Suomen Koirasudet RY järjestää koirasusinäyttelyn 6.6.2010 Kuivalan nuorisoseurantalolla Utissa, Kouvolassa.
* Ilmottautuminen alkaa klo 11.00, näyttely klo 12.00
* Osallistumismaksu 5e / koira
Luokat:
* Pennut 4-9kk
* Juniorit 9-18kk
* Urokset 18kk-3v
* Urokset 3-5v
* Urokset yli 5v
* Nartut 18kk-3v
* Nartut 3-5v
* Urokset yli 5v
(Oikeudet muutoksiin pidätetään)
* Tuomari Vesa Hokkanen
* Kahvio avoinna (tuotto Kuivalan nuorisoseuran hyväksi)
* Grillimakkaraa (tuotto Suomen koirasudet ry:n hyväksi)
* Tapahtumassa noudatetaan Suomen Kennelliiton rokotusmääräyksiä - Rokotustodistukset mukaan!
Koirasusi Näyttely
3
345
Vastaukset
- En ymmärrä minä.....
Minä en kyllä ymmärrä koirasutta.
Miksi ihmiset haluaa villieläintä itselleen? Ego? Muoti-ilmiö? Nykyään kun on kaikkea ja elintaso sekä hyvinvointi kohdallaan niin halutaan vähän "ekstriimiä"?
Ymmärrän huskyt, malamuutit, tamaskankoirat, alkukantaiset koirat, mutta en koira/susi hybridiä.
Miksi matkata ajassa taaksepäin ja saada arvaamaton eläin vaarantamaan itseään ja muita?
Ei niitä uskalla edes vapaana pitää kun ei tiedä milloin "syttyvät".
En sano tätä pahalla tai suu vaahdossa, mutta minä en ymmärrä, ei moni muukaan. Eikä ole kunnon perusteluja koiran ja suden yhdistelmällekkään. Kuullostaahan se toki hienolta, että mulla on susi kotona.
Voisin ostaa itse sellaisen jos haluisin, en ole kateellinen.
Itse asiassa koirapiireistä tuttu ihminen kauppasi minulle pari vuotta sitten koiran ja suden risteytystä, arvatkaas ostinko ja pidinkö palopuheen hänelle aiheesta?- asiallinen kyssä
Ihan asiallisesti haluaisin kysyä että mistä tiedetään onko koirasusi vai "koirasusi" kun eivät ole rekisterissä? Eli pääseekö tänne näyttelyyn kaikki jotka vaan sanovat että juu, koirasusi tämä on?
- Wolfie-86
asiallinen kyssä kirjoitti:
Ihan asiallisesti haluaisin kysyä että mistä tiedetään onko koirasusi vai "koirasusi" kun eivät ole rekisterissä? Eli pääseekö tänne näyttelyyn kaikki jotka vaan sanovat että juu, koirasusi tämä on?
Ja kerro kuinka kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2282909Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81637Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.41329- 1031196
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 751087
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922