miksi pentu paskoo sisälle?

mollamaikku

halusin koiran koska niden paskoja ei tarvi siivota, toisin kun kissojen. äiti osti mulle dopermannin 8viikkosen pennun, ja se paskookin sisälle! miksi??miten sille voi opettaa ettei kakkais sisälle?

3

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhhuhhhuuh

      MITÄ? Totta kai 8viikkonen pentu paskoo sisälle. Se paskoo ja pissaa niin kauan kunnes se on opetettu sisäsiistiks! Pentu pystyy kunnolla pidättämään 6 kuukautisena eli sulla on vielä pitkä matka ennen sitä. Laitat sille sanomalehteä ensin ja aina heräämisen ja syömisen jälkeen viet sen paperille, tai jos on helppoa niin suoraan ulos. Jos vahinko sattuu sisällä, niin koiralle ei saa hermostua!

      Saanko kysyä ja IHMETELLÄ, että kuinkas vanha olet, kun et tiedä perusasioitakaan koirista ja millainen äiti ostaa näin tietämättömälle lapselleen koiran???????????????????????????????

      • :-/

        Älä nyt ihan noin vakavissas suhtaudu. Jonkun lapsenmielisen ameeban käsitys huumorista on kirjoitella typeryyksiä ja naureskella, kun ihmiset niitä uskovat...


    • tsemppii

      siis ei oo totta.mun chihu oli sisäsiisti jo kaxviikkosena.ihanasti se keikkuu mun vuittonin veskassa messissä kaiket illat kun me hengaillaan cityssä.sun tarttee varmaan laittaa sille vaipat ja sillee tiääksä.ja kandee kuiteski viedä se ulos aikaski 4 kertaa päiväs,jos et jaksa nii paa mutsis kusettaa sitä.siis ihquu et on oma toope himas,se kuule puolustaa sua viel ja ihan salaisuutena voin kertoo,et' kandee alkaa kouluttaa sitä ,siel kentäl on aika ihqui kundei...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe