Hannulla on miljardeja

rosvot perkele

KRP onnistunut takavarikoimaan vain muutamia kymmeniä miljoonia. Kassan koko oli kuitenkin miljardeja.

Missä siis rahat?!?

Miksi Hannu esiintyi Tiinana ja Marcona?!?

17

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velllihousu

      Miksi huijari tekee temppunsa? Onko sillä mitään väliä miten tyhymiä huijaa? Kassan koko on n. 10 milliä mikä on zontalla ulkomaille piilotettuna, poliisilla n 5 miltsiä ja loput on ponzoreiden taskuissa.

    • DDR:N MEININKI

      Onnittelut Hannu, että pelastit 10 000 ihmisen omaisuuden viranomaisrikollisilta.
      Yrittikö KRP ryöstää jäsenten miljardiomaisuuden käyttäen apunaan poliisia ja syyttäjiä.

      Peitteleekö juuri KRP sitä, että se on ollut tuhoamassa yritystoimintaa, jonka rinnalla 100 miljoonaa
      on pieni raha. Paljonko on todistettavasti toimivan treidausrobotin arvo 10 miljardia???? 100 miljardia????
      HANNUN ROBOTTI ON TOIMINUT KOKO AJAN JA TOIMII TÄLLÄKIN HETKELLÄ. TÄMÄ ON MYÖS VIRANOMAISRIKOLLISTEN TIEDOSSA.

      Tiina ja Marco ovat ihan oikeita henkilöitä. Marco hoitelee jäsenten treidauskassoja
      Panamalaisessa Offshore-yrityksessä tälläkin hetkellä, ja Tiina asustelee Suomessa.

      ONKO KRP TÄSSÄKIN ASIASSA ANTANUT VALHEELLISTA JA HARHAANJOHTAVAA TIETOA??????

      Olen keskustellut Marcon kanssa, ja kaverini tuntee hyvin Tiinan.

      Onko poliisi ja syyttäjä syyllistynyt petokseen, kun lupasi ajaa rikosilmoitusten tehneiden
      jäsenten asiaa ja antoi ymmärtää, että he avustavat menetettyjen rahojen saannissa.
      PETOSSYYTTEITÄ ON NOSTETTU KRP:TÄ JA SYYTTÄJÄÄ VASTAAN.
      Asia ratkeaa sitten EIT:ssä tulevaisuudessa.

      • AdaFlink

        ... tai muuten vaan hullulle vastata, mutta kerropa missä käräjäoikeudessa ne syytteet KRP:tä vastaan on nostettu?

        Ja mitaan ette voi...


      • 10+++++

        Hannun robluutin arvo on 10mrd - 100mrd, hannu vaan on niin kultasydäminen että lähettää itsensä ja sponsorit mielummin vankilaan kun paljastaa robluuttinsa sekä myy sen isoille pojille 100mrd hintaan, summasta jäisi muuten kaikkien kusetusten takaisinmaksun jälkeenkin about 99,9 mrd millä saisi ainakin suoritettua osamaksun ruotsin sivuhaarakonttorista.


      • Käo
        AdaFlink kirjoitti:

        ... tai muuten vaan hullulle vastata, mutta kerropa missä käräjäoikeudessa ne syytteet KRP:tä vastaan on nostettu?

        Ja mitaan ette voi...

        vastaan nostettu EOK:n Wincapitakäräjäoikeudessa eli WKO:ssa. Pulustusasianajaja Aslak Juntero on alustavasti tutkinut jo jutut ja todennut, että VARMUUDELLA KRP on toiminut ammattitaidottomasti, kiristäen,uhaten ja kakkaa seinille heittäen varastanut rehellisiä sijoitus/arvopaperirahaa.
        WKO, joka on MAAILMANLAAJUINEN oikeusturvatuomioistuin, kokoontuu Äkäslompolon Jänkhälän kylässä ja tuomioistuimen jäseninä toimivat Heiristikko K.Kapeikko ja Osoiteasiantuntija H.Pitkästö.


      • nollapäälle

        Märkä uni ???

        Yks minunkin kaveri tuntee Tiinan. Se asuu Suomessa.
        On kuulemma hyvä.En voi verifioida.
        Marco treidaa Panamassa juuniin.


      • lystikästä

        lässytystä aina näytöt puuttuu ja verojen maksut kunhan laulat tunettu tyyppi


      • vielä kouluun

        sinähän sekoitat tuosa jutussa kaikki päälaelleen, niinkuin puhuttaisiin, kilometreistä, tilavuurestä, pinta-alasta ja painosta samana asiana, kulietkos kylillä kaulukset hyvinkin pystys, ja lätsä silmillä.

        Roporoto vähän keikottaa eikä lähde käyntiin miesvoiminkaa.


    • Khagi Pipanapoulos

      2900 paratiisisaarta nyt jäsenistön käytettävissä edullisesti (esim. viikonloppu vain 1 976,32 euroa.
      TERVETULOA!!!!!!!!!!!!!!

    • elääkuin

      sammakon kutu eikä saa holovattua kassakaappiin RKP- nostanut kädet pustyyn, epäilevät kaikessa hiljaisuudessa Suomipoka joutuu yhteisvastuuseen näistä kummi veloista, summa on suuri ja kokoajan takoo lisää kuulemma näpäin jumis pohojas eika meinaa nousta ei millään, virentse minä en ainakaan osalistu talakoisiin meillä on emäntä sellainen jääräpää siltä ei saa pyytämälläkään.

      • massikapi

        "Missä siis rahat?!?

        Miksi Hannu esiintyi Tiinana ja Marcona?!? "

        Tuossa kävi niin että Tiina ja Marco jekuttivat umpirehellistä Hannua ja häipyivät miljardien kanssa ulkomaille. Hannu teki samaan aikaan mökkiremonttia oopperalaulajalle ja huomasi jekutuksen vasta kun oli liian myöhäistä. Eli nyt vaan kansainvälinen haku päälle Tiinasta ja Marcosta niin saadaan rahua eli massia takaisin.


    • jääny

      niihin vaan on jääny osasta vihineitä sekaan ja on väärääraa taisipa sielä olla niitä afikkapelinkin ryttyisi seteleitäkin, muttakun se seula ei sitten millään lähde käyntii, miesvoimin on veivistä väänetty ja lykätty pitkin pihoja pimiällä tietysti ja sitten jos se vähän nytkähtää, tuntuu että se sekoottaa van enemmän, repii ja ilimeisesti syö osaa paloja, kun ei löyry mistää.

      • 14+6

        uusi excel valuuttakauppapaikka, vain satasella.

        Oy Puhallus Ab:n (PA Oy) excel-taulukkovaluuttakaupassa on rahaa enemmän kuin Handella. Myyn tänään paperikopioita espalla excel-taulukostoni, kaikki ketkä sijoittaa kympin saavat 100egeä numeroina tätä excel-rahaa, kun numerot sitten syöttää omaan excel-taulukkoon ja nimeää tuon solun vuodeksi 2010 ja seuraavan vuodeksi 2011 sekä laittaa niihin kaavaksi (edellinen solu *400%) vetää ruutuja vaikka vuoteen 2020 niin huomaa että itsellään on excelrahaa vuonna 2020 noin 104 miljardia. Parasta tässä on se että taulukon voi aina välillä tulostaa ja myydä eteenpäin sen arvollaan uudessa lisenssipörinässä, lisenssipörinän arvo siis kasvaa myös 400% vuodessa, myös kotiutukset on mahdollisia joka vuosi helmikuun 29 päivänä paitsi karkausvuonna.

        t:
        Ruudolf RuutuKaappari
        Valuuttakaupan asiantuntija jo vuodesta 2010
        Euroopan oikeusturvan asiantuntija kommnentaattori
        Lainsäädäntötyön tarkkailija


      • terästää
        14+6 kirjoitti:

        uusi excel valuuttakauppapaikka, vain satasella.

        Oy Puhallus Ab:n (PA Oy) excel-taulukkovaluuttakaupassa on rahaa enemmän kuin Handella. Myyn tänään paperikopioita espalla excel-taulukostoni, kaikki ketkä sijoittaa kympin saavat 100egeä numeroina tätä excel-rahaa, kun numerot sitten syöttää omaan excel-taulukkoon ja nimeää tuon solun vuodeksi 2010 ja seuraavan vuodeksi 2011 sekä laittaa niihin kaavaksi (edellinen solu *400%) vetää ruutuja vaikka vuoteen 2020 niin huomaa että itsellään on excelrahaa vuonna 2020 noin 104 miljardia. Parasta tässä on se että taulukon voi aina välillä tulostaa ja myydä eteenpäin sen arvollaan uudessa lisenssipörinässä, lisenssipörinän arvo siis kasvaa myös 400% vuodessa, myös kotiutukset on mahdollisia joka vuosi helmikuun 29 päivänä paitsi karkausvuonna.

        t:
        Ruudolf RuutuKaappari
        Valuuttakaupan asiantuntija jo vuodesta 2010
        Euroopan oikeusturvan asiantuntija kommnentaattori
        Lainsäädäntötyön tarkkailija

        ja selkeyttää markinoita, tätähän tässä on odoteltuki ja ihmetelty, kun kilpailua ei ole ollut ja homeli on ollut noinkin kanattavaa PUHEIDEN MUKAAN.


      • hannu on antikristus
        terästää kirjoitti:

        ja selkeyttää markinoita, tätähän tässä on odoteltuki ja ihmetelty, kun kilpailua ei ole ollut ja homeli on ollut noinkin kanattavaa PUHEIDEN MUKAAN.

        Missä on kassa??? Tuhannet wincapitalaiset kärsivät kun Hannu ei jaa kassaan jääneitä rahoja!!


      • zonta
        hannu on antikristus kirjoitti:

        Missä on kassa??? Tuhannet wincapitalaiset kärsivät kun Hannu ei jaa kassaan jääneitä rahoja!!

        olen,vaikka antikristus mutta MUN RAHAT ON MUN


    • Olisi selvästi parempi jos miljardit olisivat poliisin takavarikossa silloin sentään tiedettäisiin missä rahat ovat.
      Nyt miljardit ovat takavarikossa paikassa jota kukaan ei tiedä ja siten vaikeampi vaatia takaisin.
      Kyllä tässä on aihetta moittia muutakin kuin vain poliisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe