Hei! Olen 9-luokkalainen terveystiedon lopputyötä tekevä. Tarvitsisin osaksi työtä haastattelun aromaterapiaa kokeilleilta. Eli jos olet ollut aromaterapeutin hoidettavana, toivoisin että vastaisit allaoleviin kysymyksiin mielellään omalla nimelläsi ja kertomalla asuin paikkakuntasi. Tietoja en siis käytä muussa kuin työssäni. Kaikkiin kysymyksiin ei ole pakko vastata, jos ne ovat liian henkilökohtaisia, mutta toivoisin mahdollisimman hyviä vastauksia.
1. Minkä vuoksi hakeuduit aromaterapiahoitoon?
2. Miten aromaterapeutti hoiti sinua?
3. Minkälaiset öljyt sinulle valittiin, miksi?
4. Jatkatko hoitoa kotihoitona?
5. Olitko tyytyväinen hoitoon, miksi, miksi et? Menisitkö uudelleen?
6. Onko jotain muuta, mitä haluaisit kertoa?
Vastaukset mielellään ennen 7.5 päivää.
Ja kiitos jo etukäteen.
Aromaterapia haastattelu
Haastattelija
2
984
Vastaukset
- haastattelija
Älkää ujostelko vastaamista!
- haastattelija
Voitte vastata vaikka nimettömänä tai keksimällä nimimerkiksi jonkun muun nimen ja paikkakunnan jos tämä hiljaisuus siitä johtuu. (mutta mielellään nimellä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835