Moi! Oltaisiin perheen kanssa lähdössä kesäkuussa Tukholmaan Kolmårdenin eläinpuistoon, ja nyt kysyisin kyseisessä eläinpuistossa käyneiltä, millaista Kolmårdenissä oli? Kertokaas hyviä ja pahoja kokemuksia :) Kiitos!
Vastaukset 3
- Äiti myös.....
Itsekin olen kolmen lapsen äiti, ja kävimme toissakesänä kolmårdenissä. Oli kyllä tosi mieleenpainuva kokemus, ihan omalla autolla käytiin :) Oletteko itse menossa bussilla vai omalla autolla? Meillä ainakin oli hauskaa, kun strutsi jolkotteli ohitse ja työnsikin yhtäkkiä nokkansa auton ikkunasta sisään... Juuri nuorimmaisemme ikkunasta sisälle, ja kyllähän 3-vuotias siinä sitten säikähtää hiukan... Ainoa miinus siitä, että koko reissun ajan satoi kaatamalla vettä. Itse eläinpuistosta ei sitten mitään miinusta olekaan. Onnea Kolmårdenin matkalle!
- äippäliini
Kiitos vastauksesta! Täytyykin sitten varoitella omia lapsia siltä varalta, että uteliaat eläimet voivat tunkea päänsä autoon... Omalla autolla menemme.
Olisi kiva kuulla myös muiden Kolmården-kokemuksista, eli laittakaas kokemuksia tulemaan! :)) äippäliini kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Täytyykin sitten varoitella omia lapsia siltä varalta, että uteliaat eläimet voivat tunkea päänsä autoon... Omalla autolla menemme.
Olisi kiva kuulla myös muiden Kolmården-kokemuksista, eli laittakaas kokemuksia tulemaan! :))Minun käynnistäni on kyllä aikaa, mutta ihan kiva paikka se oli jo kaaaauan aikaa sitten. Kamerallakin voi onnistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342007
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601174- 201005
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125696- 38689
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa201597- 51445
- 38428
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422