Suomen Koirasudet RY järjestää koirasusinäyttelyn 6.6.2010 Kuivalan nuorisoseurantalolla Utissa, Kouvolassa.
* Ilmottautuminen alkaa klo 11.00, näyttely klo 12.00
* Osallistumismaksu 5e / koira
Luokat:
* Pennut 4-9kk
* Juniorit 9-18kk
* Urokset 18kk-3v
* Urokset 3-5v
* Urokset yli 5v
* Nartut 18kk-3v
* Nartut 3-5v
* Urokset yli 5v
(Oikeudet muutoksiin pidätetään)
* Tuomari Vesa Hokkanen
* Kahvio avoinna (tuotto Kuivalan nuorisoseuran hyväksi)
* Grillimakkaraa (tuotto Suomen koirasudet ry:n hyväksi)
* Tapahtumassa noudatetaan Suomen Kennelliiton rokotusmääräyksiä - Rokotustodistukset mukaan!
Koirasusi Näyttely
3
305
Vastaukset
- En ymmärrä minä.....
Minä en kyllä ymmärrä koirasutta.
Miksi ihmiset haluaa villieläintä itselleen? Ego? Muoti-ilmiö? Nykyään kun on kaikkea ja elintaso sekä hyvinvointi kohdallaan niin halutaan vähän "ekstriimiä"?
Ymmärrän huskyt, malamuutit, tamaskankoirat, alkukantaiset koirat, mutta en koira/susi hybridiä.
Miksi matkata ajassa taaksepäin ja saada arvaamaton eläin vaarantamaan itseään ja muita?
Ei niitä uskalla edes vapaana pitää kun ei tiedä milloin "syttyvät".
En sano tätä pahalla tai suu vaahdossa, mutta minä en ymmärrä, ei moni muukaan. Eikä ole kunnon perusteluja koiran ja suden yhdistelmällekkään. Kuullostaahan se toki hienolta, että mulla on susi kotona.
Voisin ostaa itse sellaisen jos haluisin, en ole kateellinen.
Itse asiassa koirapiireistä tuttu ihminen kauppasi minulle pari vuotta sitten koiran ja suden risteytystä, arvatkaas ostinko ja pidinkö palopuheen hänelle aiheesta?- asiallinen kyssä
Ihan asiallisesti haluaisin kysyä että mistä tiedetään onko koirasusi vai "koirasusi" kun eivät ole rekisterissä? Eli pääseekö tänne näyttelyyn kaikki jotka vaan sanovat että juu, koirasusi tämä on?
- Wolfie-86
asiallinen kyssä kirjoitti:
Ihan asiallisesti haluaisin kysyä että mistä tiedetään onko koirasusi vai "koirasusi" kun eivät ole rekisterissä? Eli pääseekö tänne näyttelyyn kaikki jotka vaan sanovat että juu, koirasusi tämä on?
Ja kerro kuinka kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892