kurkkuja

maanviljelystä

paljon viljellään alanyassa tomaatteja ja kurkkuja mutta kovin vähän on sairaaloita, vuodepaikkoja ja läääreitä.

ANNUAL TOMATO PRODUCTION 8.491.248 Kilo
ANNUAL CUCUMBER PRODUCTION 16.651.693 Kilo
NUMBER OF HOSPITALS 4
NUMBER OF BEDS PER HOSPITAL 378
NUMBER OF DOCTORS IN HOSPITALS 113

14

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ka

niin, ei oikeestaan muuta. Kiitos, jos viitsit vastata.

• välistäveto

vielä löytyy lankapuhelimiakin, mutta veronmaksajia ei löydy montaakaan. vetääkö kaikki loput välistä. no se nyt ei olis mikään ihme

PHONE SUBSCRIBER 66.228
      NUMBER OF TAXPAYERS 9.950

• 14*10

Alanyan kunnan sivuilla oli kylläkin luvuksi mainittu 23 000 ja risat niitä veronmaksajia. Kaikkihan ei välttämättä maksa verojaan Alanyaan kun vakituisesti asuvat muualla.

• pipikin

huonosti käy jos siellä sairastuu, löytyykö edes sairaalasta vuodetta vai heitetäänkö turisti tylysti ulos

• RANE.

se on samanlaista kuin meillä täällä ihanassa kotomaassa Suomessa.Ei löydy hoitopaikkoja muille kuin rikkaille porvareille.(On Lottovoitto syntyä Suomeen!)

• paree ols
        RANE. kirjoitti:

se on samanlaista kuin meillä täällä ihanassa kotomaassa Suomessa.Ei löydy hoitopaikkoja muille kuin rikkaille porvareille.(On Lottovoitto syntyä Suomeen!)

esim TYKS lääkäreitä 500 ja vuodepaikkoja 700 ja ne on sitten oikeita lääkäreitä eikä mitään konitohtoreita

• jaakkoolavi

minulle kun sain Alanyassa ärhäkän mahataudin. Ostin ensin apteekista apteekkarin neuvojen mukaan droppia vaivaan - ei auttanut. Sitten soitin lääkärin Can sairaalasta hotelliin katsomaan tilaani. Tohtori tuli tuotapikaa ja tutki minut ja samalla totesi ettei apteekin rohto tässä auta yhtään. Noutaja tulee aivan näillä minuuteilla, tohtori totesi. Onneksi ei tarkoittanut noutajalla viikatemiestä vaan sairaalan kuljetusta. Eikä aikaakaan kun olin jo sairaalassa tiputuksessa. Matkassa minulla oli suomalainen erikoissairaanhoitaja eli vaimo, selusta oli turvattu. Hoito sujui ilman hankaluuksia ja muutaman tunnin ja kevyen lounaan jälkeen olin jo tervettä miestä. Olisivat pitäneet sairaalassa pidempäänkin, mutta ajattelin vakuutusyhtiöni etua ja keräsin kamppeeni. Sairaalan oli siisti ja palvelu pelasi, ei hätäpäivää, ei kieliongelmia - palvelua sai jopa suomeksi. Toivottavasti kaikilla on matkavakuutukset ajan tasalla, muutaman kerran vakuutukset ovat tulleet tarpeeseen, tällä kertaa Alanyassa. Kaikin puolin turvallisia matkoja - suuntaatpa minne tahansa.

• RANE.
        paree ols kirjoitti:

esim TYKS lääkäreitä 500 ja vuodepaikkoja 700 ja ne on sitten oikeita lääkäreitä eikä mitään konitohtoreita

niille et voi sinäkään mitään.Osastoja ja kokonaisia Sairaaloita suljetaan.Tätä on tapahtunut jo pitkään.Terkkareihin on mahdoton saada aikoja,kuin vasta jonnekkin kuukauden päästä.Ennättää kuukahtaa sitä ennen.
        Nuoret ja vanhukset jätetty täysin heitteille.Vanhukset kuolee sairaalan käytäville,kun ei ole vuodepaikkoja.Että revi siitä.Nuoret ei pääse hoitoon.(Sitten tulee näitä ikäviä kouluampumisia)Tämä on nykyään niin kylmä ja armoton yhteiskunta.(Jos satut olemaan vähänkin varakas ei ole ongelmia.)

• RANE.
        jaakkoolavi kirjoitti:

minulle kun sain Alanyassa ärhäkän mahataudin. Ostin ensin apteekista apteekkarin neuvojen mukaan droppia vaivaan - ei auttanut. Sitten soitin lääkärin Can sairaalasta hotelliin katsomaan tilaani. Tohtori tuli tuotapikaa ja tutki minut ja samalla totesi ettei apteekin rohto tässä auta yhtään. Noutaja tulee aivan näillä minuuteilla, tohtori totesi. Onneksi ei tarkoittanut noutajalla viikatemiestä vaan sairaalan kuljetusta. Eikä aikaakaan kun olin jo sairaalassa tiputuksessa. Matkassa minulla oli suomalainen erikoissairaanhoitaja eli vaimo, selusta oli turvattu. Hoito sujui ilman hankaluuksia ja muutaman tunnin ja kevyen lounaan jälkeen olin jo tervettä miestä. Olisivat pitäneet sairaalassa pidempäänkin, mutta ajattelin vakuutusyhtiöni etua ja keräsin kamppeeni. Sairaalan oli siisti ja palvelu pelasi, ei hätäpäivää, ei kieliongelmia - palvelua sai jopa suomeksi. Toivottavasti kaikilla on matkavakuutukset ajan tasalla, muutaman kerran vakuutukset ovat tulleet tarpeeseen, tällä kertaa Alanyassa. Kaikin puolin turvallisia matkoja - suuntaatpa minne tahansa.

samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.Espanjassa sama juttu.Kyllä homma toimii huomattavasti parenmin kuin Suomessa.On kokemusta useaan otteeseen.

• EU Turkki
        RANE. kirjoitti:

niille et voi sinäkään mitään.Osastoja ja kokonaisia Sairaaloita suljetaan.Tätä on tapahtunut jo pitkään.Terkkareihin on mahdoton saada aikoja,kuin vasta jonnekkin kuukauden päästä.Ennättää kuukahtaa sitä ennen.
        Nuoret ja vanhukset jätetty täysin heitteille.Vanhukset kuolee sairaalan käytäville,kun ei ole vuodepaikkoja.Että revi siitä.Nuoret ei pääse hoitoon.(Sitten tulee näitä ikäviä kouluampumisia)Tämä on nykyään niin kylmä ja armoton yhteiskunta.(Jos satut olemaan vähänkin varakas ei ole ongelmia.)

toivottavasti sitten Turkki pääsee pikaisesti liittymään EU:n niin saadaan sieltä yhtä tehokkaista työntekijöitä kun ollaan Romaniasta jo saatu. Se on minusta yksi hienoin asia Turkin jäsenyydessä että siellä olevat 25 % nuorista joska ovat työttömiä pääsevät myös tänne näyttämään miten töitä tehdään.

• 118118
        EU Turkki kirjoitti:

toivottavasti sitten Turkki pääsee pikaisesti liittymään EU:n niin saadaan sieltä yhtä tehokkaista työntekijöitä kun ollaan Romaniasta jo saatu. Se on minusta yksi hienoin asia Turkin jäsenyydessä että siellä olevat 25 % nuorista joska ovat työttömiä pääsevät myös tänne näyttämään miten töitä tehdään.

pääsevät, saatat yllättyä. Siinä jää moni suomalainen toiseksi kun turkkilaiset töitä tekee.

• jaakkoolavi kirjoitti:

samat jutut viime kesänä. tiputukseen olisivat laittaneet ameeban takia mutten halunnut viettää lomaani sairaalassa maaten joten sain ropit kotikäyttöön.

• itekin kurkun syöny

Kannattaa kyllä ostaa toomaatti täältä Suomesta ja lääkäriinkin ehkä mennä täällä. Tuntuu olevan ahkeraa väkeä kun nuin paljon saavat irti noin vähistä lääkäreistä, eteviä kun osaavat noinkin vähissä sairaaloissa vihanneksia nuin paljo viljellä. Taidankin lähteä oikein paikan päälle kahtomaan.

• tremake

aloittajan lukuihin? taidat olla todella TYHMÄ ja PÖLJÄ:kannattaisi aina tarkistaa lukujen TODENPERÄISYYS ennenkuin alkaa kommentoimaan asiaa josta ei tiedä.MISTÄ noita pöliä aina sikiää, ei ainakkaan saunalahdesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      98
      7663
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5532
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4683
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      66
      3405
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2418
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe