihdeongelmissa: Kysyn heti puhelimessa onko hlö valmis täyteeen raittiuteen, mikäli vastaus on empivä, kehoitan miettimään asiaa eteenpäin, ja ottamaan yhteyttä kun asia on selvinnyt tavoitteen suhteen. Muutenhan tuo on sekä minun ajan haaskausta että asiakkaan rahojen tuhlausta.
Mutta siinä vaiheessa kun hlön tavoite on selvä, niin yhteistyö alkakoot, ja kyseeessä ei ole mikään muutaman kerran tapaaminen, vaan suhde voi kestää jopa vuosia. Tietenkin jatkossa harvakseltaan.
Muista erään entisen asiakkaani, joka oli käynyt Fahlerin luona vuosia sitten, ja Fahler oli sanonut että postsuggestion kesto on 2 kk. Eihän minun asiani ollut kieltää sitä, koska se toimi!! Ja homma toimi hyvin syvän tilan aikana luotujen jälkisuggestioiden avulla.
Ja raittius jatkui....
Tapani Henttonen
Nummela
P.S. laitan tämän omalla nimelläni, koska kyseessä on vakava asia, ja vaatii päihde-että riippuvuuksien ammatitaitoa- esesret
taisi viestisi kadota. siis tämä "jatkoa" Sensuuri iski kovalla kädellä. Hauskaa touhua, eiks vaan
- ammattimies....
Ja on syyytä muistaa se, että päihdeterapia kuuluu vain ja ainoastaan terveydenhuollon henkilöstölle. Ei siis SHY:n tai Hypnoosiliiton maallikoille.
- poistakka viesti
ammattimies.... kirjoitti:
Ja on syyytä muistaa se, että päihdeterapia kuuluu vain ja ainoastaan terveydenhuollon henkilöstölle. Ei siis SHY:n tai Hypnoosiliiton maallikoille.
esim.aa tekee päihdeterapiaa ja siellä ei kysytä koulutuksista. päihdeterapia ei kuulu terveydenhuollon ihmisille. sitä ei ola missään määritelty
- Sama...
poistakka viesti kirjoitti:
esim.aa tekee päihdeterapiaa ja siellä ei kysytä koulutuksista. päihdeterapia ei kuulu terveydenhuollon ihmisille. sitä ei ola missään määritelty
Joo, muttapuhunkin hypnoosiin liittyvästä päihdeterapiasta. Eikä AA tee terapiaa, vaan verkoston tukea, mikä ei ole terapiaa!
- sesesesert
Sama... kirjoitti:
Joo, muttapuhunkin hypnoosiin liittyvästä päihdeterapiasta. Eikä AA tee terapiaa, vaan verkoston tukea, mikä ei ole terapiaa!
olemassa mitään päihdeterapiaa. on vain kesksutelua asiakkaan kanssa. ja mitä terapia yleensä tarkoittaa..sen kun tietäis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715241Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510166Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089381Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826557Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766248Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys281932IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707