Monta juttua olen kuullut Lassila&Tikanojan työpaikoista ja erityisesti siivoojien paikat. Kysyisin, onko joku hakenut L&T:lle ns. aulaemännäksi, toimistoemännäksi tai toimitilahoitajaksi? Siis tavoittelen ja haen toimistotöitä? Mitä olette kokeneet? Negatiivisten juttujen mukaan aavistan, että joutuisin kuitenkin huomaamaan jo alkuviikkoina tekeväni enemmänkin siivoustöitä kuin toimistoemännän töitä. Aavistanko oikein? Ainakin työn alkaminen ja haastattelut ovat jotenkin heillä sekaisin ja he ovat joistakin epävarmoja. Tuntuu vähän oudolta...
Kannattaako lähteä Lassila&Tikanojalle töihin?
3
818
Vastaukset
- ?????
on, tuo L&T tai kelan työttömyyskorvaus niin mene töihin. Toimistotyöntekijällä on parempi palkka kuin siivoojalla niin mitä se sitten haittaa ? Noitten emäntien pitää myös siivota, miten sitä emännöi jos ei kukaa siivoa ja toimitilahoitaja = toimistosiivooja.
- Hupshey
Aika paljon muuttuneet ammattinimikkeet, ilmeisesti aulaemäntä, toimistoemäntä ja toimitilahuoltaja ovat kaikki siivoajia, niin otaksun ja sitä varmaan kysjä tarkoitti, ei valitettavasti kokemusta näistä töistä ole,
aavistan silti samaa
Onko kellään kokemusta kotityöpalvelu työntekijän hommista, suuntautuvatko hekään muualle kuin siivoamaan koteihin.
Jospa sitten vaitonaisia tai nikottelevat ellei kerro reilusti mitä työ sisällään pitää, täällä L & T ssä
Mene ja tiedä.
- Anonyymi
NATSI FIRMA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111