Mafia

JarmoAntero

Kaikki puhuvat Zansibarista ja tuntuvat tietävän mikä meno siellä vallitsee, mutta mitenkäs on maan muut saaret? Onko kokemuksia Mafia saaresta? Aikomus on lähteä lokakuuksi Tansaniaan ja reissuun sisältyy myös oleilu saarella. Olen saanut sellaisen kuvan, että kaunis saari mutta ei niin turistimagneetti. Jos jollain on edes jonkinlaisia tiedonmurusia saaresta niin olisin iloinen jos kertoisi :)

6

1757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JarmoAntero

      Pahoittelen kirjoitusvirhettä heti alkuun mutta kaikki varmasti tajuavat mistä on kyse :)

    • Haile4

      Mafian saari on hyvin rauhallinen lähinnä sukeltajien suosima paikka.Ei iltaelämää, ei mitään.

      • JarmoAntero

        Eli juuri passeli, koska tarkoitus onkin palautua ja rauhoittua, eikä nyt tarvitsekkaan olla mikää hulivilimekka. Syksyllähän tuon näkee :) Laitan vaikka juttua saaresta sitten enemmän.


      • saari????
        JarmoAntero kirjoitti:

        Eli juuri passeli, koska tarkoitus onkin palautua ja rauhoittua, eikä nyt tarvitsekkaan olla mikää hulivilimekka. Syksyllähän tuon näkee :) Laitan vaikka juttua saaresta sitten enemmän.

        Onko sama kuin punaisen ristin ylläpitämä saari??


      • JarmoAntero kirjoitti:

        Eli juuri passeli, koska tarkoitus onkin palautua ja rauhoittua, eikä nyt tarvitsekkaan olla mikää hulivilimekka. Syksyllähän tuon näkee :) Laitan vaikka juttua saaresta sitten enemmän.

        .... ja silloinkin oli tämä saari (Hemmingway:n suosima kalastuskohde) aivan rauhallinen ja juuri sukeltajien ja kalastajien suosima. Eiköhän se samainen Lodge on nytkin olemassa ja kunnostettu.

        Silloin sukellettiin ja kalastettin menestyksellisesti siellä (triplestrike, one sailfish in the middle and two good tunas on the others, I lost the sail).

        Mutta kaipa kalavedet on sielläkin taantuneet, kun EU:n ryöstökalastusalukset saivat parikymmentä vuotta siten luvan vetää troolia Tanzanian aluevesillä.


    • jr.

      -ei varmaan kovin yleinen matkailukohde, mutta luulen sen olevan aika eksoottinen. Sansibar ja varsinkin sen itärannikko oli jo aika eksoottinen, eikä siellä juuri tiristivirtoja näkynyt, kun olin siellä viime heinäkuun alussa pari viikkoa. Rannalla saattoi kävellä useita kilometrejä, eikä ketään tullut vastaan lukuunottamatta paikallisia huivinmyyjiä. Jos haluaa rauhaa ja eksotiikkaa, niin kannatta sinne matkustaa, mutta1 jos kaipaa turisteja ja elämää, niin menkää Kanarialle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe