Heipä hei

ääääääääääääääääääää

Kertokaas nyt Tunisiassa käyneet!Onko totta että siellä on sairaan likaista ja että jätevuoret näkyy kaupungeissa tai kaupunkien laitamilla?Tästä on nyt muutama vuosi aikaa kun tuttavani kävi siellä ja oli melkeen järkyttyny siitä saastasta.Olen ajatellut että menen joskus itse tsekkaa paikan että miltä näyttää.Mut oon niin Egypti fani et tuli taas sinne tilattua matka.Mutta ehkä seuraava kohde Tunisia.Kiitos asiallisista vastauksista!

5

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Woman;))

      Olen käynyt Tunisiassa lukuisissa eri paikoissa moneen kertaan ja Egyptissä myöskin,molemmat mukavia lomakohteita,mutta Tunisiassa on todella hieman suttuista,roskapusseja keväällä varhain ja syksyllä myöhään rantojen lähellä,mutta ei siellä mitään JÄTEVUORIA näy,....sinne seuraavaksi nauttimaan auringosta,hyvästä ruoasta ja ihastuttavista ihmisistä :)






      Olen käynyt molemmissa lomakohteissa monesti ja viime aikoina lähinnä Tunisiassa,johon olen nyt ihan tykästynyt,roskaistahan siellä on lähinnä rannoilla keväällä ja syksymmällä,mutta ei mitään JÄTEVUORIA,...elikkä sinne vaan nauttimaan auringosta,hyvästä ruoasta ja ihastuttavista ihmisistä :)

    • 7abibi00

      jätevuoriakin löytyy jos lähdet edemmäs turistipaikoista... mutta tuskin niin teet :) on totta että siellä on hieman roskaista mutta tuskin kukaan sinne lähtee roskia kyttäämään, eli siis kyllä varmasti roskia löydät jos niihin keskityt ;) minä ainakin olen pystynyt lomistani nauttia, vaikka muutama roska kadulla tullutkin vastaan... tosin kyllä se järkytys oli, kun junalla matkustin ja ohitimme monta tälläistä ns.jätevuorta ja aivan asuintalojen takana.... voitte kuvitella minkäläinen haju lähti, tuhansista roskapusseista paahtumassa 40 asteen lämmössä :D

      • 36

        Tuo ei pida taysin paikkaansa, etta turistialueiden ulkopuolella olisi roskaisempaa. Riippuu kunkin kunnan jatehuoltopolitiikasta. Meidan kulmilla jateauto keraa asukkaiden roskat joka aamu lahes minuutilleen samaan aikaan. Eli jokainen talous jattaa ne tiettyyn aikaan portin pieleen, josta jateauto tulee ne hakemaan. Eipa nay kaduilla roskia. Ja tallasia alueita on paljon, mutta ei naille turistit eksy. Kukapa sita jatevuorien keskella haluaisi asua, ellei pakko.


      • hammamet
        36 kirjoitti:

        Tuo ei pida taysin paikkaansa, etta turistialueiden ulkopuolella olisi roskaisempaa. Riippuu kunkin kunnan jatehuoltopolitiikasta. Meidan kulmilla jateauto keraa asukkaiden roskat joka aamu lahes minuutilleen samaan aikaan. Eli jokainen talous jattaa ne tiettyyn aikaan portin pieleen, josta jateauto tulee ne hakemaan. Eipa nay kaduilla roskia. Ja tallasia alueita on paljon, mutta ei naille turistit eksy. Kukapa sita jatevuorien keskella haluaisi asua, ellei pakko.

        niitä JÄTEVUORIA näy


    • oli.....

      mutta ei mitään jätevuoria.
      enimäkseen jotain muovin paloja ja pulloja.
      jätevuoria näin kairossa ihan kerrostalon pihassa.
      ajeltiin soussesta saharan aavikolle niin ei näkynyt muuta kuin näitä muovinpaloja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe