TM lopetti yht'äkkiä varmistamasta uusia tiedostoja. Varsinkaan Pictures-kansioon tallentamani kuvat jäävät pois varmistuksista - ehkä jotain muutakin. Keskusteluissa muutamalla muullakin on ollut samankaltaisia ongelmia, mutta mitään ratkaisua asiaan en ole löytynyt niistä saati Applen tukisivustoista. En haluaisi alustaa ulkoista levyä ja aloittaa varmistusta alusta menettäen aiemmat tiedostot. Mitenköhän voisi korjata tämän?
Toinen TM:ään liittyvä "ihmeellisyys" tuli esille tehdessäni järjestelmän "täyden palautuksen" täysin ohjeiden mukaan. Palautus eteni normaalisti "100 %":iin asti ja kämähti paikoilleen hyvin pitkäksi aikaan. Aikani odoteltuani jotain tapahtuvaksi kyllästyin ja painoin "Stop", jolloin softa kysyi haluanko varmasti tehdä niin, johon vastasin "Cancel". Tällöin softa jatkoi jonkin aikaa järjestelmän palautusta ilmoittaen sen kestävän about 270 500 489 minuuttia ja 11 sekuntia! Ja taas kämähti, jolloin toistin edellämainitun ja kämähti ja niin edelleen, kunnes palautus viimein useiden toistojen jälkeen oli valmis. Ilmeisesti OSX:llä on jotain häikkää muistialueiden hallinnan kanssa. Tähänkään en ole löytänyt netistä ratkaisua.
Käyttikseni on Snow Leopard 10.6.3.
Time Machine probleemi
AjastaAikaa
1
338
Vastaukset
- Visukinttu aa
Eipä tuohon ole mitään lisättävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512