Kertokaa maallikolle, mitä tarkoittaa oletusselain? Mitä vaikutuksia sillä on?
Oletusselain?
12
5590
Vastaukset
- guugl googl
Oletusselain on selain joka aukeaa oletuksena. Esimerkkinä kerrottakoon vaikka sähköpostiin tulee cdon.comista mainospostia ja avaat mainoslinkin sähköpostista niin se nettisivu aukeaa oletusselaimeen. Joissain sovelluksissa ei ole merkitystä oletusselaimella kun ne itsepintaisesti haluavat avata internet explorerin oli oletusselaimena vaikka firefox tai opera.
- olevinaan
En ymmärrä vieläkään, mitä pitää olettaa ja minkätakia ?
- olevinaan
Oletanko vaan, että siinä on polkupyörä. Onko harhanäkyä ?
- olevinaan
Polkupyörää vastaavaa ei ollut. Tarkoittaako oletus samaa kuin vastaava?
- olevinaan
Tämä kysymys ei ollut minun lähettämä. Tahdoin tietää onko oletus luuloa. Esimerkit eivät selitä, ei se ole vastaavaakaan-
- selaselajoo
Oletusselain = Se selain joka tulee automaattisesti käyttöön kun mennään nettiin. Elikkä, et itse käynnistä mistään valikosta tai kuvakkeesta mitään selainta, vaan menet suoraa nettiin. Toinen nimi sille voisi olla "Aloitus selain" tai " Käynnistyvä selain" tai "Ykkös selain" tai "Valittu selain"
- ooleet
Kumma juttu ettei minulla oletusselain käynnisty koneen nettiinmenosta.
- oletuskäyttö
Jos sinulla on koneella .html tai muu nettiselaimella luettavaksi tarkoitettu tiedosto ja klikkaat sen kuvaketta lukeaksesi sen, niin se avautuu siinä selaimessa mikä on määritetty oletusselaimeksi.
- flswghjher
Oletusselain, kuten oletusohjelmatkin on Microsoftin älytön keksintö.
Jos tiedosto on oletusohjelmaan sidottu, niin se avautuu vääjäämättä oletusohjelmaan, vaikka sillä ohjelmalla ei tiedostoa voisi ollenkaan käsitellä.
On konsteja ominaisuuden kiertämiseen, mutta se on toinen tarina. - Anonyymi
- Anonyymi
Asetuksista saattaa löytyä valinta.
Minulla ei ole ollut käytössä ns oletusselainta vuosiin
Nytkin lukee " xxxxxxxx ei ole järjestelmän oletusselain"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753