Viime aikoina on Huuto.nettiin tullut myyntiin paljon Applen Iphoneja. Kuinka näitä oikein pystytään myydä noin halvalla? Onko tässä tietoista toimintaa, että jätetään kaikki maksut maksamatta ja pyydään puhelin pois?
Kuinka tuollaisen puhelimen voi ostaa, saako siihen esimerkisi purkukoodia koskaan Soneralta? Entä huollot?
Käytetyn kytkypuhelimen ostaminen esim. huuto.netistä
1
1554
Vastaukset
- kröhöm...
Kukaan ei varmaan pistä pahakseen vaikka maksat enemmänkin kun mitä pyytävät.
Jos se sua kiusaa että on halpaa.
Itse laitoin juuri kytkypuhelimen myyntiin. Ei kannata tehdä hätäisiä johtopäätöksiä että jätettäis laskut maksamatta ja myydään puhelin.
Vaan itse yksinkertaisesti olin pettynyt tähän puhelimeen ja toiset taas ovat tykänneet. siksi vaihdan kytkypuhelinta. Sen saa vaihtaa kerran- kaksi sopimuskauden sisällä niin että maksaa edellisestä puhelimesta jäljelle jäävän osuuden pois ja sitten alkaa maksamaan uudesta puhelimesta sopimuksen mukaista hintaa.
se mitä tulee edullisuuteen, kytkypuhelimet ovat ainakin Telefinlandilla jopa puolet halvempia kun ovh.
noin 600 e:n puhelimesta maksat vain noin 400.
ja noin satasen puhelimesta maksat vajaat 50 e.
Ja nuo kytkypuhelimet toimii saman operaattorin liittymillä.
tiedän omalta kohdaltani ainakin Telefinlandin ja Soneran sim-kortit toimii toistensa kytykyillä ja mitään purkukoodia ei tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem402740- 171575
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k231241Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3411153- 591113
- 45924
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20909- 46818
- 45800
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61794