Laitoin mun iltalääkeet jemmaan, aattelin säästää ne vappuaattoa varten. Todennäkösesti en pääse lomille, niin voin sitten ahdistuksen ampuessa ottaa omia "tarvittavia":)
Viime yönä oli aivan huippuhieno täyskuu...ens yönäkin on viel samanlainen...voi olla ettei paljoo nukuta. Onkos tääl muita keneen kuu vaikuttaa? Kevät ja täyskuu on jotain mystistä...kaikki voimat liikkeellä...käytävällä haahuilee joku henki tai ainakin yöhoitaja...voisin ehkä käydä sitä vähän pelottelemassa yöllä:)
Iltalääkkeet jemmaan...
4
260
Vastaukset
- Ben Hurr....
ja kuvittelit tällaista. Mä ainakin kuvittelen pelkkää ihmissyöntiä. Ymmärrätkä harha ja todellisuuden eron, kumpikaan noista malleista ei ole huono. Toinen on tällä hetkellä hengityskone, joskus sekin saattaa varmaan suakin innostaa.
- Minervä
voi makoilla ja odotella kylmää ja "kopeaa"... Haluat vain hallita omaa säätäsi, sellainen on buddhalainen hallinto, ei mielenterveyspotilaan. Miksi luot tällaista harhaa? Ai kummitusten hakemista, olet innostunut laitoksesta? Tiedätkö millainen on laitos, jyrsijän lasihäkki, kuvittelet innostuvasi ihmisestä, mutta innostutkin uskonnosta ja maapallon ulkopuolisesta elämästä. Tähän on sääntöj!. Sellaisia, et susta pitää tuntua hyvältä ja syvällä ja se on susta syvältä. Sitten nukuttaa varmasti, kun pääsee armyn siskon petiin ja vielä gynen kanssa. Mun kohdalla kysymys on siitä. Onnellisen autistisena lopun elämänsä, sanoi mun sääli sääli in the army miehet. Jossa joku psykologi kuvitteli saavansa jutella heidän aivoihinsa puolestani ihan hela tiden. Vain ja ainoastaan, kun on psykologi ja se ah, niin sattuu. Jopa ekologisesti.
eipä ole sun jutut vuodessa miksikään muuttuneet! :D
- rota666
Eipä mene sullakaan hyvin...kun täällä palstalla jaksat roikua ja kaikkea kommentoida...muuta elämää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055104Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy414595Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022749Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352328- 651962
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121841- 671794
- 2081674
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521232Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964