Viime aikoina on Huuto.nettiin tullut myyntiin paljon Applen Iphoneja. Kuinka näitä oikein pystytään myydä noin halvalla? Onko tässä tietoista toimintaa, että jätetään kaikki maksut maksamatta ja pyydään puhelin pois?
Kuinka tuollaisen puhelimen voi ostaa, saako siihen esimerkisi purkukoodia koskaan Soneralta? Entä huollot?
Käytetyn kytkypuhelimen ostaminen esim. huuto.netistä
1
1545
Vastaukset
- kröhöm...
Kukaan ei varmaan pistä pahakseen vaikka maksat enemmänkin kun mitä pyytävät.
Jos se sua kiusaa että on halpaa.
Itse laitoin juuri kytkypuhelimen myyntiin. Ei kannata tehdä hätäisiä johtopäätöksiä että jätettäis laskut maksamatta ja myydään puhelin.
Vaan itse yksinkertaisesti olin pettynyt tähän puhelimeen ja toiset taas ovat tykänneet. siksi vaihdan kytkypuhelinta. Sen saa vaihtaa kerran- kaksi sopimuskauden sisällä niin että maksaa edellisestä puhelimesta jäljelle jäävän osuuden pois ja sitten alkaa maksamaan uudesta puhelimesta sopimuksen mukaista hintaa.
se mitä tulee edullisuuteen, kytkypuhelimet ovat ainakin Telefinlandilla jopa puolet halvempia kun ovh.
noin 600 e:n puhelimesta maksat vain noin 400.
ja noin satasen puhelimesta maksat vajaat 50 e.
Ja nuo kytkypuhelimet toimii saman operaattorin liittymillä.
tiedän omalta kohdaltani ainakin Telefinlandin ja Soneran sim-kortit toimii toistensa kytykyillä ja mitään purkukoodia ei tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082475
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401624Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411276Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2911073Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22965- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19804Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783