Kielikoulu Barcelonassa

lindaeriks82

Oiskohan kellään vinkkejä hyvästä kielikoulusta Barcelonassa? Haluisin lähtee kesällä opiskelemaan espanjaa kuukaudeksi johonki kivaan kouluun, lähelle Barcelonan keskustaa.
Yks tutun tuttu kerto opiskelleensa koulussa nimeltä Olé Languages ja oli kuulemma tyytyväinen hyvään hinta-laatu-suhteeseen ja mukavaan ilmapiiriin. Nettisivujen www.olelanguages.com perusteella koulusta syntykin ihan hyvä vaikutelma. Hinnatkaan ei oo kalliimmasta päästä (verrattuna joihinki isompiin) vaan ihan ok kuukauden kurssille, 20 h viikossa.
Onko jollain kokemuksia tästä tai muista kouluista?

5

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

Speak Easy on kuulemma ihan hyvä, skotlantilainen kaverini opiskeli espanjaa siellä viime keväänä. Sivut www.speakeasybcn.com. On kyllä varmaan kalliimpi kuin tuo...

• Hablasespañol
    • Aurora Borealis

Olin siellä 4 viikon kurssilla n. 3 vuotta sitten. Hintatasoltaan koulu tosiaan aika edullinen verrattuna kaupungin muihin vastaaviin. Tilojen ulkoiset puitteet on ehkä vähän vaatimattomat, mutta nuorekkaat, yliopiston käyneet opettajat todella päteviä, ja sehän on ratkaisevaa. Olin Superior (C2) -tason kurrsilla, ja meitä oli 5 oppilasta, Euroopasta, Japanista ja USA:ta.

Perhemajoitus (oma huone aamiainen) oli muutaman korttelin päässä, ja oli aivan loisto paikka. Kaunis, viihtyisä koti ja mukavia ihmisiä.

Aivan suositeltava koulu, sanoisin!

• lindaeriks82

Kiitos vinkeistä. Kyllä mä nyt kallistuin ensimmäiseen vaihtoehtooni eli Ole Languages -kouluun. Buukkasin tänään kurssin ja sain oikein hyvää palvelua sekä puhelimessa että sähköpostitse.
        Nyt sitten vain tasotestin ja espanjan opiskelun kimppuun..

• Aurora Borealis
        lindaeriks82 kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Kyllä mä nyt kallistuin ensimmäiseen vaihtoehtooni eli Ole Languages -kouluun. Buukkasin tänään kurssin ja sain oikein hyvää palvelua sekä puhelimessa että sähköpostitse.
        Nyt sitten vain tasotestin ja espanjan opiskelun kimppuun..

Quien desea aprender, pronto llegará a saber. ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2556
    2. 148
      2234
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2202
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1603
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1536
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      286
      1432
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe