Viime aikoina on Huuto.nettiin tullut myyntiin paljon Applen Iphoneja. Kuinka näitä oikein pystytään myydä noin halvalla? Onko tässä tietoista toimintaa, että jätetään kaikki maksut maksamatta ja pyydään puhelin pois?
Kuinka tuollaisen puhelimen voi ostaa, saako siihen esimerkisi purkukoodia koskaan Soneralta? Entä huollot?
Käytetyn kytkypuhelimen ostaminen esim. huuto.netistä
1
1536
Vastaukset
- kröhöm...
Kukaan ei varmaan pistä pahakseen vaikka maksat enemmänkin kun mitä pyytävät.
Jos se sua kiusaa että on halpaa.
Itse laitoin juuri kytkypuhelimen myyntiin. Ei kannata tehdä hätäisiä johtopäätöksiä että jätettäis laskut maksamatta ja myydään puhelin.
Vaan itse yksinkertaisesti olin pettynyt tähän puhelimeen ja toiset taas ovat tykänneet. siksi vaihdan kytkypuhelinta. Sen saa vaihtaa kerran- kaksi sopimuskauden sisällä niin että maksaa edellisestä puhelimesta jäljelle jäävän osuuden pois ja sitten alkaa maksamaan uudesta puhelimesta sopimuksen mukaista hintaa.
se mitä tulee edullisuuteen, kytkypuhelimet ovat ainakin Telefinlandilla jopa puolet halvempia kun ovh.
noin 600 e:n puhelimesta maksat vain noin 400.
ja noin satasen puhelimesta maksat vajaat 50 e.
Ja nuo kytkypuhelimet toimii saman operaattorin liittymillä.
tiedän omalta kohdaltani ainakin Telefinlandin ja Soneran sim-kortit toimii toistensa kytykyillä ja mitään purkukoodia ei tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1706183- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736