Viime aikoina on Huuto.nettiin tullut myyntiin paljon Applen Iphoneja. Kuinka näitä oikein pystytään myydä noin halvalla? Onko tässä tietoista toimintaa, että jätetään kaikki maksut maksamatta ja pyydään puhelin pois?
Kuinka tuollaisen puhelimen voi ostaa, saako siihen esimerkisi purkukoodia koskaan Soneralta? Entä huollot?
Käytetyn kytkypuhelimen ostaminen esim. huuto.netistä
1
1533
Vastaukset
- kröhöm...
Kukaan ei varmaan pistä pahakseen vaikka maksat enemmänkin kun mitä pyytävät.
Jos se sua kiusaa että on halpaa.
Itse laitoin juuri kytkypuhelimen myyntiin. Ei kannata tehdä hätäisiä johtopäätöksiä että jätettäis laskut maksamatta ja myydään puhelin.
Vaan itse yksinkertaisesti olin pettynyt tähän puhelimeen ja toiset taas ovat tykänneet. siksi vaihdan kytkypuhelinta. Sen saa vaihtaa kerran- kaksi sopimuskauden sisällä niin että maksaa edellisestä puhelimesta jäljelle jäävän osuuden pois ja sitten alkaa maksamaan uudesta puhelimesta sopimuksen mukaista hintaa.
se mitä tulee edullisuuteen, kytkypuhelimet ovat ainakin Telefinlandilla jopa puolet halvempia kun ovh.
noin 600 e:n puhelimesta maksat vain noin 400.
ja noin satasen puhelimesta maksat vajaat 50 e.
Ja nuo kytkypuhelimet toimii saman operaattorin liittymillä.
tiedän omalta kohdaltani ainakin Telefinlandin ja Soneran sim-kortit toimii toistensa kytykyillä ja mitään purkukoodia ei tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2962676Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001409- 1081261
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831251Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991225Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581195- 451063
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi75976Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22900- 33807